Gå til innhold

Har dere noen tips, kjeder seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.

Blir så sliten av samboeren min som alltid maser om og ha noe å gjøre.

Han kan ikke sitte stille ett minutt en gang.

Så fort han kommer hjem fra jobb åpner han kjeften sin "ja, hva skal vi gjøre idag?" ,"hva skal vi finne på?"

Jeg pleier og komme med forslag til hva vi kan gjøre:

- gå en tur med hundene

- kino

- dra ut på kafè

- spille ps3, wii osv

- spille kort spill

- ta en joggetur

- høre med venner om de kanskje vil være med og finne på noe

- dra i svømmehallen

- bowle

Og ja lista forsetter!!

Og hvis det går en dag uten at vi ikke gjør noe annet enn og f.eks slappe av foran tv. Så blir han i så sykt dårlig humør og bare klager og syter. Han blir i så dårlig humør at han starter å rakke ned på meg ved og si ting som:

- du eier ikke sosiale antenner

- du har ikke fantasi

- jeg skulle heller vært singel, for det virker jo ikke som at vi er to.

og det kan utvikle seg til og bli verre som og kalle meg stygge ting, spytter inne, slår i veggen, knuser ting, river ned ting fra bord, benker ect.

Jeg trodde vertfall det var litt normalt at man kan sitte i sofaen 1-2 kvelden i uken etter jobb og slappe av, jeg syns vertfall det går. Så kan man evt finne en film og se på og kose seg sammen.

Hver helg har vi alltid noe og gjøre, da fester vi, eller omgås venner.

Jeg begynner og bli så lei den sutringa og den motbydelig oppførselen han får når han kjeder seg. At den snart kommer til og gå ut over forholde og samboer skapet vårt.

Har noen dere ute evt noen tips til hva jeg kan få gjort?

Det er ikke så hyggelig når det er dårlig stemning i hjemmet

Anonym poster: 519ee61834a060370bfb7f79e9eac4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver også og si til han at han gå gå ut med sine kompiser og finne på noe med de hvis han vil.

For vi må tross alt ikke sitte sammen 24/7 -.-''

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg forlatt den snørrvalpen der for lenge siden.. Man er sin egen lykkes smed heter det, og det er på tide at han lærer seg..

Anonym poster: 48182580ac3224db34a0c6fb74c86feb

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg har vurdert det nå.

For det går ikke an og være så negativ til alt mulig.

:dry::hakeslepp:

Gjest LadySizz
Skrevet

For det første,jo det er normalt og være hjemme og rolig på kveldene når man jobber. Trenger såklart ikke være hver kveld,men her i huset blir det oftere avslapping,enn at man er på farten etter jobb.

Når det er sagt virker typen din ustabil. Han "glemmer" visst at du bidrar med forslag og vil være med på ting så fort du vil være hjemme en kveld. Dette er ikke normalt! Slik oppførsel han bedriver bør ingen godta!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut dom han har litt behov for noen å snakke med ?

Urolig ustabil og aggressiv ...

Ikke bra for deg dette ...

Skrevet

For det første,jo det er normalt og være hjemme og rolig på kveldene når man jobber. Trenger såklart ikke være hver kveld,men her i huset blir det oftere avslapping,enn at man er på farten etter jobb.

Når det er sagt virker typen din ustabil. Han "glemmer" visst at du bidrar med forslag og vil være med på ting så fort du vil være hjemme en kveld. Dette er ikke normalt! Slik oppførsel han bedriver bør ingen godta!

Ja for vært eneste forslag jeg kommer med er feil for han.

Enten er det for kjedelig, eller så må han sitte på rumpa.

Og det og se på tv, skulle jo ikke vært lov! :-o

Jeg skjønner liksom ikke hva han ønsker og finne på jeg, når jeg ramser opp uendelig med ting vi kan gjøre, så er ingenting moro nok for han.

Og ikke nok med det, han er jo også frekk nok til og be meg finne på noe, og han kommer faen ikke med noen forslag selv.

Skrevet

Høres ut dom han har litt behov for noen å snakke med ?

Urolig ustabil og aggressiv ...

Ikke bra for deg dette ...

Han gikk litt til psykolog ifjor, men han syntes bare det var bortkasta penger.

Ja han er noe ustabil til tider og kan være aggressiv.

Det er ingen bra kombinasjon og det kan vel også ende dårlig en gang.

Hvis det kanskje skulle klikke for han, hvis han kjeder seg :trist:

• Liker 1
Skrevet

Oisann. Høres ut som dere er litt dismatch på den sosiale fronten. Selv er jeg veldig glad i å hygge meg hjemme og kunne aldri vært sammen med en som var min rake motsetning der.

Og at samboeren din nærmest blir voldelig av å ikke ha noe å finne på er ganske sykt spør du meg.

Skrevet

Hehe, håper vel på mer respons? :fnise:

Anonym poster: 24cf63dff0ed54676d2d74d2a44b0c7e

Skrevet

Klarer han ikke finne på noe som helst selv? Og så klager han på at DU ikke eier fantasi?

Hva svarer han da, dersom du sender spørsmålet tilbake til ham?

Anonym poster: cd412cc09dcfa332fedc3c819bfbe1b9

• Liker 1
Skrevet

Send han ut med bikkjene et par timer hver dag. Det sier de sjeldent nei til...

Skrevet

Klarer han ikke finne på noe som helst selv? Og så klager han på at DU ikke eier fantasi?

Hva svarer han da, dersom du sender spørsmålet tilbake til ham?

Anonym poster: cd412cc09dcfa332fedc3c819bfbe1b9

Han svare meg med at han klarer fint og finne på noe, hvis han var alene. :vetikke:

Så sier jeg "du kommer aldri med noen eksempler, du sitter jo bare der"

Skrevet

Herregud, han der hadde jeg droppa som en het potet.

Kan han ikke finne på ting selv, om han kjeder seg slik eller er du aktivitetslederen hans kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Du burde ta det opp med han hvordan du føler dette. Si at du ikke trenger å finne på noe hver dag, men at du respekterer at han vil det. Bruker han det mot deg burde du gå med på å avslutte forholdet. Litt rart at han må finne på noe med deg hver dag også? Har dere ikke venner og familie dere ønsker å treffe litt hver for dere?

Skrevet

Uff.

Blir så sliten av samboeren min som alltid maser om og ha noe å gjøre.

Han kan ikke sitte stille ett minutt en gang.

Så fort han kommer hjem fra jobb åpner han kjeften sin "ja, hva skal vi gjøre idag?" ,"hva skal vi finne på?"

Jeg pleier og komme med forslag til hva vi kan gjøre:

- gå en tur med hundene

- kino

- dra ut på kafè

- spille ps3, wii osv

- spille kort spill

- ta en joggetur

- høre med venner om de kanskje vil være med og finne på noe

- dra i svømmehallen

- bowle

Og ja lista forsetter!!

Og hvis det går en dag uten at vi ikke gjør noe annet enn og f.eks slappe av foran tv. Så blir han i så sykt dårlig humør og bare klager og syter. Han blir i så dårlig humør at han starter å rakke ned på meg ved og si ting som:

- du eier ikke sosiale antenner

- du har ikke fantasi

- jeg skulle heller vært singel, for det virker jo ikke som at vi er to.

og det kan utvikle seg til og bli verre som og kalle meg stygge ting, spytter inne, slår i veggen, knuser ting, river ned ting fra bord, benker ect.

Jeg trodde vertfall det var litt normalt at man kan sitte i sofaen 1-2 kvelden i uken etter jobb og slappe av, jeg syns vertfall det går. Så kan man evt finne en film og se på og kose seg sammen.

Hver helg har vi alltid noe og gjøre, da fester vi, eller omgås venner.

Jeg begynner og bli så lei den sutringa og den motbydelig oppførselen han får når han kjeder seg. At den snart kommer til og gå ut over forholde og samboer skapet vårt.

Har noen dere ute evt noen tips til hva jeg kan få gjort?

Det er ikke så hyggelig når det er dårlig stemning i hjemmet

Det jeg har uthevet her er noe jeg synes er ganske drøyt!

Og hvertfall siden du kommer med forslag på ting dere kan gjøre, som han ikke vil, hvorfor blir han så sint da?

Det må jo ligge noe mer under?

• Liker 2
Skrevet

Han høres virkelig ikke god ut!!

Enten er det en kjempejobb å få fikset opp i han, ellers kan du vel like gjerne droppe han.

Ingen vil bli truet og utsatt for ubehag i eget hjem.

Det at du ikke har satt foten kraftig ned her er et rødt flagg for meg.

Hvorfor tror du at det er greit at han oppfører seg slik.

Om han sier at han heller skulle vært singel, så be han til helvete pakke sammen sakene sine og stikke!

Han har ingen respekt for deg.

Skrevet

Og dette finner du deg i fordi?

Skrevet

Hva skjer da dere får barn og det ikke alltid blir mulighet til å dra ut begge to?

Skrevet

Sannsynligvis er han hyperaktiv.

Jeg hadde garantert ikke orka å måtte forholde meg til den oppførselen som du beskriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...