Chiquita Skrevet 21. mars 2004 #1 Skrevet 21. mars 2004 Jeg lurer på hvilke planer dere har for neste uke (altså uke 13) Selv skal jeg gjøre minst mulig. Skal en tur på skolen en dag eller to, men ellers så skal jeg ikke gjøre noe. Bare hvile meg. Psykisk sliten - blir godt med påske om et par uker nå... Hva skal dere? *klem*
LilleMy Skrevet 21. mars 2004 #2 Skrevet 21. mars 2004 Mine planer for neste uke er: Reise hjem til Norge Faa datteren og meg selv tilbake til Norsk tidssone Faa datteren inn i barnehagen igjen Gjoere klart de to soverommene til mine ste-barn kommer Gaa paa moete paa sykehuset for journal-skriving Faa tilbake hunden min som jeg ikke har sett paa tre uker Begynne a gjoere klart til babyen som forhaapentlig kommer snart (bare ikke paa flyturen hjem....)
Maxine Grey Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 Jeg skal: gå på jobben til tannlegen prøve noen kake-oppskrifter ta en stor kurv med stryketøy sy kammen fast på sløret sy noe småtteri på brudekjolen printe ut resten av bordkortene så tagetes-frø så solhatt-frø kjøpe mer såjord....
Gjest Moonshadow Skrevet 21. mars 2004 #4 Skrevet 21. mars 2004 Vet bare at jeg skal trene ganske mye :-)
linseluså Skrevet 21. mars 2004 #5 Skrevet 21. mars 2004 godt spørsmål... tar en dag av gangen jeg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå