Gå til innhold

Er denne EL testen snart positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å tolke disse el testene, har aldri fått sterkere strek enn dette før. Når pleier streken være ca så sterk, dere som tester?

Anonym poster: 2fa4a03262935b82432735de085c66d9

post-37809-0-29258800-1361467812_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del så ville den styrken variert med når på døgnet jeg hadde testet. Jeg kunne fint fått en slik test sen ettermiddag i god avstand fra EL.

Skrevet

Har du tatt flere tester denne syklusen? Hvordan var testen dagen før denne f.eks? :)

Skrevet

Regner med testen skal slå ut med to like streker når nivået går over 25.

Enten så tester du kanskje for lite ... For tidlig ... Eller for sent. Det minst attraktive alternativet kan være at du " ikke har eggløsning "

Ref http://www.babyverde...tegale-provere/

Du blander sammen eggløsningstester og graviditetstester.... og vet generelt ikke hva du prater om.

Eggløsningstester er ingen eksakt vitenskap. Styrken på teststreken kan variere fra dag til dag uten at det betyr noe som helst annet enn at man tester med ulik konsentrasjon i urinen.

Anonym poster: a68747b50973e524cc680a6d6ba8f1f0

Skrevet

Man kan ikke tolke eggløsningstester på den måten. LH nivået kan variere gjennom syklusen, og styrken vil også variere fra test til test, og avhengig av hvor konsentrert urinen er. Noen opplever at testen blir sterkere og sterkere frem til eggløsning, hos andre varierer styrken fra dag til dag.

I tillegg varierer LH kurven mye fra kvinne til kvinne. Noen har en kort og høy kurve, og noen har en lang, slak en. Derfor vil også hva som er en positiv test variere. Jeg må for eksempel ha en tydelig sterkere strek enn teststreken, og jeg må teste på ettermiddagsurin for å ikke få falsk positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...