AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Noen som bruker å lage nachos med tomatbønner? Skal ha venner på besøk, men er usikker på om det passer å ha tomatbønner sammen med kjøttdeigen og tacokrydderet? Hvordan lager du nachos? Anonym poster: fafc909fd10e8413f5d8d1aba3c8bbff
Scherbatsky Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Jeg lager kjøttdeigen med "tacokrydder" (hvitløkspulver, paprikapulver, spisskummin og litt koriander, pluss litt chili), smør, kanskje litt tomatpure og vann, også litt fetaost.
Nordfra86 Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Legger nachochipsene i en ildfast form, strør over hakket purre, chilli og løk, blander sammen creme fraiche og salsa og har oppi kidney-bønner, deretter heller jeg dette oppi forma. Så legger jeg stekt kjøttdeig med tacokrydder oppå + ost på toppen :-) Steker på 250 grader til osten er smeltet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 Steker kjøttdeigen med tacopulveret, blander inn hakket løk, salsa, lett rømme. Så legger jeg nachochipsene i en ildfastform, kjøttdeigen over der og et lag til med nachochips, deretter topper jeg med ost. Anonym poster: 34b1f983879a7008007f911ff6048c84
Botch Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Jeg lager bønnestuing til nachos eller taco av og til, men jeg pleier å bruke brune bønner, ikke tomatbønner. Jeg vasker bønnene (fra boks), moser dem, steker dem i olje med krydder, og tilsetter litt vann. Så venter jeg til det blir tykt og smaker til med salt og pepper. Jeg pleier å ha dem på nachochipsene i ovnen sammen med (eller i stedet for) kjøttdeig. 1
LittleJ Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Nachos for meg er sånn superlettvin mat som skal lages fort, så jeg har litt mindre avansert =P Legger nachoschips, kjøttdeig, løk, champignon (alt jeg vil ha av grønnsaker) og ost i en ildfast form og steker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå