AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Liksom når det blir ganske ampert og moderator må rydde i en tråd for personangrep der emnet var "Hvordan lager man hjemmelagede vafler" (ja har faktisk sett det for en stund tilbake). Ser masse tilfeller der trådstarter spør om noe som andre syns har et åpenbart svar så blir det full krangel i tråden.....Hjelp sier jeg bare! Typiske tråder der det blir krangel er uenighet om trening, mat, helse, kjendiser og gud hjelpe meg når det er snakk om kalorier. Da tør jeg ikke engang lese tråden. Krangler vi litt for lett? Anonym poster: 3a6a54c7736001f38b735d5255d8769b 2
Bollocks Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Nåja, spørs om det er selve kvinnene som krangler (jeg aner ikke), men heller muligheten til å gjemme seg bak anonymitet og et nick på nett. Dette gjelder også menn. Oscar Wilde sa det så pent: "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth." 1
Silfen Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 Alle andre krangler. Jeg har alltid rett. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #5 Skrevet 21. februar 2013 Dette har jeg merket in real i allefall, her er et scenario jeg har opplevd med begge kjønn: Kvinner: Jente 1 flørter og ligger med eksen til jente 2, begge jenter er bekjente, nesten venninner. Jentene snakker ikke sammen på flere år og jente 2 slenger mye drit om jente 1. DETTE SKJEDDE PÅ FYLLA. Menn: Gutt 1 flørter og ligger med eksen til gutt 2. De er venner. Gutt 2 blir lei seg og gutt 1 skjønner at han har driti på draget. Samme uka går de på kino og snakker ut og blir venner igjen. DETTE SKJEDDE OG PÅ FYLLA. Anonym poster: 036475d61acae425afe2f202965165b7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå