Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Gjests lebestiftguide over hennes favoritter. Røde. Chanel: La Fascinante. MAC: Runaway Red. MakeUp Facotory #155 og 150. Urban Decay: Gash. Isadora Red Carpet (#03) (matt). Elisabeth Arden #01, fargen er omtrent identisk med Red Carpet, men med en skinnende finish. MNY: Concrete Rocker 164A. Make Up Store China Red (den mest balanserte rød jeg har funnet, den kler alle). Nøytral. Urban Decay Woodo, Buzzkill og Sellout. Chanel Rouge Coco #05 (Mademoiselle). Isadora #56 Mocca Pink. Dior Rouge Dior #759 (Rose extase). Clinicuw Summer Rose. Elisabeth Arden #18, Perfect Rose. Rosa. Chanel Rouge Coco #11 Legend. Bedhead Cosmeticks Fun (sjokkrosa). MAC: Show Orchid og Candy Yum Yum (mye godt samme farge, men sistnevnte er neon matte, kom i det faste sortimentet nu like før jul. Mitt hjerte gleder seg). Håper listen er til hjelp. Ha en god kveld. 2
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Gjests lebestiftguide over hennes favoritter. Røde. Chanel: La Fascinante. MAC: Runaway Red. MakeUp Facotory #155 og 150. Urban Decay: Gash. Isadora Red Carpet (#03) (matt). Elisabeth Arden #01, fargen er omtrent identisk med Red Carpet, men med en skinnende finish. MNY: Concrete Rocker 164A. Make Up Store China Red (den mest balanserte rød jeg har funnet, den kler alle). Nøytral. Urban Decay Woodo, Buzzkill og Sellout. Chanel Rouge Coco #05 (Mademoiselle). Isadora #56 Mocca Pink. Dior Rouge Dior #759 (Rose extase). Clinicuw Summer Rose. Elisabeth Arden #18, Perfect Rose. Rosa. Chanel Rouge Coco #11 Legend. Bedhead Cosmeticks Fun (sjokkrosa). MAC: Show Orchid og Candy Yum Yum (mye godt samme farge, men sistnevnte er neon matte, kom i det faste sortimentet nu like før jul. Mitt hjerte gleder seg). Håper listen er til hjelp. Ha en god kveld. Dette var da så altfor meget . Tusen takk, kjære du! Denne listen skal jeg printe ut og ta med til parfymerier imorgen.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Dette var da så altfor meget . Tusen takk, kjære du! Denne listen skal jeg printe ut og ta med til parfymerier imorgen. Høres bra ut ja. Jeg synes alle burde eie de Chanellebestiftene som er skrevet og den matte av Isadora kan konkurrere med matte lebestifter i high end merker som er 200kr dyrere. Den andre røde matte som de har (men som jeg ikke eier) er også steikfin, mer nøytral den. Endret 21. februar 2013 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå