Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Til frisyren jeg har veldig lyst på påbryllupsdagen, så kunne jeg tenkt meg å laget til slik at jeg har tykkere hår. vet de solgte noen slike falske hestehaler på glitter en stund - noen som vet hvor man kan få tak i noe lignende? som helst ikke er altfor dyrt..
Skjønningen Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Mener at de selger slikt på parfymeri. Det gjorde de i alle fall for en tid tilbake. Ut over det så må du passe på at det ikke er så billig at det ser falskt ut på bilder. 1
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Ja, det er jo en ting! Det skal jo se bra ut trenger ekstra hår for å flette inn i mitt hår!
Skjønningen Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Jeg kjøpte mitt "ekte" løshår for ca. 300 kroner, så det trenger ikke være dårlig selv om det er rimlig. Vet at mange selger slikt billig på finn.no, blant annet.
Sheltay Retrac Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 Frisøren min fikset det for meg. Jeg bare sa hva slags frisyre jeg ville ha, så fikset han resten.
Skjønningen Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Frisøren min fikset det for meg. Jeg bare sa hva slags frisyre jeg ville ha, så fikset han resten. Men så er dette dyrt, og TS sa at hun ønsket spesifikt billige alternativer.
Gjest Trolletrine Skrevet 21. februar 2013 #7 Skrevet 21. februar 2013 Rapunzel selger dette på nett. Billig og rask levering. Kvalitet vet jeg ikke.
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #8 Skrevet 21. februar 2013 dere som har kjøpt på nett, hvordan var fargene? er jo ofte at fargene kan se annerledes ut på bildene enn hva de e i virkeligheten ?
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #9 Skrevet 21. februar 2013 Frisøren min fikset det for meg. Jeg bare sa hva slags frisyre jeg ville ha, så fikset han resten. har lyst å lage til håret mitt selv men det blir uansett for dyrt å dra til frisøren for å kjøpe extensions
Gjest Trolletrine Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 Du får kjøpt et fargekart hos Rapunzel med sånne hårtuster på. Koster veldig lite og kommer fort i postkassen din. Kan jo være greit å gjøre det før du bestiller noe mer derfra.
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #11 Skrevet 21. februar 2013 Du får kjøpt et fargekart hos Rapunzel med sånne hårtuster på. Koster veldig lite og kommer fort i postkassen din. Kan jo være greit å gjøre det før du bestiller noe mer derfra. åja det var lurt må se om jeg finner frem på den siden litt senere, når frøkna er sovnet
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #12 Skrevet 21. februar 2013 Kjøp syntetisk da. Ikke støtt den fæle industrien som lurer indiske jenter til å barbere hodet som gudeoffer. Husker tv2 lagde dokumentar på det, og det er forferdelig. Anonym poster: 8f14bcb984736fc4aef614368ebc9445
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #13 Skrevet 21. februar 2013 Nei, huff! fhar ikke sett den dokumentaren, men den gjør nok inntrykk! det er syntetisk jeg har tenkt meg ja!
Gjest lisha Skrevet 21. februar 2013 #14 Skrevet 21. februar 2013 hva er lettest å bruke? clip on eller tape on?
Gjest Trolletrine Skrevet 22. februar 2013 #15 Skrevet 22. februar 2013 hva er lettest å bruke? clip on eller tape on? Jeg foretrekker clip on. Da sliter det ikke så mye på håret og jeg kan bruke det bare når jeg vil. Tape on føler jeg sliter mye på håret og festene blir gjerne litt klissete også - ikke noe fint etter en kort stund.
Gjest chiki Skrevet 23. februar 2013 #16 Skrevet 23. februar 2013 Jeg foretrekker clip on. Da sliter det ikke så mye på håret og jeg kan bruke det bare når jeg vil. Tape on føler jeg sliter mye på håret og festene blir gjerne litt klissete også - ikke noe fint etter en kort stund. Jag har tape og det er noe av det som sliter minstcav slike typer, men er nok ikke lett å sette på selv. Cips er veldig greit, bare pass på at festene ikke viser! Syntetisk hår kan smelte om du krøller, glatter og føner det! Satte på tape extension til bryllupet mitt tidligere i måneden selv, og er kjempe fornøyd. Betalte 1500kr og satt det på hos frisør. Jeg er heldig som ikke måtte betale frisøren da:)
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #17 Skrevet 23. februar 2013 Nei, nei, nei!!!!!!! For guds skyld! Går du for en stygg look som brud eller?? Man kan søren meg ikke bruke falsk hår fra glitter etc som brud! Da bør du heve standarden altså. Så dyrt er det ikke at man ikke kan spandere på seg ordentlig kvalitet på bryllupsdagen. Skal du kanskje bruke løsvipper og falske negler fra H&M og kjøpe kjolen på loppis? Anonym poster: d14b56dc205be0b02e564474d2eb4f6a 1
Gjest lisha Skrevet 23. februar 2013 #18 Skrevet 23. februar 2013 Nei, nei, nei!!!!!!! For guds skyld! Går du for en stygg look som brud eller?? Man kan søren meg ikke bruke falsk hår fra glitter etc som brud! Da bør du heve standarden altså. Så dyrt er det ikke at man ikke kan spandere på seg ordentlig kvalitet på bryllupsdagen. Skal du kanskje bruke løsvipper og falske negler fra H&M og kjøpe kjolen på loppis? Anonym poster: d14b56dc205be0b02e564474d2eb4f6a Hehe, løsvipper og falske negler skal jeg ikke ha! heller ikke kjøpt kjolen på loppemarked eneste grunnen til at jeg trenger falskt hår, er for å få mer volum i den flettefrisyren jeg skal ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå