Gå til innhold

Alle rundt meg får grå hår, og vi er i 30-årene! :O

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På jobben har alle kvinnene som er i 30-årene begynt å få en del grå hår! Jeg fant selv mitt første grå hår igår, og ble litt sjokkert... Jeg er snart 32, og jeg har aldri hatt grå hår før. Hårstrået var helt hvitt! Har ikke funnet flere, men begynner å bli litt bekymret.

De andre damene på jobben som er i 30-årene, er 36 og 39 år gamle, og de har mange grå hår fint fordelt i håret.

Begynner jeg å bli gammel??? :( Har hverken kjæreste eller barn, og føler det er for tidlig for meg å eldes nå?

Har litt rynker rundt øynene også, men ellers har jeg ingen rynker i ansiktet.

Jeg følte jeg fikk sjokk da jeg fant dette hvite hårstrået, og følte meg litt stressa ...

Anonym poster: 749f9943d62a3de2ad3163bb82baff74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom mange idag stresser ganske mye, så kan nok det være en grunn til at mange får grå/ hvite hår. Jeg selv stresser ekstremt mye, og synes jeg har mer hvitt enn vanlig hårfarge. Men jeg vet at slutter jeg å stresse så kommer hårfargen min tilbake. :)

Anonym poster: 9c0387fe5e4b4f7d5b90f7c6bcc1c1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det da jeg var 20...

Anonym poster: b7d6c32a0d32014feb3855188663620f

Nei, tuller du? Hvordan begynte det?

Trodde det ikke var normalt før man var minst 40, jeg.

Anonym poster: 79efa6f96712342bd1b251281cb3147a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom mange idag stresser ganske mye, så kan nok det være en grunn til at mange får grå/ hvite hår. Jeg selv stresser ekstremt mye, og synes jeg har mer hvitt enn vanlig hårfarge. Men jeg vet at slutter jeg å stresse så kommer hårfargen min tilbake. :)

Neppe!

:heks:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken type stress er det snakk om, som gjør at man får grå/hvite hår? Hvordan stresser du ned for å få tilbake hårfargen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det kvinner som ikke farger håret? :klo:

De to damene på jobben farger ikke håret. Hvorfor vet jeg ikke, men tror det var fordi de ikke gadd eller brydde seg. De ser da pene ut uansett, men når jeg kommer nært innpå dem, ser jeg de grå hårene. De ser egentlig hvite ut, ikke grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayumie

Jeg fikk antydninger til grå hår allerede som 17 år. Nå er jeg 22 og har en grå stripe i luggen og det kommer flere..ikke noe man får gjort med det med mindre man farger det. Er jo bare fint med litt striper, hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben har alle kvinnene som er i 30-årene begynt å få en del grå hår! Jeg fant selv mitt første grå hår igår, og ble litt sjokkert... Jeg er snart 32, og jeg har aldri hatt grå hår før. Hårstrået var helt hvitt! Har ikke funnet flere, men begynner å bli litt bekymret.

De andre damene på jobben som er i 30-årene, er 36 og 39 år gamle, og de har mange grå hår fint fordelt i håret.

Begynner jeg å bli gammel??? :( Har hverken kjæreste eller barn, og føler det er for tidlig for meg å eldes nå?

Har litt rynker rundt øynene også, men ellers har jeg ingen rynker i ansiktet.

Jeg følte jeg fikk sjokk da jeg fant dette hvite hårstrået, og følte meg litt stressa ...

Anonym poster: 749f9943d62a3de2ad3163bb82baff74

Velkommen til realiteten.

Vi er dessverre ikke født unge for alltid.

Fertiliteten synker også kraftig i årene fremover når man har bikket 30.

Andre ting TS burde vite?

Jo, nå kommer det masse rynker også! Og det blir lettere å legge på seg!

Om 10 år kommer overgangsalderen.

Gled deg :P

Anonym poster: 365e7e75c3a4b00b749b05ed9e758a1a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at du bare hadde ett (flere) hårstrå uten pigment, av og til skjer det og.

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg ei venninne fra Kina, hun hadde helt sort hår men noen hårstrå var helt hvite (3-4 stk)

Anonym poster: 7a59089f8d925a7e5ecdbb66025caddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 og har begynt å få noen små, hvite hår. Det ligger nok til pappas side av familien, alle på den siden ble gråe i 20-30 årene. Lillebror på 23 har også begynt å bli grå.

Jeg gleder meg til det er helt hvitt, jeg, for da kan jeg farge det rødt (har naturlig sort, stritt hår så det er helt umulig å farge det nå)! :nigo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , du begynner og eldes. 5-8 år siden kroppen din var på topp. Nå går det bare en veg.

Så jeg var på topp da jeg var rundt 22-27 års alder? Det var da jeg følte meg styggest. Tror jeg aldri har følt meg så vakker som jeg gjør nå for tiden, og jeg blir snart 32 år.

Men om jeg eldes og forfaller, hvem vil ha meg da? Syns det er synd at jeg ikke har møtt noen enda ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er 64 og har ikke et grått hårstrå. Bestevenninnen min er 25 og fikk sitt første i fjor.

Anonym poster: 6d3d187dcd69383ff289cb79f8bea9ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk antydninger til grå hår allerede som 17 år. Nå er jeg 22 og har en grå stripe i luggen og det kommer flere..ikke noe man får gjort med det med mindre man farger det. Er jo bare fint med litt striper, hehe :ler:

Jeg trodde det var normalt å ikke bli grå å håret før man var næmere 45-50, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Hvis det var så enkelt, du. Hår som er blitt grå, får ikke tilbake fargen sin, uansett hvor avslappet du er.

Vi får alle grått hår, noen tidligere enn andre, og det handler mest om gener. Jeg fikk mine første grå hår etter fylte 40, men har heldigvis en slik hårfarge at det ikke synes særlig godt. Også fresher jeg det opp med striper :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å få¨grå hår da jeg tippet 20, nå ( straks 40) er jeg helt grå i deler av luggen og på den ene siden. Jeg har latt det gråe komme, resten av håret er nesten svart. De fleste tror jeg har bleket luggen, men det er altså slik fargen faktisk er.

Jeg skjønner godt at noen velger å farge håret, for all del. Og blir jeg lei av det kommer jeg til å farge jeg også. Men det gjør meg ingenting, liker den gråe stripa mi jeg. Ikke gjør det vondt å få grå hår heller...;-)

Når det kommer til rynker har jeg fått antydning til smilerynker rundt øynene, stresser ikke med det heller. Gammel? Nope! Bare litt mere moden....;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være at du bare hadde ett (flere) hårstrå uten pigment, av og til skjer det og.

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg ei venninne fra Kina, hun hadde helt sort hår men noen hårstrå var helt hvite (3-4 stk)

Anonym poster: 7a59089f8d925a7e5ecdbb66025caddc

Det er første gang jeg har sett et helt hvitt hårstrå i håret mitt, så kanskje det bare er et engangstilfelle? Kanskje det bare er uten pigment? Det var ganske langt, så det så ut som om det hadde vokst veldig fort, for da burde jeg isåfall ha sett det før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...