Gå til innhold

Kan noen hjelpe oss med hvor i Hellas vi burde dra på ferie i august ? Strand viktig =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med hvor jeg og min kompis burde dra på ferie?

Vi har bestemt oss for 2 ukers ferie i slutten av August til Hellas. Men spørsmålet er hvilken øy i Hellas=) ?

Hva som er vikitg for oss.

- Gåavstand til stranden (helst ikke mer enn 400 meter)

- Gåavstand til sentrum (helst ikke mer enn 600 meter)

- Flott stor sandstrand med flere vannaktiviteter på som jet ski og sånt. Det er på stranden vi kommer til og bruke sånn 90 % av tia, så viktig at den er flott =)

-Et hotell som IKKE ligger rett ved en bar. Vi drikker ikke å ønsker at det er rolig på hotellet om natten.

Tar gjerne imot tips til hotell også vis dere har noen =D

Vi har vært både på kos og Rhodos så aller helst ikke der, men vi er åpne for å dra dit også hvis noen vet om et hotell som ligger fint til like ved en flott strand =)

Og vet noen noe om tempraturen i Hellas fra 20 august og 2 uker uttover ?

Vi ønsker det VARMT =D

Vi var på gran canaria i juni i fjor og jeg syns det var litt kaldt der (ja jeg er frossen av meg =P)

Anonym poster: d7be7480d407fc78e3e4a5e4b87c312a

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg anbefaler Zakynthos, Skiathos eller Kreta (Platanias). Alle disse stedene har det dere ser etter. Platanias på Kreta er forresten mye livligere enn de andre plassene (mer pubber, mer folk ect.)

Men de to førstnevnte har de fineste strendene :)

Skrevet

Har bare vært på Rhodos da, og kommer ikke på noen hoteller akkurat nå. Men når vi var der i sommer 18.august så var det 35 grader. I følge den tingen på hotellet så var det 45 effektive... Men det var når denne "varmebølgen" fra afrika kom med vinden. Jeg elsker varme så det gjorde ikke meg noe, men sambo levde i vannet hele uken:p

Bare sånn i forhold til varme sent i august :) Min mor reiser dit hver eneste september og da er det vist enda varmt :)

Skrevet

chios! Se på lilleputt.no sin hjemmeside:)

Anonym poster: 51eed04d3f7e97d87e66706abeabb5d2

Skrevet

Jeg anbefaler Zakynthos, Skiathos eller Kreta (Platanias). Alle disse stedene har det dere ser etter. Platanias på Kreta er forresten mye livligere enn de andre plassene (mer pubber, mer folk ect.)

Men de to førstnevnte har de fineste strendene :)

TS her:

Takk for svar alle sammen=)

Vi valgte Kreta (Platanias) og vi gleder oss masse til å dra. Bare syns at det først er om nesten et halvt år=(

Skrevet

TS her:

Takk for svar alle sammen=)

Vi valgte Kreta (Platanias) og vi gleder oss masse til å dra. Bare syns at det først er om nesten et halvt år=(

Jeg har vært på platanias og det veeeeldig lite liv der dessverre... jeg kjedet meg i hjel... Men vi leide oss bil, og kjørte rundt på øyen... Det var absolutt verdt pengene, elafonisi er noe av det fineste jeg har sett! :)

Anonym poster: 11a36af1b0398c1c3a47c83d8b0d696e

Skrevet

Jeg har vært på platanias og det veeeeldig lite liv der dessverre... jeg kjedet meg i hjel... Men vi leide oss bil, og kjørte rundt på øyen... Det var absolutt verdt pengene, elafonisi er noe av det fineste jeg har sett! :)

Anonym poster: 11a36af1b0398c1c3a47c83d8b0d696e

Jeg også. Det er liksom bare en trafikkert gate. Ikke sånn koselig gresk landsby som man ser på bilder.

Anonym poster: ec884481d59b38016f272214bef22a7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...