Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har vært hos frisør og blitt klipt av lærling den siste tiden (etter jul). Dette er jo mye billigere, men det er ikke alltid alle frisører har lærlinger inne. Så i stedet for å ringe rundt eller gå og spørre lurer jeg på om noen her inne vet noe om dette akkurat nå. Hvilke frisører har læringer og hva koster det hos de forskjellige? Koster jo ofte forskjellig alt etter hvor lenge lærlingen har jobbet osv.

Skal bare ta en enkel klipp så ønsker helst å få det så billig så mulig. Synes 6-700 kroner for en "vanlig" klipp eller stuss er svært dyrt...

Anonym poster: bee36ef08c587b04ff654458076a8cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særiøst ingen som har klipt seg til lærling i Trondheim de siste månedene? Eller kjenner noen som er frisørlærlinger for øyeblikket, eller jobber i salong med lærling? Hadde virkelig trengt noen tips om pris!

Eventuelt noen som vet hva det koster å klippe lugg? (Ikke nødvendigvis til lærling, men til vanlige frisørsalonger i Trondheim??)

Anonym poster: bee36ef08c587b04ff654458076a8cc9

Skrevet

Min nærmeste frisørsalong har nesten alltid lærling inne. De har plakat i vinduet og på nærmeste Rema om at lærlingen søker kunder. Mask Frisør på Rosenborg.

Anonym poster: 5bb0772b24714f2043770c5049745b4f

Skrevet

Du må gå på Adam og Eva, tror det koster ca. 200 for en lærlingklipp, og de har de flinkeste lærlingene!

Anonym poster: d718cf42832ea26f57c9175d4e156461

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...