AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Hvis jeg har lyst på en helt nøytral hårfarge, ikke varme farger, for da blir håret mitt så gulaktig, kanskje til og med kald, hva skal det stå bak komma da? Og hordan vet jeg egentlig om jeg bør ha varm eller kald hårfarge. Jeg har kommunegrå/mørk blond hårfarge, og lurer på om jeg skal farge det litt lysere, kanskje askeblondt.. Tror dere det er mulig? Anonym poster: 2b827d62c12fc01a9dd7d40220b69cdc
Larandrea Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Nøytrale farger er de som har 0 etter desimal. Askefarger er de som har 1 etter desimal. F.eks. 7,0 og 7,1.
Professor Orm Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 (endret) .1 farger er veldig kalde. Jeg ville prøvd en .0 hvis du vil ha helt nøytralt. Evt kan du ha slike beige, .13. de er veldig fine synes jeg. Endret 22. februar 2013 av Professor Orm
fresia Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 (endret) hva slags undertone har huden din? gul/rosa/blek? har du mørke eller lyse øyne? askeblond passer best til de med blek hud og lyse (blå) øyne jeg har akkurat blitt blondine selv (fra å være brunette) og valgte en gyllen blondfarge da jeg har gul undertone i huden og mørke øyne. Endret 22. februar 2013 av maurice
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 hva slags undertone har huden din? gul/rosa/blek? har du mørke eller lyse øyne? askeblond passer best til de med blek hud og lyse (blå) øyne jeg har akkurat blitt blondine selv (fra å være brunette) og valgte en gyllen blondfarge da jeg har gul undertone i huden og mørke øyne. Hei! Det er egentlig dette jeg er litt usikker på. Vet ikke om jeg har kalde eller varme farger. Har alltid trodd jeg er varm, med gylne undertoner, men jeg er så usikker. Synes plutselig at den foundationen jeg alltid har brukt virker for gul. Jeg har to farger stående i hylla, med nr 522 og 542, som jeg synes er veldig fine, men er redd for at det er feil nyanse :s Hvordan ser jeg egentlig på nr hvem som er varme og hvem som er kalde? Anonym poster: 2b827d62c12fc01a9dd7d40220b69cdc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå