Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #1 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg leste inne på trim.no om å løpe FØR frokost, da var lagrene tomme slik at du forbrant rett på fettet.Finner ikke tråden igjen der inne. det sto også om å trene styrke først slik at du var helt uttappa o,og gikk på moderat spinning etterpå for da gikk du også direkte på fettet.. jEG VET IKKE OM JEG FORSTO DET RETT SÅ JEG HÅPER NOEN HER INNE KAN HJELPE MEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 21. mars 2004 #2 Del Skrevet 21. mars 2004 Hadde jeg aldri orka. Jeg kan knapt føre en samtale før jeg har fått i meg frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 21. mars 2004 #3 Del Skrevet 21. mars 2004 Jeg løper før frokost. Har også lest den artikkelen du har lest. Pleier å spise etter jeg har løpt. Styrketrening takler jeg ikke før frokost. Har ikke nok å gå på, og klarer ikke å yte maks. Håper det stemmer, hvis ikke er det noen som skylder meg noen timers søvn :-) LilleSol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 23. mars 2004 #4 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg løper ikke i det hele tatt Men har lest det samme et sted, eller blitt fortalt det samme! Men det er vel ikke helt bra å løpe på 100% tom mage, tror nå jeg. Husker jeg ble anbefalt å ta med meg en banan på turen/spise en banan før løpeturen el.lign for å få i seg noe "mat"... Men riktig det med fettlagrene osv! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2004 #5 Del Skrevet 23. mars 2004 Vis du spiser EN banan ,er jo vitsen med å forbrenne rett på fettet borte? Da går det rett på den bananen,det eneste du kunne ta var en kopp kaffe og omega olje. Jeg var ute og GIKK fort i går, liker ikke å jogge. Det gikk bra på tom mage,kjente jo at jeg var sulten da jeg sto opp men det gikk over etter kaffen. Etter på hadde jeg meg en god frokost med 2 grove skiver med laks,kokt egg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå