AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Sambo skal reise bort på et par dagers kurs, til en by jeg ikke har vært i før. Han vet at jeg har lyst å se til denne byen (elsker å reise). Han fortalte om kurset, så spurte han om det var noe jeg kunne tenke meg å gjøre i denne byen på disse datoene. Jeg ble selvfølgelig hoppende glad, og sa jeg ikke trengte gjøre noe spesielt, kunne godt bruke to dager på å se byen mens han er på kurs! Dagen etter hadde jeg sjekket ut at jeg kunne reise bort på disse datoene, severdigheter jeg ville se i den byen, osv, og fortalte ham om det når han kom hjem fra jobb. Neeeei, det blir kanskje litt vanskelig, litt dyrt, han blir å ha lange dager på kurset osv.... var svaret jeg fikk da. Følte det som en kalddusj, og ble ærlig talt dritsur! Spurte ham rett ut hvorfor han la fram det kurset som om han ville at jeg skulle bli med, og så trekker han seg når jeg sa ja til å bli med! Får jo sikkert lov til å bli med hvis jeg presser ham, men skjønte jo at han har ombestemt seg og helst vil dra alene. Det gjør ikke saken noe bedre at ei yngre jente på jobben har vist ham mye oppmerksomhet i det siste, og han prater en del om henne. Litt sånn: " Å, hun er SÅÅ irriterende, sta og påståelig! Krangla sånn med henne om ditt og datt i dag!" Det begynner med spark og slutter med bleievask, pleide min kloke bestemor å si... Lurer jo på om han plutselig fant ut at hun også skal på dette kurset, og at det er derfor han ikke vil ha meg med? Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49
kaffemor Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Det er godt mulig, men det kan også hende at han fant ut av at dagene var lengre enn han trodde og derfor tenkte at det var greit at du ikke ble med mtp at du hadde blitt mer alene enn det han først hadde antatt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Så omtenksomt, da.. jeg er stor jente, og trenger ikke noen å holde i hånden fra 9-17, klarer fint å fylle den tiden med shopping og severdigheter! Tenkte det kunne vært fint å se den byen, samt reise litt bort med sambo, kanskje vi kunne hatt hyggelige kvelder sammen på et annet sted.. Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49
Neket Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 På slike kurs er det gjerne middager etc på kvelden der det hadde blitt komplisert å delta...
hjertetihånden Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Rare greier... Og fryktelig stygt gjort!!! Pleier han å gjøre sånn??
kaffemor Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Synes du overreagerer. Hva med å spørre han da? Si at du ble lei deg fordi du nå hadde begynt å glede deg. Er ikke verre enn det..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Ts her. Nei, og det er derfor jeg reagerer på det. han er vanligvis veldig omtenksom, og gjennomtenkt i sine handlinger. Overrasker meg at han snudde sånn fra den ene dagen til den andre. Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49
hjertetihånden Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Ts her. Nei, og det er derfor jeg reagerer på det. han er vanligvis veldig omtenksom, og gjennomtenkt i sine handlinger. Overrasker meg at han snudde sånn fra den ene dagen til den andre. Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49 Da tenker jeg, som noen over her, at han fikk tenkt seg om og ikke syntes det var så god idé. Fortell han at du ble lei deg, det er vel ikke å presse han..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 TS her. Han vet selvfølgelig at jeg ble lei meg. Såpass godt kjenner han meg. Kunne likegodt sagt til ham "vil du bli med meg på bilmesse om to uker?" og så ombestemt meg dagen etter, med ymse unnskyldninger, om at JEG ble neppe å se på biler hele dagen osv, og så bare regne med at han ikke ble lei seg for det, men syntes det var helt greit. Ville noen av dere gjort det mot typen deres? Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 TS her. Han vet selvfølgelig at jeg ble lei meg. Såpass godt kjenner han meg. Kunne likegodt sagt til ham "vil du bli med meg på bilmesse om to uker?" og så ombestemt meg dagen etter, med ymse unnskyldninger, om at JEG ble neppe å se på biler hele dagen osv, og så bare regne med at han ikke ble lei seg for det, men syntes det var helt greit. Ville noen av dere gjort det mot typen deres? Anonym poster: 75aeae8ae9c08793abdff8cafc0eab49 Nei, og det handler garantert om en annen dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå