Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre? Fortsatt interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 1 måned siden møtte jeg en fantastisk gutt ute på byen. Han ble med meg hjem (ingenting skjedde). Jeg sende melding til han på kvelden dagen etter å lurte på om han kom seg trygt hjem.

Etter dette sende vi meldinger hver dag i ca 1 1/2 uke, Det var han som begynte å sende natta meldinger osv.

Jeg følte vi tok like mye kontakt med hverandre, og jeg foreslo om vi kanskje kunne møtes. Han sa ja, og ba meg komme til han. Har så og si bare vært hos han, ettersom jeg fortsatt bor hjemme.

(Jeg er 18, han er 21)

Vi har møttes 4- 5 ganger - hos han, og hver gang hadde vi det skikkelig koselig, så på film, tulla, kosa osv. Hver gang han kyssa meg så han meg dypt inn i øynene. Skikkelig kosegutt :)

Men i det siste har det ikke blitt mye kontakt mellom oss. 1 uke. (skal sies at vi holder kontakten via sms.) Hver gang jeg sendte melding får jeg svar rimelig fort, og han har mange smiletegn. Problemet er at sist jeg sendte en melding lurte jeg på om alt gikk bra, han svarte at han hadde en stor oppgave på skolen som tok mye tid (siste år på høgskole). Jeg svarte at han er flink, og at dette klarer han :) ( han skriver alltid "Flinka :)" til meg når jeg sier jeg er på jobb eller trening etc) Og tilslutt sa jeg at jeg var hjemme alene hvis han trengte en pause... etter det svarte han ikke.

Nå har ikke jeg giddet å sende melding til han, for jeg føler jeg har sendt ballen over til han, men det er en uke siden og jeg føler at jeg vil ha en klarhet i hva som har skjedd. Jeg synes det er rart at han ikke har sendt noen meldinger i og med at han er såpass "snill" på sms og når vi er sammen.

Så, skal jeg sende melding og lure på om alt er bra? Om vi er ferdige osv. Hvordan skal jeg isåfall skrive det?

Skikkelig vondt for meg å tenke på dette hele tiden, så håper på gode svar :)

Anonym poster: faed744a258101e480e259696e302471

Anonym poster: 804a4f7cca2a7b98e033a77ff0422463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kune gjort som ham. Forsvinner fort inn i min egen verden når jeg skikkelig mye å gjøre med skolearbeid. Du må nesten bare vente og se. Ikke mas!

Anonym poster: 2e87845991820d50efa156d48236e185

• Liker 2
Skrevet

Skjønner det hvis han har mye å gjøre. Bachelor oppgave er nok sikkert mye jobb! Men han er jo stadig på facebook osv, så jeg vet ikke jeg..

Anonym poster: 804a4f7cca2a7b98e033a77ff0422463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...