Gå til innhold

venn, så kose venn, så pulevenn, så .. ?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt en venn, som først var bekjent, så ble han venn så kose venn, etter hvert ble han pulevenn.. men vil ikke si pulevenn akkurat, for det er ikke pulings i mine øyne.. men anyhow,

jeg føler iaffal at jeg har god kontakt med han , vi snakker om alt i livet til begge og jeg kan være avslappet og meg selv når jeg er med han.

det har vært litt av og på i det siste fordi det har vært misskommunikasjon og feiltolkning fra begges side, jeg klarte å plapre ut at jeg har følelser for han og det gikk ikke bra, han hadde ikke slike følelser og han ville bare ha sex.. ikke noe alvor.. det gikk en tid og vi tok opp kontakten igjen, mest for å prate.. han pratet om mye som foregikk i livet hans og jeg gjorde det samme..

Jeg har en del problemer hjemme med familien og prater med han om det, han støtter meg og hører på meg samt gir meg råd og trøst. han pleier å spørre meg om hvordan det går osv.

for å ikke virke som en helt sær dame nå så snakket vi idag, det går ikke bra hjemme og han tilba at jeg kunne bo hos han i et par dager dersom jeg trengte et sted å være..

er det noe positivt ? Er vennskapet tilbake? eller bare sa han det av ren høflighet?

har fått intrykk av at pulevenner generelt holder tilbake og ikke er særlig venner eller i den grad nære da.. vi drar ut og henger sammen osv. det gjorde vi ikke før, det var stort sett å være hjemme hos han og se film..

er litt forvirret bare.. jeg liker han, er redd for å si det til han igjen så rømmer han med en gang..

Anonym poster: 02cdbab35eba433a493ab79390c05042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han begynner å gå lei. Han holder vel på deg som pulevenn til han finner ei som kan ta over.

Mulig dere er venner, men det er vel bare så lenge dere puler. Etter at han har gått videre, er nok ikke det vennskapet så mye verdt.

Anonym poster: 7e51cfe1ee05cc960a1b67a49df96712

Skrevet

Neste er uvenn...

Anonym poster: 473aff36cc1677f397dc6a1537dfa53d

Skrevet

Finn deg en ordentlig venn du, eller få det ett ordentlig forhold. Og kutt ut den dusten!

Skrevet

ts her ..

Men jeg skjønner ikke helt ..

Han er jo kjempe flott og hyggelig, vi prater sammen om alt, og jeg føler meg utrolig trygg med han.

I tillegg hører han på meg og faktisk støtter og trøster meg .

Er han fæl?

Hvis han har gått lei, hvorfor spør han om vi skal spise middag sammen i morra da?

Skrevet

Den historien du har beskrevet høres akkurat ut som hva jeg har vært igjennom med ei som begynte som bekjent, ble venn, kosevenn og deretter pulevenn. Hun er kjempemoro og vi kan snakke om alt helt uten filter. Vi har det kjempemoro sammen, men jeg har bare ingen kjæresterelaterte følelser for henne i det heletatt, har forsøkt å klemme frem noe til ingen nytte. Hun er som en mannekompiss, bareat vi ligger sammen avogtil.

Anonym poster: c77724aa554ff3494a1361a237494958

Skrevet

Han har nok ingen følelser.

Jeg hadde en tid elsker/pulevenn og vi fant på mye sammen. Spiste god mat, så på filmer, gikk ut og festet sammen. Kunne snakke med han om alt og vi hadde kjempe god sex.

Jeg hadde aldri følelser for han og det hadde nok ikke han for meg heller (det temaet kom aldri opp).

Men jeg var veldig glad i han og likte å være med han. Men forelsket i han kunne jeg aldri blitt.

Anonym poster: 8feab6692228f865b33df3f12faff40f

Skrevet

Ts her ..

Det er det som er så merkelig, når man er såpass vel i hverandres selskap , føler den tryggheten og kan prate om alt med hverandre..

hvorfor er det ingen følelser?

Er det slik at man bestemmer seg for det før man går inn i det ? eller er det bare at man blir så vant til hverandre at man ikke tenker over det?

Om man mister kontakten, vil det føles savn? vil det være anger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...