Gå til innhold

Proteinrik mat og CC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger hjelp til proteinrik mat, altså, en liste over mat som har mye proteiner. pålegg osv.

En ting til, jeg synes cottage cheese smaker rart, konsistensen er så rar. Jeg spiste det rent, hva kan jeg blande det med for å få god smak? Kan kesam erstatte når det gjelder proteinmengde?

Anonym poster: 5da04328d3b9c7d09213c9e5ff426d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her

Nei, fysj! Hva er poenget med diskusjonsforum når man har Google? Kan jo egentlig bare legge neg KG med en gang!

Anonym poster: 145f14c273e81fcc0ce471000d5977d9

Skrevet

Nei det synes jeg ikke i det hele tatt!!

Skrevet

Jeg blander cc med masse bringebær eller blåbær, det er veldig godt :) vet ikke ift kesam... Vet noen lager eggerøre med cc og, men har ikke prøvd.... Det skal visst være veldig godt :)

Skrevet

Jeg lager pannekaker med egg, cottage cheese og havregryn. Stavmikser det til en glatt røre, og steker det sammen med litt bacon. Bra frokost/lunsj som holder deg mett lenge.

Ellers kan du ha cottage cheese i smoothie. Jeg pleier også å blande cc og vaniljekesam og litt kanel (og evt. bær), god dessert!

Anonym poster: 0547b9f240c67881f62ee6e8380b01a4

Skrevet

Jeg synes cottage cheese er godt i omelett, ca. 1 spiseskje CC for hvert egg. Jeg liker det ikke helt rent, hvordan folk klarer det er et under. Det fungerer på knekkebrød sammen med syltetøy, men så spiser jeg ikke så mye knekkebrød heller.

For å få vekk klumpene kan du gi det en runde i stavmikseren, likevel kan det bli litt tykt... så bland inn litt kesam. Sleng i litt sukrin, og bland med bær. Det synes jeg faktisk er ganske OK.

Gjest -_Tove_-
Skrevet

Jeg blander det med en yoghurt eller mager vaniljekesam, veldig godt! :)

Skrevet

Jeg blander CC med pisket kremfløte med vaniljepulver i.

Smaker som risgrøt og er relativt rikt på protein og fett, med lite karbohydrater i.

Skrevet

Spiser CC blanda med syltetøy, bær eller oppkutta frukt. Finnes sikkert eit hav av ting det kan brukse til, men er det eg har prøvd så langt. Likte ikkje smaken i begynnelsen, må no synest eg det er kjempegodt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...