Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt ny mobil siden julin 2010, hva er det man kjøper i dag, 2013? Hva er det som er bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iPhone. ;)

Anonym poster: d8f3c230ee44e515697089e346c0e63b

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke klarer å finne mobil på egenhånd så burde du strengt tatt holde deg til det du har.

Anonym poster: 3a6cc28daa3e4ba0c974b10991c5e9bb

• Liker 1
Skrevet

Ikke iphone, de knuser jo med en gang man mister den.

Og du binder deg til det meste av apple sine produkter.

Jeg ville anbefalt en HTC, de er ganske nye på markedet men har fort blitt populære og fungere kjempe bra!:)

Anonym poster: 2e6bc1260bdab7cadae48f284c491e96

Skrevet

Nokia Lumia er veldig ok :)

Anonym poster: 9174d19ded0bcd6facbbb1defdfb2a3d

• Liker 1
Skrevet

Iphone knuser ikke så lett, har hatt Iphone 3, Iphone4 og 4s og nå 5.......og telefonene er ikke bundet til Apple på noen som helst måte........men om en kjøper en Iphone fra teleselskapene er det som oftest bindingstid og det er billigst å kjøpe direkte fra apple.no

HTC har jeg dårlig erfaring med ift. Iphone, trege berøringsskjermer, dårlig batteri, Windows OS som kræsjer i ett.

Er ikke "Apple" frik, bruker PC og ikke Mac, men på mobil synes jeg de har den beste og robuste saken pr. dags dato.

Anonym poster: d4652790cc86f01918932c321d6af8bf

Gjest Morteno
Skrevet

iPhone 4S knuser ufattelig lett. Har hatt fler saker på iPhone 5 som knuser en noen andre Samsung / HTC telefoner.

Hvis du vil ha det beste av det beste så er HTC One et bra alternativ når den kommer. Samsung Galaxy S3 4G funker jo fint, eller den nye Sony telefonen.

Anbefaler ikke iPhone uansett. Reperasjon er veldig dyrt, ekstra utstyr er veldig dyrt og telefonen er kjedelig og begynt å bli utdatert allerede.

Skrevet

Enig, iPhone er de jeg får inn flest kundesaker på. Jeg ville heller valgt Samsung Galaxy SIII med eller uten 4G, HTC One X eller Sony Xperia V.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har hatt iPhone en stund nå, og er sålangt veldig fornøyd. Men nå er jeg ikke en idiot heller som går rundt og mister telefonen hele tiden. Jeg er smart nok til å ha beskyttende deksel på den, og behandle den PENT så trenger ikke skjermen å knuses.

Anonym poster: 1c6b089da5c4f98a1e64d963a3696eff

• Liker 1
Skrevet (endret)

HTC har jeg dårlig erfaring med ift. Iphone, trege berøringsskjermer, dårlig batteri, Windows OS som kræsjer i ett.

Anonym poster: d4652790cc86f01918932c321d6af8bf

Oi, det er flere år siden, du. En nyere HTC med Android funker helt fint.

Nå slipper snart HTC og Samsung nye modeller, så det kan kanskje hende det er greit å vente et par måneder.

Når det er sagt, hva slags prisklasse snakker vi? Og hva er behovet/ønsket?

Endret av Zzyzx
Skrevet

Jeg kommer til å tjene godt med penger den her våren/sommeren så jeg tentke at jeg skulle ha en proffmodell, det blir uansett to-tre år til jeg oppgraderer neste gang, så da tar jeg meg råd til det.

HTC og Samsung med nye modeller snart ja, .. Jeg såg noen bilder som såg ut som en blanding av Blackberry og Iphone fra HTC for nylig, den var lekker. Jeg får vente litt og lese anmeldelsene sånn etterhvert.

Skrevet

Enig, iPhone er de jeg får inn flest kundesaker på. Jeg ville heller valgt Samsung Galaxy SIII med eller uten 4G, HTC One X eller Sony Xperia V.

Mvh Yvonne :heiajente:

+1. Galaxy s3 er veldig bra. iPhone har ikke hengt med det siste og ligger bak konkurrentene.

Skrevet

Kult.

Skiftet forresten abonnement i dag, det var litt vemodig siden jeg har vært Telenorkunde siden jeg fikk min første mobil i 99.

Skrevet

http://www.mobili.no/tester/test-samsung-galaxy-note-ii/

Hvis størrelsen ikke er skremmende, ville jeg gått for en Samsung galaxy note 2. En kraftpakke av en telefon, som er en drøm å gå på nett med. Dette er iallefall den beste telefonen jeg har hatt (og ja, jeg har hatt Iphone)

Alternativt har du galaxy S3, som er mindre i størrelse, men ellers ganske lik.

Skrevet

http://www.mobili.no...galaxy-note-ii/

Hvis størrelsen ikke er skremmende, ville jeg gått for en Samsung galaxy note 2. En kraftpakke av en telefon, som er en drøm å gå på nett med. Dette er iallefall den beste telefonen jeg har hatt (og ja, jeg har hatt Iphone)

Alternativt har du galaxy S3, som er mindre i størrelse, men ellers ganske lik.

Takk for svar.

Skrevet

Jeg er megafornøyd med min Samsung Galaxy Note i hvert fall! Hadde en Samsung Galaxy før det som også var veldig bra. iPhonen jeg en periode hadde gjennom jobben var jeg mindre fornøyd med. Men så liker jeg å kunne bestemme mest mulig over teknologien min selv, og da er jo ikke Apple veien å gå :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er megafornøyd med min Samsung Galaxy Note i hvert fall! Hadde en Samsung Galaxy før det som også var veldig bra. iPhonen jeg en periode hadde gjennom jobben var jeg mindre fornøyd med. Men så liker jeg å kunne bestemme mest mulig over teknologien min selv, og da er jo ikke Apple veien å gå :fnise:

Godt poeng.

Skrevet

Iphone samsung galaxy 3 og den nå nye HTC

Gjest Gjest
Skrevet

Iphone samsung galaxy 3 og den nå nye HTC

Du, jeg såg den nye HTC og den var skitlekker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...