Gå til innhold

Strikking for dummies

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat lært meg å strikke- type legge opp, strikke rett frem, felle. Nå har jeg så lyst til å kunne strikke noe enkelt! Er det noen med tips og råd generelt når det kommer til strikking? Jeg klarer feks ikke forstå hvordan man skal lage et mønster i noe..? Videre, er det noen som har noen SUPERenkle oppskrifter på type ørevarmere, luer, votter, pulsvarmer eller liknende? Drømmen er å kunne klare å strikke en enkel genser...men det forutsetter at jeg er nødt til å forstå logikken i strikking først.. Takk!!

Anonym poster: 2f09241f86feceb34ffa20690a56e73f

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Prøv å strikke f.eks et skjerf eller en lue først. Prøv å lære deg å strikke vrange masker, samt å legge inn "lus" det vil si en maske med en ny farge. Lus. Lærer du deg dette er du på god vei :)

Annen KG tråd om luer

• Liker 1
Skrevet

Prøv å strikke f.eks et skjerf eller en lue først. Prøv å lære deg å strikke vrange masker, samt å legge inn "lus" det vil si en maske med en ny farge. Lus. Lærer du deg dette er du på god vei :)

Annen KG tråd om luer

Tusden takk Sitrondrops!! :-)

Anonym poster: 2f09241f86feceb34ffa20690a56e73f

Gjest Olseen91
Skrevet

På garnstudio.com finner du videoer der de viser alle mulige slags teknikker! Veldig bra:)

Skrevet

Jeg vil anbefale å bli medlem av Strikkesida på facebook. Der er det flust av både nybegynnere og drevne strikkere. Masse gode tips og råd å få.

Anonym poster: 5fbaac73f401e48dfb77f4e94213466c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...