Gå til innhold

vaske Kristen-bukse fra gina tricot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Favorittbuksen min er fra Gina og heter Kristen, en middels blåfarge.

Jeg har ikke vasket den enda, og lurer på om den vil miste passformen?

Må jo vaske den, men samtidig vil jeg ikke at den skal miste formen, for jeg finner ingen annen bukse som sitter fint på meg.

Vil gjerne høre deres erfaringer:)

Anonym poster: 927bdffd8d1d4bdc08b71c370cc8225e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favorittbukse også!! Ingen av mine har endret fasong etter "tusen" vask :)

Husk å droppe skyllemiddel, det ødelegger elastanen, noe som igjen gjør at fasongen på buksa blir ødelagt.

Skrevet

Min er også fin etter to(?) år! Vasker den sjelden og alltid på vranga. Kun vaskepulver og ikke bruk trommel!

Skrevet

Åå, det var min favorittbukse også!! Vasket den nok så ofte med vanlig vaskemiddel og skyllemiddel, men den mistet aldri fargen eller fasongen. Uheldigvis spjæra den i rumpa her for litt siden :sjenert: og jeg får ikke tak i ny. Den satt akkuratt som et skudd, så den tålte visst ikke at jeg fikk noen kg. ekstra på rumpa :riste:

Anonym poster: 34edacb54460f531f1b234414ac64a89

Skrevet

Jeg vastket den forresten alltid på vranga, og tromlet den mange ganger også :)

Anonym poster: 34edacb54460f531f1b234414ac64a89

Skrevet

Hehe, begynte å lure om du hadde kjøpt en bukse for kristne :P

Vask den slik som det står på vaskelappen, og ikke bruk skyllemiddel

Anonym poster: ca955bc1bfb7deb743c2d629cf29c289

Skrevet

Så utrolig godt å høre :hoppe:

Har Gina sluttet å selge disse? Det er det dummeste :sukk:

Skrevet

Det er denne buksa som har glidelås nederst på foten ja? Har den jeg også, den er trang i leggen osv, men synes den har blitt stor / svær / slapp i rumpa etter mange vask. SKulle kanskje ha kjøpt en størrelse mindre, men når jeg kjøpte den var det såvidt jeg fikk den over baken og klarte å lukke knappen.. Tenkte derfor da at jeg ikke kunne gå ytterligere ned i størrelse.

Hvor liten kjøpte dere buksa? Var den sinnsykt trang? Flere størrelser under hva dere vanligvis kjøper?? :)

Skrevet (endret)

Min er blitt ganske videt ut og har mistet fasongen, den er ca ett år gammel og jeg vet ikke når det skjedde, men den er ubrukelig nå. Har vasket den på 40 grader og uten skyllemiddel og har ikke brukt trommel. Men jeg har brukt den veldig mye, siden jeg sjelden finner bukser som sitter like bra, og jeg tror jeg burde kjøpt den i en størrelse mindre for den vider seg ut. Den satt sånn som den skal når jeg kjøpte den, altså ikke for trang noe sted, så jeg burde kjøpt den litt trangere.

Endret av taco1
Skrevet

jeg har den i nesten alle farger og de har ikke mistet passformen i vask. har vasket de mange ganger! bruker ikke skyllemiddel og vasker de på 30-40 grader

Skrevet

Noen som vet om de er å få tak i lenger?

Skrevet

jeg har den i nesten alle farger og de har ikke mistet passformen i vask. har vasket de mange ganger! bruker ikke skyllemiddel og vasker de på 30-40 grader

Men kjøpte du de ekstra små da? Sånn at de har videt seg ut til å bli passelig/perferkte nå?:)

Skrevet

Men kjøpte du de ekstra små da? Sånn at de har videt seg ut til å bli passelig/perferkte nå? :)

jeg har de både i str 24 og 25 som også er det jeg bruker til vanlig. den minste størrelsen sitter best på meg! de passer like bra nå som da jeg tok de på for første gang så vil ikke si de har utvidet seg noe spesielt. synes buksene har variert i størrelsene mellom seg. har en grå som er mye trangere enn de andre i samme str f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...