Gå til innhold

Nelly sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoene fra Nellys eget merke; er de ok kvalitet?

De er jo dødskule og kjempebillige, men ser de "billige" ut? Holder de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to par med pumps. De er akkurat like ubehagelige som alle andre pumps, ikke noe verre og ikke noe bedre. Jeg kan fint gå på de en halv dag uten å bli totalt kjøttkake i beina.

De ser ikke billige ut etter mitt skjønn, og det virker som er er av "god nok" kvalitet, ingen sømmer har røket og sålene holder seg godt. Følger ofte med ekstra hælknotter, jeg har aldri hatt bruk for de, men kjekt å ha.

Men jeg tenker som så at når jeg betaler 299 for et par pumps så gjør det ikke noe om jeg må erstatte de neste sesong. Jeg ødelegger skoene på en eller annen måte uansett, og føler meg ikke komfortabel med å investere et par tusen i ordentlige pumps, selv om de sikkert er av bedre kvalitet. Typisk meg å søle bensin på de etter en dag..

Skrevet

Mitt ultimate favorittskopar kommer fra nelly, deres eget merke. De er helt greie å gå med, ingen sko med høye hæler er jo behagelige uansett hvor de kommer fra så.. Kvaliteten vet jeg ikke helt, for selv er jeg så glad i disse skoene at jeg bruker de med omhu, og er veldig nøye med å rengjøre de etter bruk. Har ikke merket noe slitasje på de enda i hvertfall, har hatt de i minst ett års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...