Gjest sur Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Ei venninne har gjort noe virkelig dumt. Så nå er vi ikke venner mer. Og jeg har lyst til å hevne meg. Hun fortjener virkelig å få smake riset. Noen forslag til små stikk som hun ikke vil skjønne er meg?
Gjest sur Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Når andre kan få applaus fordi de hevner seg på eksen med å abbonere på bokklubb i hans navn så kan vel jeg få hevne meg noe ala det vel?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 Det kommer bare til å slå tilbake på deg selv. Anonym poster: 4fac9c774c6dde9d94544a27f4eaf71e 3
floppesopp Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Hvis du går i barnehagen kan du smøre bæsj på døra hennes.. Om ikke foreslår jeg at du hever deg over det og lar det gå. Hevn føles kanskje godt der og da, men så kommer det tilbake og biter deg i ræva på en eller annen måte. Når venninna mi var en dust mot meg, tok jeg rollen som den mer modne av oss, og sto igjen med våre felles venner på min side, det var hevn nok i seg selv 1
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #7 Skrevet 21. februar 2013 Ignorer henne. Beste hevnen som finnes..
Gjest anonym Skrevet 21. februar 2013 #8 Skrevet 21. februar 2013 Ei venninne har gjort noe virkelig dumt. Så nå er vi ikke venner mer. Og jeg har lyst til å hevne meg. Hun fortjener virkelig å få smake riset. Noen forslag til små stikk som hun ikke vil skjønne er meg? Du må først fortelle hva hun gjorde så vi får et større innblikk i helheten her. Er hun ei venninne eller en eks?
Gjest sur Skrevet 21. februar 2013 #9 Skrevet 21. februar 2013 Venninne. Hun prøvde seg på typen min. Rett for øynene mine. Og nå har jeg fått vite at det har hun gjort med alle kjærestene mine.
Gjest gjest Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 Venninne. Hun prøvde seg på typen min. Rett for øynene mine. Og nå har jeg fått vite at det har hun gjort med alle kjærestene mine. Ikke vær venninne med henne mer! Si ifra at du klarer ikke være venninne med ei du ikke kan stole på. Så ignorer du henne som en annen her sa.
Gjest sur Skrevet 21. februar 2013 #11 Skrevet 21. februar 2013 Ikke vær venninne med henne mer! Si ifra at du klarer ikke være venninne med ei du ikke kan stole på. Så ignorer du henne som en annen her sa. Det ar jeg sagt allerede. Og hun bare smiler og er så fornøyd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå