Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt, veldig tykt blondt hår (striper) og har nå lyst å bli brunette. Tror ikke jeg ønsker å stripe det brunt ettersom jeg har helt blondt hår nå.

Er det noen som vet om håret vil se veldig unaturlig/kjedelig ut dersom jeg helfarger det brunt? Eller vil stipene skinne litt gjennom brunfargen slik at det blir litt "liv" i håret likevell.

Har tenkt litt på farge det mørkt å stipe det lite hakk lysere, men jeg tror det blir litt for dyrt! Hehe

Noen tips? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du risikerer å få grønt hår... :/

Anonym poster: fa7e54b3b9ce38ee6bcfea8417c93c18

Skrevet

Jeg har flere veninner som egentlig er blonde som har vært helt brunetter en periode, samtlige av dem har passet det. Det er verre å gå andre veien:) Ta en glansvask hoss en frisør, blir helt sikert fint:)

Skrevet

Du risikerer å få grønt hår... :/

Anonym poster: fa7e54b3b9ce38ee6bcfea8417c93c18

Haha ja jeg har hørt det! Derfor skal jeg ikke farge det selv, men hos en frisør :)

Skrevet

Jeg har flere veninner som egentlig er blonde som har vært helt brunetter en periode, samtlige av dem har passet det. Det er verre å gå andre veien:) Ta en glansvask hoss en frisør, blir helt sikert fint:)

Takk for svar, jeg håper det :) Hva er en egentlig glansvask?

Skrevet

Hvordan fungerer glansvask da? Vil den mørke fargen gå helt bort etterhvert, eller vil den etterlate håret litt mørkere?

Anonym poster: 49c6d305de185a4016e644a454732632

Skrevet

Hvordan fungerer glansvask da? Vil den mørke fargen gå helt bort etterhvert, eller vil den etterlate håret litt mørkere?

Anonym poster: 49c6d305de185a4016e644a454732632

En glansvask er som en veldig mild minicolorasjon. Minicolorasjon vaskes ut over tid. Det er kanskje derfor lurt å prøve det først i tilfelle man finner ut at man ikke likte fargen allikevel. Det vaskes ikke helt ut, så man må farge det eller lysne det opp igjen for å bli kvitt fargerestene.

Skrevet

Haha ja jeg har hørt det! Derfor skal jeg ikke farge det selv, men hos en frisør :)

Jeg blir så glad når jeg leser sånt:)

Gjest Olseen91
Skrevet

Stripene vil sikkert skinne litt igjennom ja :) Kanskje ikke de første dagene, men etter noen vask kommer de antakeligvis fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...