Lille Blomst Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Har en svaaak positiv strek på billigtester... Har aldri opplevd tidligere noe annet enn blenda hvitt fram til nå, så dette var virkelig overraskende Har sendt mannen ut på handletur for å kjøpe en cb digital, så får vi se hva den viser. Men hvis det virkelig er sant, og jeg er gravid, har dobbel pergo virkelig hjulpet
Gjest Trolletrine Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Har en svaaak positiv strek på billigtester... Har aldri opplevd tidligere noe annet enn blenda hvitt fram til nå, så dette var virkelig overraskende Har sendt mannen ut på handletur for å kjøpe en cb digital, så får vi se hva den viser. Men hvis det virkelig er sant, og jeg er gravid, har dobbel pergo virkelig hjulpet Strek er strek,vet du........så GRATULERER!!!!!!! :-)
Skjønningen Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Strek er kanskje strek, men en svak positiv kan utvikle seg til spontanabort, så man må være forsiktig med å juble høyt med det første. Ut over det så håper jeg det går den rette veien for TS.
Gjest Trolletrine Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Strek er kanskje strek, men en svak positiv kan utvikle seg til spontanabort, så man må være forsiktig med å juble høyt med det første. Ut over det så håper jeg det går den rette veien for TS. Joda, men spontanabortere kan man så absolutt gjøre senere i svangerskapet også. Gravid er gravid, så får man ta det derfra. Hipp hurra, TS!!!
Lille Blomst Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2013 Det ser lovende ut, ikke sant 9
Lille Blomst Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2013 Takk! Gleder meg til å fortelle mannen
Sueno Skrevet 22. februar 2013 #12 Skrevet 22. februar 2013 Gratulerer Vi håper på det samme Lykke til
Lille Blomst Skrevet 22. februar 2013 Forfatter #13 Skrevet 22. februar 2013 Takk dere Er så ydmyk og glad! Veldig glad for at vi forhåpentligvis slipper flere slitsomme hormonkurer, og bare kan glede oss framover. 1
Cindi Skrevet 23. februar 2013 #14 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser på ikm listen at dette var pp6. Det kan vel ikke stemme? Hvis du allerede har gått på hormonkurer? Bare nysgjerrig. For har ikke hørt om noen som har fått hjelp i så tidlig stadie. :-)
Maneo Skrevet 23. februar 2013 #15 Skrevet 23. februar 2013 Jeg ser på ikm listen at dette var pp6. Det kan vel ikke stemme? Hvis du allerede har gått på hormonkurer? Bare nysgjerrig. For har ikke hørt om noen som har fått hjelp i så tidlig stadie. :-) Kanskje pp6 etter hormonkurstart?
Lille Blomst Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #16 Skrevet 23. februar 2013 Jo, det stemmer. Jeg fikk pergo både pp5 og pp6, rett og slett fordi vi har en eviglang prøvehistorie med nr 1, og situasjonen har ikke endret seg til det bedre etter etter første sv.skap. Vi ble lovet tidlig hjelp med en eventuell nr 2, og det fikk vi også. Vi har valgt å å bruke det private, og er superglad for hjelpen vi har fått. Jeg er ikke den første, og garantert ikke den siste, heldigvis 1
Cindi Skrevet 23. februar 2013 #17 Skrevet 23. februar 2013 Så godt å høre. Kjipt å måtte prøve i flere år for hvert barn. Goft å høre de ikke er helt rigide.
Lille Blomst Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #18 Skrevet 23. februar 2013 Så godt å høre. Kjipt å måtte prøve i flere år for hvert barn. Goft å høre de ikke er helt rigide. Min erfaring er bare god, og vi har fått tett oppfølging og hjelp begge gangene. Kjempegodt å bli tatt på alvor, og slippe tårer og tenners gnissel for å få muligheten til å få hjelp. Ikke alle har kropper som fungerer, desverre er jeg èn av dem, så da er jeg avhengig av hjelp fra andre enn mannen min. Man hører stort sett, desverre, bare om de negative og triste tingene, og ikke minst klagene.
Lille Blomst Skrevet 23. februar 2013 Forfatter #20 Skrevet 23. februar 2013 Tja, det kommer ann på hva man tenker som dyrt, grisebillig er det i alle fall ikke. Hos min gyn. koster det 950,- per time, så kommer det betaling for utstyr, medisiner, + andre undersøkelser utenom. Vel verdt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå