Pusekatt Skrevet 21. mars 2004 #1 Skrevet 21. mars 2004 Kan noen hjelpe meg med forslag til litt typiske norske frokost/brunch-retter? Gjerne varmretter! (skal være med på et innslag til japansk frokost-TV hvor de ønsker å profilere norsk matlaging, så alle tips tas imot med takk!)
Gjest Poirot Skrevet 21. mars 2004 #2 Skrevet 21. mars 2004 Karbonader med løk Laks og eggerøre Spekemat Sildesalat
Tusenfryd Skrevet 21. mars 2004 #3 Skrevet 21. mars 2004 Røkelaks Gravlaks Ørret Potetsalat Sild Spekemat Eggerøre Peppermakrell Karbonader med løk (varme) Stekt potet (varmt) Sossiser (englepikker) (varme) Ertesuppe (varm) Varm fiskerett, steinbit i fløtesaus el.
Pusekatt Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2004 Tusen takk for gode tips! Flere som har innspill?
Gjest Myumi Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Hvis du sier englepikker på japansk tv blir det skandale.
Tusenfryd Skrevet 22. mars 2004 #6 Skrevet 22. mars 2004 Hvis du sier englepikker på japansk tv blir det skandale. Det kunne jo blitt livat det?
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #7 Skrevet 25. mars 2004 Jeg lurer på hvem som plutselig i en samtale - på et matprogram - sier englepikker?????
Pusekatt Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. mars 2004 Godt poeng Alt jeg sa blir jo dubbet til japansk uansett da, opptakene gikk forresten kjempebra! Jeg endte opp med kokt laks, røkelaks+eggerøre-smørbrød, fiskepudding i hvit saus m/ erter i terteskjell og ostefat (Jarlsberg, nøkkelost og brunost).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå