Gå til innhold

Hvorfor har du valgt avataren din?

Anbefalte innlegg

Gjest Conservationista
Skrevet

Fortell dine grunner til at du har valgt akkurat det bildet som avatar!

:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Conservationista
Skrevet

Jeg har valgt Sophia Loren fordi jeg identifiserer meg litt med henne. Hun er brunette som meg, og jeg har en litt 60-talls inspirert stil. Mad Men anno 2013.. Og hun er vakker, så jeg skulle ønske jeg så ut som henne...

Skrevet

Jeg har valgt bilde av Lulu fra spillet Final Fantasy X. Hovedsaklig fordi det er mitt favorittspill og hun er en av mine favorittkarakterer. Også synes jeg også det var et vakkert bilde.

Skrevet

Det passet til navnet.

Skrevet

Passet så bra med brukernavnet! Og så var det den søteste isbjørnungen jeg fant på google.. :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg har valgt Derpina fordi vi ligner litt. :) og litt fordi jeg ikke gadd å finne noe annet

Skrevet (endret)

Passet så bra med brukernavnet! Og så var det den søteste isbjørnungen jeg fant på google.. :P

Komboen din av brukernavn, avatar og signatur tror jeg er det søteste jeg noengang har sett på et forum. :rodmer:

Endret av Tabris
  • Liker 3
Skrevet

Fordi det passet med brukernavnet :)

Skrevet

Jeg valgte min delvis fordi jeg og to venninner kalte oss Powerpuffene på vgs :fnise: Jeg var da Blossom :P

Akkurat det bildet av henne valgte jeg fordi det minnet meg som slik jeg ønsker å være. Stødig, sterk og selvstendig og med litt glimt i øyet.

Valgte henne bort en stund og hadde et bilde av Sophia Loren pga nicket mitt, men nei, jeg gikk tilbake til dette bildet som jeg har hatt nesten sammenhengende siden 2006 :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har valgt bilde av Lulu fra spillet Final Fantasy X. Hovedsaklig fordi det er mitt favorittspill og hun er en av mine favorittkarakterer. Også synes jeg også det var et vakkert bilde.

Jeg innbiller meg at det akkurat slik du ser ut!

Jeg får svare som jeg pleier, jeg er en heks, sånn er det bare. ;)

:heks:

Skrevet

Jeg innbiller meg at det akkurat slik du ser ut!

I wish. ;)

Skrevet

Fordi Pussy Galore er ganske sannsynlig ett av de kuleste Bond-damenavnene :nigo:

James Bond: Who are you?

Pussy Galore: My name is Pussy Galore.

James Bond: I must be dreaming.

Skrevet

Komboen din av brukernavn, avatar og signatur tror jeg er det søteste jeg noengang har sett på et forum. :rodmer:

Takk^^

Skrevet

Jeg har "laget den selv" på madmenyourself.com :) Mad Men er en av favorittseriene mine, og så synes jeg avataren ble ganske fin.

Skrevet

Jeg leitet litt rundt etter en avatar som jeg følte skilte seg litt ut i mengden, gjerne en som var litt fargerik og som ikke var sånn kjempe seriøs, eller noe miss beauty queen opplegg. Jeg googlet "crazy woman" og det kom opp 3 bilder som jeg følte passet til den rare uhøytidelige personligheten min

http://chnm.gmu.edu/..._35827d8ae3.jpg.

http://thedailyenter..._woman-copy.jpg. + avataren min, som er kjempe fuuuuuhhhhhgly, og jeg digget hun med en gang

Skrevet

Fordi det er hovedkarakteren i favoritt-spillet mitt gjennom tidene.

Jeg var også veldig fornøyd med den helt til "Tidus" valgte nøyaktig samme bilde :(

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er hovedkarakteren i favoritt-spillet mitt gjennom tidene.

:5:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi den passet til brukeravnet mitt. Og så valgte jeg akkurat denne marihøna fordi den var litt mer gøyal enn en ekte marihøne.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen historie bak avataren, men hvem liker da ikke en fin sjiraff?

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...