Gå til innhold

Noen andre som skal på karneval?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.. Jeg skal på karneval i morgen, aner ikke hva jeg skal kle meg ut som og vil helst ikke kjøpe noe (er for sent nå uansett:P).. Er det noen som har noe forslag til noen enkle kostymer man kan mekke sammen hjemme?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

karnevall er jo ikke noe gøy om man ikke kler seg ut skikkelig!

det synes jeg er et viktig kriterie at alle gjør :)

Om du bor i eller i nærheten av Oslo mammamora, så kan du jo stikke

innom Standard butikken?

Skrevet

Joda, er enig i at det er kjekkest når alle kler seg ut skikkelig, men jeg har ikke orket å brukt penger på noe kostyme nå, tenkte heller jeg bare kunne finne et eller annet i skapet og lage kostyme av det :P

Så langt har jeg funnet på to ting:

- Fange, jeg hadde en svart/hvit stripet lang genser, så når jeg kommer på jobb i morgen lager jeg bare et skilt med fangenummer på og klipper ut og fester på.

- cowgirl.. Ganske enkel, har jo blå jeans, hatt, rutet bluse og belte :P

Siden jeg jobber i barnehage så føler jeg liksom ikke at jeg kan ta på meg tiaraen og den fineste kjolen og være prinsesse, det må ungene få lov til ;) .. Og seff utgår jo french maid og politikostymet..

Gjest NozMonster
Skrevet

aah, så dette her er i en barnehage ja... jeg så for meg den festen jeg :laugh:

men da er det nok kanskje ikke like viktig nei...

synes forslagene dine høres bra ut jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Bruk stripegenseren, men drit i å være fange, vær pirat! Svart papir/søppelsekk-lapp foran ene øyet, kajal-anker på armen, bandana (gjerne rød med hvitt mønster på), hvit og svart-stripete genser/t-skjorte og en eller annen gammel bukse du klipper noen hull i og klipper av like under knærne.

Voilá! Pirat-tanta!

Tegn gjerne på litt arr eller noe sånt noe i ansiktet, og har du en vannpistol, funker det som muskett i en knepen situasjon. :P

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

godt forslag minya :)

hva endte du opp med mammamora?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...