Gå til innhold

100% provisjon?

allice

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er lov det.

men du skal være en dyktig selger om du skal klare og leve av dette. samt være strukturert...

ingen mnd er like så du vet jo aldri hvor mye du får. så når du tjener penger må du alltid sette av. til de mnd som er kjipe.

usikker hvordan dette funker med feriepenger. om firmaet er fritatt og du sparer selv til dette.

Ett godt tips. få deg en jobb med fastlønn puss provisjon. omtrent håpløst og få lån på den typen lønn d uhar nå. da må du vise til sterke tall over en laaaang periode.

Anonym poster: afb2cedcf81330814d4f67b623e27460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov, men kun å leve på provisjon gjør den økonomise framtiden høyst usikker. Du vet aldri hva du vil ha fra måned til måned i inntekt.

Hva slags type selgerjobb?

Anonym poster: dfa622e967a6b589a7d0961576ef12fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarmer, hus til hus :S Liker det ikke i utgangspunktet da jeg ikke liker å presse på folk sånn som de gjør...

Har søkt på allt av jobber, men bare denne som vil ha meg, tross gode referanser.

Takk for svar, visste ikke heelt lovligheten rundt dette. Litt kjipt å stå der med skjegget i postkassen, og ikke vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke liker den type jobb, kommer du heller ikke til å tjene noe, i tillegg til at du kommer til å føle deg som en råtten jævel som presser på folk ting de ikke trenger. Tro meg. Jeg har prøvd meg som telefonselger. To uker holdt jeg ut. Da hadde jeg, i fulltidsjobb, tjent den nette sum av rundt 4000 kr. Og da hadde jeg grunnlønn på 40 kr/timen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...