AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 I dag skulle jeg hjelpe min mor å få inn i huset litt av veden noen kjørte til henne i går. Mye av lasset var skikkelig muggent så jeg da. Nesten hele kubber er grønne/svarte. Hun selv mener at det er vel ikke så farlig.. Jeg synes det er uholdbart å selge slik ved til noen! At denne veden skal ligge inne i stua hennes en stund, og så brennes er da ikke bra.. Det kan vel være nokså farlig. Kjenner jeg blir sint over at noen kan selge slik ved. Moren min vil ikke "klage og kjempe" for dette... Men hva bør jeg si, hvis jeg tar kontakt med selgeren? Anonym poster: 1510b2b65f8d646d1d368a4e8561b5b7
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Jeg fikk også kjøpt et parti med muggen ved for en tid tilbake. Nå fyrer jeg såpass mye at den ble borte temmelig fort, men irriterende er det, og den brant dårlig også. Du kan vel ta kontakt med selgeren på vegne av moren din og klage?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Synes tanken på at den blir liggende i stua en stund er ekkel.. Hadde den vært tørr og fin er det jo bedre at så mye som mulig ligger der, enn ute i garasjen. Men sånn som det er nå..... Det fyres mye hos henne også, men lasset selgeren kom med var stort. Er ikke så bevandret i ved-verden, og betegnelsene, men tror det er en favn. Anonym poster: 1510b2b65f8d646d1d368a4e8561b5b7
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Hvis hun har kjøpt en favn med ved, og alt er muggete, ville jeg definitivt klagd! Om selger ikke kan byttet det ut med noe bruktbart, krev å få pengene tilbake og kjøp ved av noen andre.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 Å fyre med våt ved kan være farlig i lengden. Man kan få pipebrann. Klag. Anonym poster: bf1baca80d0fbe195d543ffe8bbb77f7
Gjest Skrevet 22. februar 2013 #6 Skrevet 22. februar 2013 Våt ved kan gjøre mye skade på annlegget etterhvert, jeg ville klagd på vegne av henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå