Gå til innhold

vanskelig når typen sikler på pene(kjendis-)damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er tungt å jobbe med at typen sikler på Kim Kardashian og andre. Som han sier: ikke bry deg om at menn sikler på andre damer, så lenge de kommer hjem til deg for å elske. Vel elsker han meg, og forsåvidt "sikler" etter meg (antar jeg siden han vil ha sex med meg)..men av og til kjenner jeg meg motøls og svært lite pen når han kommenterer vakre damer. Hva er jeg da? Jeg som er dødsordinær, har slappe bryster, for mye hud på magen etter svangerskap og masse strekkmerker..

Er det bare meg som synes det er frustrende med alle de vakre damene?

Anonym poster: 589b895fb18d7e68f3e5a1885187b99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de fleste kvinner føler seg litt truet av kjendiser fra tid til annen. Spesielt etter ett svangerskap hvor kroppen får litt juling. Fortell han hva du føler og be han om å la være å kommentere det høyt.

Anonym poster: 1823590858d87907757846bcfb1fb908

• Liker 4
Skrevet

Jeg forstår deg. Jeg ville ha hatt det på samme måte selv. Jeg er heldig for mannen min avslører i alle fall ikke særlig mye om han gjør det.

Vi damer er vel også mere slik at vi ikke snakker høyt om det om vi ser en mann vi synes er kjekk.

Selv så kan jeg beundre Dressmann - modellene i smug, men jeg sier det aldri høyt til min mann.

Skrevet

Hei ts.

Vet godt hvordan det føles. Min samboer sikler og lager lyder om det dukker opp en pen dame, snur seg etter så og si alle kvinnfolk når vi er ute av huset, kjører bil osv. I tillegg ser han på sikkert 20 forskjellige serier, der det er minst 9 av dem som konstant har halvnakne damer i, de resterende har jo selvsagt smellvakre damer i de også. Noe som resulterer i at han sitter og gliser uansett hva for han serie han ser på.

Jeg har sagt 3- ganger at jeg ikke synes det er greit, og at jeg føler meg som en dritt, hva er spesielt med meg liksom?? Ender alltid med at han sier han skal skjerpe seg, holde det for seg selv osv, bortsett fra en gang han begynte å le av meg. Og hver gang er vi raskt tilbake til stirringen og glisingen og lydene.......... :(

Jeg er også "dødsordinær" med hengepupper, og jeg som allerede bruker å bli litt vinter-deppa, har vært gjennom mange tunge måneder.... Og det verste er at han sier han gleder seg til sommeren, for da går jo jenter med mindre klær. Akkurat som om det skal få meg til å føle meg spesiell........ :sukk:

Anonym poster: 969b11641ae01f72dae5c7fa804b0e9a

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvor finner dere disse ufølsomme typene? Manglende respekt kalles sånn. Helt greit å se på vakre damer på film, tv og bilder om man er i forhold, men den trangen til å kommentere, glise fårete og sikle, blir jo bare for dumt.

Jeg skjønner at det føles ugreit.

Samtidig så bør man klare å gi litt blaffen også. Og si tydelig i fra at han kan la være å kommentere hele tiden.

• Liker 17
Skrevet

Hvor finner dere disse ufølsomme typene? Manglende respekt kalles sånn. Helt greit å se på vakre damer på film, tv og bilder om man er i forhold, men den trangen til å kommentere, glise fårete og sikle, blir jo bare for dumt.

Jeg skjønner at det føles ugreit.

Samtidig så bør man klare å gi litt blaffen også. Og si tydelig i fra at han kan la være å kommentere hele tiden.

Gjerne ikke nødvendig at han kommenterer så mye, en vet jo allikevel at han sitter der og synes at dama er HOT HOT HOT!! Så er det å finne frem følelsen av at en er god nok, fin nok (på tross av skavanker en ikke får gjort noe med) og at selv om han sikler betyr det ingenting.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Gjerne ikke nødvendig at han kommenterer så mye, en vet jo allikevel at han sitter der og synes at dama er HOT HOT HOT!! Så er det å finne frem følelsen av at en er god nok, fin nok (på tross av skavanker en ikke får gjort noe med) og at selv om han sikler betyr det ingenting.

Men nå er det nå en gang sånn at verden er full av damer som er vakrere, slankere og mer attraktive enn en selv. Akkurat som det finnes mange menn som er kjekkere og mer sexy enn mannen du er sammen med. Om han ikke kommenterer høyt hva han mener om dem, bør det jo ikke spille noen rolle. Det er deg han er sammen med.

• Liker 6
Skrevet

Men nå er det nå en gang sånn at verden er full av damer som er vakrere, slankere og mer attraktive enn en selv. Akkurat som det finnes mange menn som er kjekkere og mer sexy enn mannen du er sammen med. Om han ikke kommenterer høyt hva han mener om dem, bør det jo ikke spille noen rolle. Det er deg han er sammen med.

Uansett, så sitter man igjen med følelsen av at han selvsagt hadde valgt en av disse andre om han hadde hatt sjans. Man blir litt andre-løsningen da det er 2 forskjellige verdener han lever i..

• Liker 5
Gjest Purple Haze
Skrevet

Uansett, så sitter man igjen med følelsen av at han selvsagt hadde valgt en av disse andre om han hadde hatt sjans. Man blir litt andre-løsningen da det er 2 forskjellige verdener han lever i..

Hvis man mener at man er reserveløsning fordi kjæresten heller ville vært sammen med Scarlett Johansen, Jessica Alba eller hvem det måtte være, tenker jeg at man må jobbe litt med egen tankegang.

• Liker 9
Skrevet

Uansett kan det være noe så nært som at han er svak for sine deilige venninner. (noe jeg forøvrig tror alle menn med (fine) venninner er). Føles slett ikke bra.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man mener at man er reserveløsning fordi kjæresten heller ville vært sammen med Scarlett Johansen, Jessica Alba eller hvem det måtte være, tenker jeg at man må jobbe litt med egen tankegang.

Gjerne ikke akkurat det jeg tenker, heller at en føler seg utilstrekklig når man ser ut som man gjør.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Gjerne ikke akkurat det jeg tenker, heller at en føler seg utilstrekklig når man ser ut som man gjør.

Men da handler det om din selvfølelse, ikke at kjæresten er en hensynsløs dust. En kan jo ikke gå rundt å sammenlikne seg med Hollywood-stjerner.

• Liker 4
Skrevet

Men da handler det om din selvfølelse, ikke at kjæresten er en hensynsløs dust. En kan jo ikke gå rundt å sammenlikne seg med Hollywood-stjerner.

Men venninnene hans kan jeg sammenligne meg med...

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Klart du kan det, men kommer det noe godt ut av det? Og hvorfor skal du det? Om du tror han heller ville vært sammen med en av dem, så har jo ikke det noe med hvilke kjendiser han ser på på tv å gjøre. :klo:

• Liker 5
Skrevet

Nettopp... Og i mitt tilfelle, så snur han seg jo etter alle damer vi kommer bortii. Er selvsagt blitt en forandring i mitt selvbilde, kanskje ikke så rart.. Og jeg vurderer hele forholdet pga dette. Men i og med at vi er samboere, med felles ting, så er det ikke bare bare å finne ut hva man skal gjøre heller. Skal jeg bare kaste ham ut jeg da, siden leiligheten står på meg? Eller finnes det håp om han hadde tatt meg seriøst når jeg sier han at det han gjør plager meg, og gjør meg lei meg?

What a mess...

Skrevet

Nettopp... Og i mitt tilfelle, så snur han seg jo etter alle damer vi kommer bortii. Er selvsagt blitt en forandring i mitt selvbilde, kanskje ikke så rart.. Og jeg vurderer hele forholdet pga dette. Men i og med at vi er samboere, med felles ting, så er det ikke bare bare å finne ut hva man skal gjøre heller. Skal jeg bare kaste ham ut jeg da, siden leiligheten står på meg? Eller finnes det håp om han hadde tatt meg seriøst når jeg sier han at det han gjør plager meg, og gjør meg lei meg?

What a mess...

Og med dette Purple Haze, så refererer jeg til ditt første innlegg i denne tråden. Det er jo tydelig at vi i denne tråden som opplever dette, har sagt det til ham klart og tydelig, men det kommer jo ingenting ut av det.........

Skrevet

Hvor finner dere disse ufølsomme typene?

Vedder på de er fra bygda.

• Liker 2
Skrevet

alle er vi vakre! bare så det er sagt. men jeg syns ikke typen skal holde på som det der. jeg syns det handler om manglene respekt,hadde kjæresten min sitti å sikla etter ei anna ei hadde jeg bedt han pakke og dra. alle fortjener noen som synes du er best finest osv

Anonym poster: 88ae2847b416658eef2c605a48409dba

• Liker 4
Skrevet

Klart du kan det, men kommer det noe godt ut av det? Og hvorfor skal du det? Om du tror han heller ville vært sammen med en av dem, så har jo ikke det noe med hvilke kjendiser han ser på på tv å gjøre. :klo:

Det tror jeg alle damer gjør..av de som har en kjæreste som har venninner..og klart jeg sammenligner meg med de han har prøvd å komme i buksa på som singel, og forøvrig har vært i buksa på, og fordi han gir dem komplementer sim tilsier at han finner dem tiltrekkende...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Og med dette Purple Haze, så refererer jeg til ditt første innlegg i denne tråden. Det er jo tydelig at vi i denne tråden som opplever dette, har sagt det til ham klart og tydelig, men det kommer jo ingenting ut av det.........

Da tror jeg det handler om at han ikke tar deg på alvor. Har du kommet med tomme trusler? I så fall, tror han at du ikke mener det du sier, og fortsetter som før. Hvis dette gjør deg så ulykkelig, vil jeg råde deg til å vurdere om dette forholdet er noe du ønsker å være i.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...