AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun ser jo ut som en mann? Hvilke "medisiner" tar hun? Anonym poster: 5ab278f5ef97e16da97b3c6b13648631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quijote Skrevet 21. februar 2013 #2 Del Skrevet 21. februar 2013 I virkeligheten ser hun virkelig ikke ut som en mann. Hun har mye muskler fordi hun trener ekstremt mye. Det er da ganske logisk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Del Skrevet 21. februar 2013 At hun har den kroppen hun har har mye med gener å gjøre. Noen får veldig definerte muskler av så intens trening, mens andre ikke får det. Johaug har bortimot samme kapasitet, men hun ser helt annerledes ut. Utslagene er spesielt store hos kvinner. Det har absolutt ingenting med doping å gjøre. Hun tar forresten astmamedisin. Den hun bruker var oppført som prestasjonsfremmende før, slik at du trengte godkjenning for å bruke den. Nå er det slått fast at den ikke gir noen fordel, og alle kan bruke den fritt. Anonym poster: ff2302c74706d2a97bae9bf18d9bc24d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 21. februar 2013 #4 Del Skrevet 21. februar 2013 Nei hun er ikke dopet, hun er fantastisk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #5 Del Skrevet 21. februar 2013 I virkeligheten ser hun virkelig ikke ut som en mann. Hun har mye muskler fordi hun trener ekstremt mye. Det er da ganske logisk? Store. Du kan ikke trene på deg flere muskler. Selvfølgelig har hun brukt doping på et eller annet tidspunkt. Man skal være et nepskrell for å ikke se det. Anonym poster: 77d97ce1038919747d53eac51aa6d244 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 21. februar 2013 #6 Del Skrevet 21. februar 2013 Sier meg enig med AB over her, gener og kroppsbygning har mye å si. I tillegg er hun jo nokså lav, og vil fort se mer kompakt ut med sin muskelmasse, enn en annen skiløper som har 10 cm med å strekke seg på. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #7 Del Skrevet 21. februar 2013 At hun har den kroppen hun har har mye med gener å gjøre. Noen får veldig definerte muskler av så intens trening, mens andre ikke får det. Johaug har bortimot samme kapasitet, men hun ser helt annerledes ut. Utslagene er spesielt store hos kvinner. Det har absolutt ingenting med doping å gjøre. Hun tar forresten astmamedisin. Den hun bruker var oppført som prestasjonsfremmende før, slik at du trengte godkjenning for å bruke den. Nå er det slått fast at den ikke gir noen fordel, og alle kan bruke den fritt. Anonym poster: ff2302c74706d2a97bae9bf18d9bc24d At hun har den kroppen hun har har mye med gener å gjøre. Noen får veldig definerte muskler av så intens trening, mens andre ikke får det. Johaug har bortimot samme kapasitet, men hun ser helt annerledes ut. Utslagene er spesielt store hos kvinner. Det har absolutt ingenting med doping å gjøre. Hun tar forresten astmamedisin. Den hun bruker var oppført som prestasjonsfremmende før, slik at du trengte godkjenning for å bruke den. Nå er det slått fast at den ikke gir noen fordel, og alle kan bruke den fritt. Anonym poster: ff2302c74706d2a97bae9bf18d9bc24d vil virkelig se forskning som bygger opp at man kan ha gener for få kroppsbyggerfysikk av mengdetrening og intervaller. Kroppen hennes er ikke engang ideel for sporten hun driver med. Anonym poster: 77d97ce1038919747d53eac51aa6d244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #8 Del Skrevet 21. februar 2013 Ja hun er dopet. På tran. Anonym poster: ad533e873cc2269063352fcbdd21fd68 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 21. februar 2013 #9 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun ser jo ut som en mann? Hvilke "medisiner" tar hun? Anonym poster: 5ab278f5ef97e16da97b3c6b13648631 NEI, HUN ER IKKE DOPET!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 21. februar 2013 #10 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun tar forresten astmamedisin. Den hun bruker var oppført som prestasjonsfremmende før, slik at du trengte godkjenning for å bruke den. Nå er det slått fast at den ikke gir noen fordel, og alle kan bruke den fritt. Anonym poster: ff2302c74706d2a97bae9bf18d9bc24d Selvsagt gir den en fordel, ellers hadde hun ikke brukt den. Men ingen fordel utover å være frisk. Og så kan folk med naturlig lave blodverdier på samme måte mene bloddoping for å få samme blodverdier som konkurrentene burde vært lov, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #11 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg kjenner folk som har venner fra samme område som Marit Bjørgen, og de forteller at slekta hennes er kjent for å være muskuløse (spesielt kvinnene visstnok). Mora til Marit skal visst være likedan. Så jeg tipper det har med gode, trønderske gener å gjøre Anonym poster: 6b20ae62f60da3ee73d643b5ea015da1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 21. februar 2013 #12 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun ser ikke ut som en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. februar 2013 #13 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun ser jo ut som en mann? Hvilke "medisiner" tar hun? Anonym poster: 5ab278f5ef97e16da97b3c6b13648631 Hun ser faen ikke ut som en mann. Hun ser ut som en blodtrent, beintøff dame som veit hva hun er god for, og ikke kvir seg for å gi det som skal til for å nå målet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. februar 2013 #14 Del Skrevet 21. februar 2013 Jeg kjenner folk som har venner fra samme område som Marit Bjørgen, og de forteller at slekta hennes er kjent for å være muskuløse (spesielt kvinnene visstnok). Mora til Marit skal visst være likedan. Så jeg tipper det har med gode, trønderske gener å gjøre Anonym poster: 6b20ae62f60da3ee73d643b5ea015da1 Ikke noe ukjent fenomen. Søskenbarnet mitt gruset mannfolka i slekta i håndbak fra hun var tidlig i tenåra. Men hun hadde det fra faren sin. Og han holdt på å dette av krakken da hun tok HAM, året før hun ble konfirmert. Hun tok de fleste på utholdenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. februar 2013 #15 Del Skrevet 21. februar 2013 Selvsagt gir den en fordel, ellers hadde hun ikke brukt den. Men ingen fordel utover å være frisk. Og så kan folk med naturlig lave blodverdier på samme måte mene bloddoping for å få samme blodverdier som konkurrentene burde vært lov, osv. Vintersportutøvere plages ofte med symptomer på astma pga at de anstrenger seg hardt i kald luft. Astmamedisiner bringer dem bare tilbake til normal lungefunksjon. Det fremste symptomet på astma er innsnevring av bronkiene, slik at man ikke får i seg nok luft. Medikamentet motvirker denne effekten, som i dette tilfellet er fremprovosert av treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 21. februar 2013 #16 Del Skrevet 21. februar 2013 Hun ser faen ikke ut som en mann. Hun ser ut som en blodtrent, beintøff dame som veit hva hun er god for, og ikke kvir seg for å gi det som skal til for å nå målet. Jepp! Ikke at jeg er noen ekspert på langrenn, men jeg ser for meg at det må gå an å bygge litt muskler i overarm og skuldre på den stakingen de holder på med. Jeg syns Marit Bjørgen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 21. februar 2013 #17 Del Skrevet 21. februar 2013 Tviler på hun er dopet. Jeg er mer skeptisk til Dæhlie og Ulvang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. februar 2013 #18 Del Skrevet 21. februar 2013 vil virkelig se forskning som bygger opp at man kan ha gener for få kroppsbyggerfysikk av mengdetrening og intervaller. Kroppen hennes er ikke engang ideel for sporten hun driver med. Anonym poster: 77d97ce1038919747d53eac51aa6d244 Fortell det til de stakkarne som har jobben med å pusse medaljesamlinga. De gråter seg i søvn hver kveld over den stadig lengre arbeidstida og krever lønnsøkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 21. februar 2013 #19 Del Skrevet 21. februar 2013 Vintersportutøvere plages ofte med symptomer på astma pga at de anstrenger seg hardt i kald luft. Astmamedisiner bringer dem bare tilbake til normal lungefunksjon. Det fremste symptomet på astma er innsnevring av bronkiene, slik at man ikke får i seg nok luft. Medikamentet motvirker denne effekten, som i dette tilfellet er fremprovosert av treningen. Se der, en detaljert versjonen av den første setningen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 21. februar 2013 #20 Del Skrevet 21. februar 2013 Tviler på hun er dopet. Jeg er mer skeptisk til Dæhlie og Ulvang Men hvorfor? Fordi de vant gull? Om norske herreløpere var dopet på 90-tallet, hvorfor delte de ikke dopinghemmelighetene til dameløperne som slet sånn med resultatene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå