Gå til innhold

Flotte meldinger fra nettdating

Anbefalte innlegg

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hva er den flotteste meldingen du har fått via nettdating? Den som har gått deg rett i hjertet/gjort deg interessert.

I og med at vi gutter skriver så mye fjollete, så må det jo være noe dere liker å høre også? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe din lille luring :)

Pass på når du kopierer mld herfra at den dama som får dem ikke er på kvinneguiden da ;)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Hehe din lille luring :)

Pass på når du kopierer mld herfra at den dama som får dem ikke er på kvinneguiden da ;)

Haha! Det hadde gjort seg, ja ;-).

Jeg er nok ikke ute etter å kopiere noe som helst. Jeg er ikke en av de som skriver grisemeldinger heller, men det kunne vært interessant å se hva det faktisk er damer liker å få av meldinger. Kanskje man kan lære seg å forstå kvinner bedre. Det er jo til fordel for dem, i såfall ;-).

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Haha! Det hadde gjort seg, ja ;-).

Jeg er nok ikke ute etter å kopiere noe som helst. Jeg er ikke en av de som skriver grisemeldinger heller, men det kunne vært interessant å se hva det faktisk er damer liker å få av meldinger. Kanskje man kan lære seg å forstå kvinner bedre. Det er jo til fordel for dem, i såfall ;-).

Avsender er attraktiv = meldingen er kjempegod

Avsender er ikke attraktiv = meldingen blir latterliggjort på "gullkorn fra nettdating"

Endret av Lincoln
  • Liker 4
Skrevet

Hva er den flotteste meldingen du har fått via nettdating? Den som har gått deg rett i hjertet/gjort deg interessert.

I og med at vi gutter skriver så mye fjollete, så må det jo være noe dere liker å høre også? :-)

Nå begynner det å bli en stund siden, men synes å huske at du skrev fine og hyggelige meldinger, Ø ;) Litt lange, kanskje, men absolutt interessante :)

Anonym poster: 41405a6bf30ac6f3d6cebd4a582ca56e

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nå begynner det å bli en stund siden, men synes å huske at du skrev fine og hyggelige meldinger, Ø ;) Litt lange, kanskje, men absolutt interessante :)

Oi, nå ble jeg nysgjerrig her.

Takk for tilbakemeldingen :-).

Ser stadig etter måter å forbedre meg på, men det er vel ikke noe nytt :-P.

Skrevet

De beste meldingene er de som fokuserer på teksten jeg har skrevet. Enten de kommenterer med noe morsomt, sier at de finner meg interessant fordi vi har noe til felles, spør et spørsmål slik at jeg må utdype e.l. Personlig er jeg ikke særlig romantisk anlagt og synes derfor meldinger med dikt eller noe i den dur blir kleine. Meldingen trenger ikke være mer en en setning bare den viser at du skriver til MEG.

Beklager, men jeg kan ikke utlevere konkrete eksempler.

Anonym poster: 009be712ce108a6fa14124f64562cce7

Gjest Svampebob1
Skrevet

De beste meldingene er de som fokuserer på teksten jeg har skrevet. Enten de kommenterer med noe morsomt, sier at de finner meg interessant fordi vi har noe til felles, spør et spørsmål slik at jeg må utdype e.l. Personlig er jeg ikke særlig romantisk anlagt og synes derfor meldinger med dikt eller noe i den dur blir kleine. Meldingen trenger ikke være mer en en setning bare den viser at du skriver til MEG.

Beklager, men jeg kan ikke utlevere konkrete eksempler.

Ja, men dette er utrolig vanskelig, for ikke kjenner man personen og det er veldig lite man kan ta på intuisjonen siden slikt som nettdating blir veldig upersonlig.

Det er veldig få som faktisk skriver noe personlig om seg selv som jeg føler jeg kan ta tak i, så hele greia ender opp med å bli veldig vanskelig. Blir noe tull i stedet. Som regel sitter jeg og flirer når jeg skriver meldingen :-P.

Men jeg skjønner hva du mener... Og ser hva jeg må ta tak i. Er hos meg dette ligger. Er jeg som lukket meg pga. tidligere erfaringer.

Skrevet

Ja, men dette er utrolig vanskelig, for ikke kjenner man personen og det er veldig lite man kan ta på intuisjonen siden slikt som nettdating blir veldig upersonlig.

Det er veldig få som faktisk skriver noe personlig om seg selv som jeg føler jeg kan ta tak i, så hele greia ender opp med å bli veldig vanskelig. Blir noe tull i stedet. Som regel sitter jeg og flirer når jeg skriver meldingen :-P.

Men jeg skjønner hva du mener... Og ser hva jeg må ta tak i. Er hos meg dette ligger. Er jeg som lukket meg pga. tidligere erfaringer.

Nå har jo jeg en tekst der det er mye å ta tak i nettopp på grunn av dette. Alle jenter er sikkert ikke like. Og vil du virkelig skrive til en jente som bare har bilder og ikke sier noe om seg selv. Hva sier det egentlig om henne?

Skrevet

For min del falt jeg litt for de som gadd å sette seg ned å skrive en del. Så lenge man klarte gi litt av seg selv rundt det jeg skrev - og fikk laget egne, litt lengre, avsnitt om det - så følte jeg vi hadde mer å bygge på, som gjorde det tryggere å møte dem i virkeligheten.

Men samtidig - de lange meldingene kunne ikke være alt for alvorlige - det måtte være en del spøking/tulling i de selvsagt. At man husket ting som var sagt tidligere, og småertet om det - når muligheten dukket opp ved senere meldingsutveksling. Det er jo egentlig ganske logisk - dette funker jo "IRL" lissom XD Men jeg har ikke noe konkret eksempel på hva som funket egentlig..:P

Skrevet

Oi, nå ble jeg nysgjerrig her.

Takk for tilbakemeldingen :-).

Ser stadig etter måter å forbedre meg på, men det er vel ikke noe nytt :-P.

Hehe, forbedre seg på det området trenger du ikke. Meeen, man kan være leken og avslappet selv om man er seriøs ;)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Nå har jo jeg en tekst der det er mye å ta tak i nettopp på grunn av dette. Alle jenter er sikkert ikke like. Og vil du virkelig skrive til en jente som bare har bilder og ikke sier noe om seg selv. Hva sier det egentlig om henne?

De som bare har bilder får sjeldent melding fra meg. Da må bildene fortelle noe, ellers blir jeg ikke interessert. Men jeg ser hva du mener..

Synes det generelt sett er vanskelig å finne noe interessant. Har snakket litt med coachen min om dette og jeg tror at man må klare å komme bak fasaden om det skal være noe.

Det at noen skjuler seg bak sin egen fasade forteller jo noe, men det betyr ikke at personen ikke er verdt å bli kjent med fordet.

Det er et ordtak som sier "Stille vann har dypest grunn".

Hehe, forbedre seg på det området trenger du ikke. Meeen, man kan være leken og avslappet selv om man er seriøs ;)

Ja.. Jeg tror nok jeg vet hva du mener her ;-)

Skrevet

Du skriver jo fint her inne, Svampebob! Lite skrivefeil og ikke et lass med smilefjes, punktum og komma. Jeg lover deg at du har passert hos meg allerede der! Ha en bra profiltekst med tydelige bilder selv, så har du større sjanse for å få svar.

Det er ofte jeg ser på bilder og tenker at "var det virkelig det beste du fant?".

• Liker 1
Skrevet

De som bare har bilder får sjeldent melding fra meg. Da må bildene fortelle noe, ellers blir jeg ikke interessert. Men jeg ser hva du mener..

Synes det generelt sett er vanskelig å finne noe interessant. Har snakket litt med coachen min om dette og jeg tror at man må klare å komme bak fasaden om det skal være noe.

Det at noen skjuler seg bak sin egen fasade forteller jo noe, men det betyr ikke at personen ikke er verdt å bli kjent med fordet.

Det er et ordtak som sier "Stille vann har dypest grunn".

Ja.. Jeg tror nok jeg vet hva du mener her ;-)

Det er vel alltid noe som gjør deg interessert? Meldingen du sender trenger ikke være så famtastisk hvis profilen din gir et godt inntrykk av hvem du er. "Jeg ser du spiller tennis. Det gjør jeg også. Har du spilt lenge?" Og så kan du gjøre litt mer ut av de som inviterer til det.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Rett i hjertet? Hmmm...det har vel ikke skjedd, men jeg satte mest pris på meldinger som viste at han hadde lest profilen min, og tok tak i noe der. Og jeg faller for humor, så en litt artig kommentar sitter godt hos meg.

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke huske noen veldig spesielle førstemeldinger, men de jeg har blitt nysgjerrig på har gjerne skrevet noe som viser at de har lest profilteksten/sett på bildene, virker litt "ordentlig" interessert (har lyst til å ha en skikkelig samtale) og antyder hva/noe de har kjent seg igjen i av det jeg har skrevet. Samtidig trenger det ikke være noen lang melding, jeg forventer heller ikke at den andre skal gi så veldig mye av seg selv før han vet om han kommer til å få svar i det hele tatt. Etter den aller første kontakten har jeg blitt nysgjerrig på de som tør være personlige og ærlige, og gjerne litt "dype" (jeg tror du ligger greit an, Svampebob, du virker oppegående på alle måter). Jeg har hatt en del fine samtaler med forskjellige menn på Sukker :) Nåværende kjæreste sendte egentlig en ganske kort, men presis melding, riktignok har jeg tenkt i ettertid at han KAN ha sendt tilsvarende til flere (den virker personlig, men er litt generell :ler: ), etter det var han veldig fort ærlig (så jeg visste hva jeg evt gikk til) og nysgjerrig, stilte spørsmål, tok initiativ til å møtes osv. D Vi diskuterte egentlig en god del rare ting før vi møttes, og jeg husker jeg var ganske avventende og skeptisk. Men samtalen har aldri sluttet :)

Anonym poster: 938fd5a7de389232de0429b6dc031327

Gjest Svampebob1
Skrevet

Du skriver jo fint her inne, Svampebob! Lite skrivefeil og ikke et lass med smilefjes, punktum og komma. Jeg lover deg at du har passert hos meg allerede der! Ha en bra profiltekst med tydelige bilder selv, så har du større sjanse for å få svar.

Det er ofte jeg ser på bilder og tenker at "var det virkelig det beste du fant?".

Med foto som hobby, så burde jeg jo klare å få til dette. Men Jeg får så mange forskjellige tilbakemeldinger at jeg har endt opp med å velge de bildene jeg selv mener gir rett inntrykk av meg.

Synes ikke dette er så lett :-P.

Jeg kaller meg for Dogkisser på sukker nå om du vil ta en titt :-).

Gjest Svampebob1
Skrevet

Rett i hjertet? Hmmm...det har vel ikke skjedd, men jeg satte mest pris på meldinger som viste at han hadde lest profilen min, og tok tak i noe der. Og jeg faller for humor, så en litt artig kommentar sitter godt hos meg.

Jeg leser nesten alltid hele profilen før jeg sender avgårde en melding.

Godt at artige kommentarer passer. Men svarene uteblir uansett ;-).

Jeg tenker at hvis jeg kan le av det jeg skriver selv, så kanskje jeg er heldig og finner noen som har samme humor :-p

Gjest Svampebob1
Skrevet

(jeg tror du ligger greit an, Svampebob, du virker oppegående på alle måter).

Anonym poster: 938fd5a7de389232de0429b6dc031327

Takk :-)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Det er vel alltid noe som gjør deg interessert? Meldingen du sender trenger ikke være så famtastisk hvis profilen din gir et godt inntrykk av hvem du er. "Jeg ser du spiller tennis. Det gjør jeg også. Har du spilt lenge?" Og så kan du gjøre litt mer ut av de som inviterer til det.

Ja.. Det er jo alltid en grunn til at jeg sender melding.

Det er jo fordi jeg er nysgjerrig på vedkommende. Fordi jeg har en følelse av at hun kan det være verdt å bli kjent med. Jeg skriver aldri til noen uten at jeg har denne følelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...