AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Ja tittelen sier vel egentlig ALT! Mannen min er chatte gal, han chatter med damer på nettet, hele døgnet, noen av de er villt fremmede, andre er kollegaer... jeg har tatt han i dette før, og han blod nektet! Til slutt innrømmet han det, når jeg la harde beviser på bordet, han lovet å ikke gjøre det igjen, men det blir bare verre og verre, mer og mer! Jeg oppdaget tilfeldig noen samtaler han hadde med en kollega på jobben, det var ikke HELT uskyldig for å si det sånn... jeg stoler på mannen min, jeg tror det ligger mest i kjæften, men jeg blir jo litt urolig! Hadde ikke du blitt det? Det som uroet meg i samtalen var " Hei har prøvd å ringe deg 100 ganger, hvor er du, hvorfor svarer du ikke telefonen, ring meg når du ser dette, så kan vi finne på noe en dag" Vi har tidligere hatt en diskusjon om dette mennesket, og han VET at jeg føler meg litt små truet av henne, og han lovet meg å holde avstand... så finner jeg dette..?!! Han chatter når jeg er hjemme, lager mat, sover etc... og selvsat chatter han når jeg er ute! når jeg kommer bort til han, ser jeg at det flimrer på skjermen,han lukker ned siden! Er dette noe jeg må akseptere? eller er jeg litt i overkant sjalu? Jeg stoler på han, tror ikke han hadde gått bak ryggen min å vært utro, men tror gjerne at han ikke sier alt til meg....jeg tror gjerne at han velger å snakke med denne kollegaen ekstra på jobb... hun er døds pen!! tror hun har mange som ser og gjerne vil snakke litt med henne.... men det var noe jeg reagerte på... det var at når vi diskuterte henne, og at jeg ikke er helt tilfreds med dette, var at han sa " jeg tar aldri av meg gifteringen, hvis det er det du tror" Jeg følte at han... at han løy..? at han bare sa det for å berolige meg... Anonym poster: 05fc5f6c6f4d075c50eb76145a3e8b69
Alja Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 FOR EN DOUCHE. Hadde aldri godtatt det der. Jeg busta min kjæreste med å chatte helt uskyldig på chatroulette med en fin dame, sa jeg syntes ikke noe om det, og spurte han om han hadde syntes det var ok at jeg også chattet der? Nei, da fikk pipen en annen tone, og det skjedde aldri igjen:)
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 FOR EN DOUCHE. Hadde aldri godtatt det der. Jeg busta min kjæreste med å chatte helt uskyldig på chatroulette med en fin dame, sa jeg syntes ikke noe om det, og spurte han om han hadde syntes det var ok at jeg også chattet der? Nei, da fikk pipen en annen tone, og det skjedde aldri igjen:) Tror det er veldig vanlig at menn chatter... men jeg syns mannen min gjør det vel og mye... har snakket med kamerater om det, og de mener at de prøver å hente inn oppmerksomhet fra andre kvinner, det de evt ikke får hjemme... også komplimenter fra andre, så de fremdeles føler seg attraktive... men jeg skjønner ikke poenget? selv får jeg ingenting utav chatting, det gir meg absolutt ingenting, fordi det bare er svada... jeg hadde aldri heller flørtet med en kollega eller en kompis, da det hadde vært ubehagelig for meg å sett han på jobb neste dag... kanskje det bare er meg? fordi det virker ikke som min mann bryr seg... Anonym poster: 05fc5f6c6f4d075c50eb76145a3e8b69
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror nok bare det er spenningen. Selv syntes jo vi jenter det er koselig å få komplimenter fra andre menn på byen, det er jo derfor vi steller oss så fælt. Menn søker vel samme boosten bare på en annerledes måte. Så lenge det er uskyldig chatting (noe som ikke din mann gjør da) bare for å få litt boost av og til driter jeg i det. Jeg sa det bare på den måten så han fikk tenkt litt, og det gjorde han da. Men syntes din mann tar i overkant avgårde med chattingen. Jeg ville satt foten ned, å spurt han hva han ville gjort om det var du som chattet med folk på den måten. Vi er begge tjue forresten om det har noe å si. Anonym poster: 599834e6605feaca8413e1ea70b4e3aa
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #6 Skrevet 21. februar 2013 Jeg tror nok bare det er spenningen. Selv syntes jo vi jenter det er koselig å få komplimenter fra andre menn på byen, det er jo derfor vi steller oss så fælt. Menn søker vel samme boosten bare på en annerledes måte. Så lenge det er uskyldig chatting (noe som ikke din mann gjør da) bare for å få litt boost av og til driter jeg i det. Jeg sa det bare på den måten så han fikk tenkt litt, og det gjorde han da. Men syntes din mann tar i overkant avgårde med chattingen. Jeg ville satt foten ned, å spurt han hva han ville gjort om det var du som chattet med folk på den måten. Vi er begge tjue forresten om det har noe å si. Anonym poster: 599834e6605feaca8413e1ea70b4e3aa Vi er 29 begge to, men jeg vet ikke om det er alderen, noen sier at menn ikke blir voksen før de er over 30.... Klart det er fint å få komplimenter, men jeg føler jeg gjør alt jeg kan her hjemme for han, jeg steller fint med han, jeg er en hønemor :D føler at jeg gir han alt jeg kan gi han.... oppmerksomhet, kjærlighet, komplementer, jeg steller fint med han, fyller oppi badekaret for han, stryker skjortene hans, han får middag hver eneste dag,... er ikke alle som får det hos kjærringen hjemme :D så jeg har ikke det på samvittigheten, at det mangler noe... han sier det selv, at jeg er det beste som kunne skjedd han, at jeg står ved hans side uansett hva det er... Men jeg føler jeg gir og gir og gir... så dolker han meg liksom litt i ryggen... føler at han ikke er heeelt ærlig med meg... jeg har da ikke gjort noe for å fortjene dette?! Anonym poster: 05fc5f6c6f4d075c50eb76145a3e8b69
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #7 Skrevet 21. februar 2013 Ser ikke problemet med at mannen din er sosial og liker å chatte? Anonym poster: 48f4643ef6f4ffa2509e511edcf64036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå