AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg elsker mannen min over alt på jord, og vi har vært gift i mange mange år, så snakker vi litt om fortid, vi mimrer bare litt... så sier han til meg... Husker du hun horen jeg og kompisen min pulte for mange år siden, hun som kjente din venninne? WTF? Jeg har ingen venninner som kjenner noen horer, jeg har aldri kjent en hore selv! " Nei ?" sier jeg og prøver å tvinge fram ett smil.... så bare reiser han seg og går ut av stuen... jeg hører han på kjøkkenet " å faen!" HVA FAEN?! mannen min har hatt seg med en hore, og han har ikke nevnt noe til meg før NÅ? Dette er noe som er høyst nødvendig å fortelle om syns jeg, ihvertfall før man gifter seg! Jeg bryr meg ikke så mye om fortid, jeg har min og han har sin... Men dette er jo faen relevant!!!!!! Jeg spurte på gøy hvor mye han betalte og om det var flere, da ble han bare sur " ja nå skal du drive med psykologisk terror i noen dager, uker?" Jeg dreit på draget, jeg veit.. men gjort er gjort,.... så la han seg... Jeg sitter her på kvinne guiden, frustrert! Anonym poster: 7b70810e4e575c3213082e08f766ae5f
Sinner Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Så lenge dette var før dere var i et forhold og han har testet seg for kjønnssykdommer så er det ingenting som du har noe med. Når det er sagt var det litt spesielt "husker du horen jeg pulte liksom..." Skjønner du er sjokkert men vi har alle vår fortid. Endret 21. februar 2013 av Sinner
Skjønningen Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 eg har et par guttevenner som har hatt sex med horer, og jeg kunne aldri ha vært sammen med en gutt som får seg til å gjøre noe slikt. Slikt er skittent og ekkelt for en del mennesker, meg inkludert. Jeg skjønner at du har problemer med dette her, TS, så dette må han nok finne seg i å snakke mer om og bearbeide sammen med deg. Han er kanskje ferdig med det, men du fikk nettopp vite om det og trenger tid. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Jeg husker da jeg fant ut at eksmannen min hadde kjøpt sex... Det skjedde mest sannsynlig etter bruddet, men så ufattelig liten han ble i mine øyne! Unge jenter som er utsatt for de groveste overgrep, solgt av bakmenn, offer for en kynisk industri. Snakk om å være liten! Tenk å måtte KJØPE seg varme, orgasme eller hva faen det er de kjøper seg. Jeg skjønner utrolig godt at du reagerte. Som han sa, gjort er gjort, det er vanskelig å gjøre noe med, men at du må få tid til å bearbeide dette, det er ikke rart. Jeg vet ikke hvor gammel han var på dette tidspunktet, og det er klart at alvoret i en slik handling blir klarere når man blir eldre. Måten han sa det på, virker ikke som om han helt forstår det, men jeg håper det ikke er tilfelle. Ikke press han om det, men du må jo få lov til å sette noen ord på dette, syns jeg. Anonym poster: ff524f039f9a788bc568dd7eaf0e10fb 2
Gjest Purple Haze Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 Merkelig samtaleemne mellom ektefeller, og veldig rart at han bare sa det der helt ut av det blå. Vet ikke helt om jeg tror på dette, gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå