Gå til innhold

Lebestiften til Maria Montezami

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på evig jakt etter den perfekte nude lebestiften, og syns den Maria bruker er fin.

Vet noen hvilken det er, eller har forslag til en lik?

Anonym poster: d2a8ff19fac5789591d9dba216d3a527

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på hvilken hun bruker akkurat nå, men det var en periode (etter at yndlingsleppestiften hennes gikk ut av sortimentet) at hun brukte en fra La Priaire.

Anonym poster: 0f5047f0bd6a103393691138e67f34e0

Gjest Silvermist
Skrevet

Dekkstift?

Sorry, kunne ikke dy meg, men den lebestiften til Maria er alt for lys etter min smak!

Lykke til i jakten, dog!

• Liker 7
Skrevet

Det har jeg alltid lurt på.

Hvorfor er det så mange jenter som bruker lebestiftfarge som går i ett med huden? Det ser veldig rart ut når man ikke ser leppene ordentlig. Det er heller ikke fint.

Hilsen en som ikke har peiling på sminke.

Anonym poster: ba9cdd7792c06c3fc94f7f598c351193

• Liker 6
Skrevet

Det har jeg alltid lurt på.

Hvorfor er det så mange jenter som bruker lebestiftfarge som går i ett med huden? Det ser veldig rart ut når man ikke ser leppene ordentlig. Det er heller ikke fint.

Hilsen en som ikke har peiling på sminke.

Anonym poster: ba9cdd7792c06c3fc94f7f598c351193

Godt vi er forskjellige da.

Jeg liker fargen fordi den demper mine veldige røde lepper, uten at de går i ett med huden.

Ikke det at det er relevant men.

Skrevet

Hun bruker en nude en fra Bobbi Brown, episoden ligger på tv3.no hvor hun kjøper 5-6 stykker.

Og ja det er dritstygt.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Gosh Cafe late er ganske lik.

Jeg har nettopp forsøkt å finne innlegg der du forteller hvilke lebestifter du bruker på bildene du har lagt ut. Det er så fine farger. Den ene heter Summer breeze, den andre husker jeg ikke, heller ikke hvilke merker. Kunne du være så snill å fortelle det igjen?

Skrevet
Da

Hun bruker en nude en fra Bobbi Brown, episoden ligger på tv3.no hvor hun kjøper 5-6 stykker.

Og ja det er dritstygt.

Synes du.. Det var ikke det jeg lurte på.

Men takk for tips om B. B.

Som skrevet: Jeg bruker den forøvrig kun for å dempe mine lepper, ikke for å gjøre de lik farge som huden.

Skrevet

Jeg har nettopp forsøkt å finne innlegg der du forteller hvilke lebestifter du bruker på bildene du har lagt ut. Det er så fine farger. Den ene heter Summer breeze, den andre husker jeg ikke, heller ikke hvilke merker. Kunne du være så snill å fortelle det igjen?

Jeg lager en tråd til deg i meldingsforumet.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg lager en tråd til deg i meldingsforumet.

Flott! Takk skal du ha :) .

Skrevet

MM hadde i hvertfall et samarbeid med Make Up Store i fjor (eller året før?) der hun "designet" en leppestift for dem, typ ferskenfarget concealerlook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...