AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg begynner å nærme meg alderen for når man bør begynne å få barn. Har datet en del og hatt noen forhold, men jeg har virkelig slitt stort med å føle det rette for noen. Tror jeg elsket en jeg var sammen med for mange år siden, men han var umoden og gjorde det ofte slutt... Husker det var brutalt vondt hver gang. Følte meg helt uten kontroll og ganske så verdiløs etter hvert. Når vi hadde det bra så følte jeg meg trygg og elsket på en måte jeg ikke har funnet med noen andre. Jeg har prøvd å leve meg inn i forholdene og datene etter og få den samme følelsen, men det går ikke. Jeg bestemte meg for å være alene og konsentrere meg om meg selv, men da jeg begynte å date igjen så var det de samme problemene. Jeg stenger av og får ikke til å slippe meg løs. Så møtte jeg en jeg heller ikke følte noe for først, men sexen var den beste jeg noen gang har hatt. Dermed greide jeg å slippe meg løs og få dype følelser for han. Det var av og på i noen år fordi han ikke følte det rette for meg, selv om det ofte virket sånn. Følte en dyp samhørighet med han og det tok lang tid å rive seg løs. Hadde han følt det rette og vært litt enklere å omgås så hadde jeg giftet meg med han, for når vi var nær hverandre så overgikk det alt. Etter det har jeg prøvd å date, men igjen får jeg ikke til å føle det rette. Sexen blir mekanisk og på autopilot, og jeg nyter det egentlig ikke engang. Jeg gir det noen sjanser, men når det ikke er bra så er det vanskelig å føle det rette. En gang ble jeg hodestups forelska, men det var i en som var opptatt. Mitt siste forhold prøvde jeg å fokusere på det positive, men han føltes egentlig bare som en venn. Jeg følte meg tom når vi hadde sex. Prøvde å nyte og prøvde å fokusere på han, men følte ingen connection. Han sa han slet mye med tomhetsfølelse, så kanskje det var det som smittet over på meg. Hele mitt fokus gikk med på å være positiv for han, omtrent bære forholdet, og jeg følte jeg fikk lite tilbake. Skal det aldri bli bra? Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre annerledes for at det kan ordne seg. Alle andre får da til å treffe noen de elsker og passer med, bare ikke jeg. Anonym poster: fd5a6e153dea2c95eb5c1e382896e0c4
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Ikke fokuser så mye på sexen. Vent med å ha sex til du føler at du kjenner personen litt. Plutselig finner du en du matcher med, selv om det av og til kan ta litt tid. Tro meg, jeg vet alt om det. Har tenkt akkurat de samme tankene som deg. Men plutselig forandrer ting seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå