AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har en kropp som timeglass/pære-figur. Er litt usikker, men iallfall er skuldrene like brede som hoftene, og jeg har veldig smal midje. Har ikke kjempestore pupper, bruker 75C. Samtidig har jeg brede hofter, stor rompe og lår. Jeg har litt av en form der, ja. Får mye oppmerksomhet der i gården... Men jeg har aldri hatt kjæreste ... blir jeg ikke tatt seriøst? Anonym poster: e29a0a001be7962db14b394afefb47e9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 På meg så virker det som om alle gutter vil være sammen med de slanke, tynne jentene som er mer rett opp og ned. De har ofte bredere skuldre enn hofter, og om de har store pupper er det et pluss... Anonym poster: e29a0a001be7962db14b394afefb47e9
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Det er ingenting som er så attraktivt som en smal midje, så du trenger ikke bekymre deg for det! Anonym poster: d2b7bffc7a7269ace8fac48f4e2746e4
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Alle kan få seg kjæreste. Ja, alle kan få seg kjæreste i teorien. Alle jenter kan få seg kjæreste bare de ikke er kresen nok.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2013 #7 Skrevet 21. februar 2013 Lies. Hva? De fleste norske menn kan da få en russisk kjæreste eller en thaikone.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #8 Skrevet 21. februar 2013 På meg så virker det som om alle gutter vil være sammen med de slanke, tynne jentene som er mer rett opp og ned. De har ofte bredere skuldre enn hofter, og om de har store pupper er det et pluss... Anonym poster: e29a0a001be7962db14b394afefb47e9 Tull! Jeg har timeglassfigur og er langt fra slank, men jeg får mer oppmerksomhet enn mine slanke venniner. Mulig jeg fremstår som mer prippen og kan virke uoppnåelig som kan vekke jaktinnstinktene hos menn. Jeg har aldri hatt problemer med å få den jeg vil ha. Holder meg langt unna playere, kun menn som ønsker langvarig forhold. Anonym poster: 87565547fa75a1206aa3afc83daa847b
Gjest loren Skrevet 21. februar 2013 #9 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har den typen figur, og jeg har båe hatt samboere og kjærester. Men jeg håper da virkelig det er andre ting enn figuren min som også spiller inn på det faktum at de vil ha meg. 3
Steinar40 Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 Det viktigste er å kunne lage god mat og kunne holde en husholdning i orden. 1
Steinar40 Skrevet 21. februar 2013 #11 Skrevet 21. februar 2013 Hva? De fleste norske menn kan da få en russisk kjæreste eller en thaikone. Det forutsetter en viss kapital.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2013 #12 Skrevet 21. februar 2013 Det forutsetter en viss kapital. Ditt norske pass er kapitalen din. 3
Steinar40 Skrevet 21. februar 2013 #13 Skrevet 21. februar 2013 Ditt norske pass er kapitalen din. Muligens i starten, men når hun finner ut det ikke er nok kapital så hjelper ikke passet mye.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #14 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har lik form som deg, men kjære vene. Jeg har alltid blitt tatt seriøst. Dette handler om mer enn hvordan kroppen er formet. Anonym poster: 3d58f8f77e6a9accc4e4c3a544a5bce8 3
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. februar 2013 #15 Skrevet 21. februar 2013 Muligens i starten, men når hun finner ut det ikke er nok kapital så hjelper ikke passet mye. Så du har lite penger, vil at hun skal stå på kjøkkenet osv? Du vil ha en dobbeltarbeidende kone? Dere må jo ha to inntekter hvis du tjener så lite. Hvordan rettferdiggjør du hennes hennes stiling på kjøkkenet når du har lite penger egentlig? Det er jo det samme som at jeg skulle foretrekke fattige menn, men forlange at han skal spandere på meg alt fra manikyr til dyre klær. 1
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #16 Skrevet 21. februar 2013 Damer med store rumper er da veldig ettertraktet?
Steinar40 Skrevet 21. februar 2013 #17 Skrevet 21. februar 2013 Så du har lite penger, vil at hun skal stå på kjøkkenet osv? Du vil ha en dobbeltarbeidende kone? Dere må jo ha to inntekter hvis du tjener så lite. Hvordan rettferdiggjør du hennes hennes stiling på kjøkkenet når du har lite penger egentlig? Det er jo det samme som at jeg skulle foretrekke fattige menn, men forlange at han skal spandere på meg alt fra manikyr til dyre klær. hehe Jeg har ikke snakket om meg personlig overhodet. Min kommentar var helt generell. Jeg kunne aldri tenke meg å hente noen dame i fra utlandet. På den annen side er jo ikke akkurat norske kvinner noe bedre. Penger har MYE å si. Så mye at man er nødt til å bruke pengene for det de er verdt - dessverre.
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. februar 2013 #18 Skrevet 21. februar 2013 Husker jeg så en dokumentar en stund tilbake om Amerikas feiteste dame. Hun hadde en ung, veltrent, kjekk og velstående mann som ektefelle før hun ble verdens feiteste. Grunnen til at det ble slutt var fordi hun støtte ham fra seg siden hun ikke følte seg vel som overvektig. Han var like glad i henne og ville være sammen med henne. Så ja, det er fullt mulig. Kjenner og til et gammelt engelsk ordtak: "Love knows no boundaries and no distance; miles and obstacles mean absolutely nothing in the face of love." Det eneste du trenger å gjøre er å åpne deg.. Vær søkende. Gi noen det de trenger. Det de aller aller fleste trenger og ønsker er kjærlighet og forståelse. Klarer du å gi noen dette, så har det lite å si.
edderkoppdame Skrevet 21. februar 2013 #19 Skrevet 21. februar 2013 Herregud... Om ikke du blir tatt seriøst har det i såfall ingenting med kroppen din å gjøre, men kanskje det har noe å gjøre med jævlig teite spørsmål. 5
yes2yes Skrevet 21. februar 2013 #20 Skrevet 21. februar 2013 Alle vil virke attraktive på noen, så sant man vedlikeholder hygiene og ikke selv gir helt opp i klesveien. At man må ha store pupper, rundt rompe og smal midje for å kunne leve lykkelig som kvinne er ikke noe annet enn et oppkonstruert ideal fra dagen syke mediaverden. Ingen normalt oppegående mann vil la seg hjernevaske så til de grader at man ikke tåler å se noen med like brede skuldre som hofter. I så fall har de at langt størrere problem enn deg. Vær glad du har en frisk og fungerende kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå