Gå til innhold

Hvordan lager du nachos?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker å lage nachos med tomatbønner? Skal ha venner på besøk, men er usikker på om det passer å ha tomatbønner sammen med kjøttdeigen og tacokrydderet?

Hvordan lager du nachos?

Anonym poster: fafc909fd10e8413f5d8d1aba3c8bbff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager kjøttdeigen med "tacokrydder" (hvitløkspulver, paprikapulver, spisskummin og litt koriander, pluss litt chili), smør, kanskje litt tomatpure og vann, også litt fetaost.

Skrevet

Legger nachochipsene i en ildfast form, strør over hakket purre, chilli og løk, blander sammen creme fraiche og salsa og har oppi kidney-bønner, deretter heller jeg dette oppi forma. Så legger jeg stekt kjøttdeig med tacokrydder oppå + ost på toppen :-) Steker på 250 grader til osten er smeltet.

Skrevet

Steker kjøttdeigen med tacopulveret, blander inn hakket løk, salsa, lett rømme.

Så legger jeg nachochipsene i en ildfastform, kjøttdeigen over der og et lag til med nachochips, deretter topper jeg med ost.

Anonym poster: 34b1f983879a7008007f911ff6048c84

Skrevet

Jeg lager bønnestuing til nachos eller taco av og til, men jeg pleier å bruke brune bønner, ikke tomatbønner. Jeg vasker bønnene (fra boks), moser dem, steker dem i olje med krydder, og tilsetter litt vann. Så venter jeg til det blir tykt og smaker til med salt og pepper. Jeg pleier å ha dem på nachochipsene i ovnen sammen med (eller i stedet for) kjøttdeig.

• Liker 1
Skrevet

Nachos for meg er sånn superlettvin mat som skal lages fort, så jeg har litt mindre avansert =P

Legger nachoschips, kjøttdeig, løk, champignon (alt jeg vil ha av grønnsaker) og ost i en ildfast form og steker det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...