Gå til innhold

Den store " hurra, jeg har en flott og snill kjæreste- tråden"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som en motvekt til alle de nedtrykkende trådene om problematiske ektefeller og kjærester oppretter jeg denne tråden.

Etter å ha snublet og falt litt med et par problematiske forhold bak meg, med utroskap og sjalusi fra den andre parten fant jeg for en del år tilbake drømmemannen, som fortsatt er min perfekte match. Det tok et par års bekjentskap før jeg skjønte at dette var mannen i mitt liv.

Han er rolig og fattet ( men har også temperament og brummer som en gretten bjørn, når det iblant blir for mye mas) Han er fantastisk intelligent, er ikke et fasademenneske, utgir seg aldr for noe han ikke er ( var dette jeg falt mest for) og er ærlig på en fin måte, han er barsk, herlig maskulin, usannsynlig teknisk, følsom , helt rå i senga, en mester på gitar, i tillegg er han en fin stefar til mine tre " private" barn og en oppegående far for vårt lille fellesbarn. Edit: Måtte bare tilføye at han er flink til å fortelle at han elsker meg og gir meg komplimenter hver dag. :)

Værsågod neste!

Endret av absinthia
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!! Og vi er fler! Jeg har også, etter ett ekteskap og et mislykket forhold, truffet den store kjærligheten. Mot alle odds ble det oss. Mange mils avstand, stor aldersforskjell og totalt forskjellig bakgrunn, så mer på tross enn på grunn av, fant vi hverandre. Og din beskrivelse av din kjære er svært lik den jeg ville gitt min. Han er ikke perfekt, jeg kan irritere og brune litt på han, han er ganske så overbærende med mine feil og mangler.

Han bruker aldri store ord, får ikke et "jeg elsker deg" daglig, men jeg får en hånd strykende over kinnet eller armen, mange gode blikk som er fulle av ømhet og en skulder å lene seg på når det røyner på.

"Leite etter lykka, finne seg ein augenstein.

Den e vanskeleg å finne, men nå skjønna eg at eg har komme heim. "

Hellbillies sier det for meg ;-)

Anonym poster: e616f3f740683d661d09c190a9c14732

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet (endret)

Weee, glad på dine vegne :)

Du har rett i at det finnes utrolig mange kjipe tråder om forhold som har skikkelige nedtur, masse utroskap, og uenigheter.

jeg har en utrolig flott kjæreste som jeg bor sammen med. Absolutt ingen antydninger til forandring i personlighet/oppførsel fra vi møttes og til i dag.

Han er full av omsorg og omhu, ærlig og en fantastisk fyr. Føler meg elsket, og elsker han like mye tilbake. Finnes absolutt ingen tvil å se i hans kjærlighet for meg, ei noen mistanker.

vi ler sammen, koser sammen og lager mat sammen.

Ja, vi har det flott og jeg skryter av det. :) Kommunikasjonen er topp, nesten overraskende bra. Er det uenigheter eller annet. Blir det raskt tatt opp og ordnet opp i =)

Han er flink til å kose, til å gi komplimenter, sende meld i løpet av arbeidsdagen og skrive "elsker deg skattene <3

Selv hjemme kan han ta daglig initiativ til å uttrykke sin kjærlighet. Han er så gooood! Ser smilet i hans øyne:)

kjekk og muskuløs er han også.

I dette øyeblikket mens jeg skriver, ligger vi her i skje, og han stryke på magen.

Føler meg som en prinsesse og verdens lykkeligste for å ha truffet en så fantastisk fyr =)

Endret av anonym2233
Skrevet

Hurra :D jeg har også en flott mann.

Jeg ble forlatt da jeg var høygravid, til fordel for rus... Da sønnen min var 5mnd gammel møtte jeg en fantastisk mann. Etter en mnd ble vi et par og etter noen mnd kjøpte vi hus og flyttet sammen. Vi har vært igjennom mye ila kort tid for det viste seg ifjor at sønnen min har autisme, noe som gjør hverdagen krevende. Mannen min står fortsatt støtt ved min side, han er en fantastisk pappa <3

Nå har vi nylig giftet oss og til sommeren søker min mann om å adoptere sønnen min sånn at han også blir pappa på papiret. Jeg syns det er utrolig beundringsverdig av han og han er et flott menneske med stort hjerte. Ikke hvilkensomhelst mann ville gjort dette og ikke hvilkensomhelst mann ville stått så støtt ved min side igjennom så mye. Vi har aldri bare vært oss to, i tillegg til et veldig krevende barn da så er ikke alt en dans på roser, men vi har det fantastisk sammen fordet :)

Så jeg vil bare si: hurra for min flotte mann, jeg er fortsatt oppetter ørene forelska og jeg føler jeg er prinsesse i et eventyr med lykkelig slutt :)

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Åh...så herlig! Jeg visste at det fantes fine, gode og lykkelige forhold der ute! :)

Skrevet

Hurra!

Jeg er også lykkelig!

Han er den flotteste, snilleste, barskeste, klokeste, sterkeste, mest handy og mest reflekterte mannen jeg har møtt. Lykken er at han er min. Forteller meg daglig hvor elsket jeg er, drar meg ned på jorda dersom jeg bekymrer meg unødig, han er det mest bunnsolide mennesket jeg kjenner.

Han gir meg følelsen av å være fantastisk, sexy og forgudet, og jeg håper at han får den samme følelsen tilbake.

Livet har ikke bare vært en dans på roser så langt, men etter at vi ble sammen så er ALT bedre, lettere, gøyere, sterkere.

Elsk.

Anonym poster: 1335fd8400e528a11a13cee204507431

• Liker 1
Skrevet

Åhh, så koselig tråd! Samboeren min er helt fantastisk. Var litt usikkerhet i begynnelsen pga lang avstand, stor aldersforskjell osv, men så ble det oss allikevel heldigvis. Han er den snilleste, tryggeste fineste mannemannen som finnes. Vi har det utrolig bra sammen og ler masse sammen. Er jo alltids ting man kan irritere seg over, men man må jo bare tenke at det er mye mer som er positivt enn negativt. Godt jeg har han :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for min flotte kjæreste, samboer og kommende barnefar! :hjerte:

Etter å ha trynet meg igjennom flere forhold, så var jeg temmelig klar på hva jeg ønsket meg i et forhold, og hvilken type mann jeg faktisk så etter. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle finne en som passet alle mine krav, men det gjør min kjæreste. Han er kjekk, morsom, intelligent, sporty og omsorgsfull. Han makter å snakke om sine følelser, ta i et tak hjemme og viser alltid omsorg for meg. Han stiller alltid opp, uansett og jeg stoler 110% på han.

Men, det aller viktigste - han får meg til å føle meg elsket.

Jeg vet han blir en fantastisk god far og aldri vil svikte. Han er min klippe (som klisjeen sier). Jeg kunne ikke funnet noen bedre :)

• Liker 1
Skrevet

Hurra hurra for min flotte mann! :hjerte:

Det er så mye man kan si om han, han er intelligent og utfordrer meg intellektuelt på forskjellige områder, han er fantastisk kjekk, følsom, utrolig snill og omtenksom, sterk osv osv. Men mest av alt er han superflink til å vise at han elsker meg og på å få meg til å føle meg trygg, noe jeg virkelig trenger iblant.

Han er bare best og jeg gleder meg til mange lykkelige år med han videre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også verdens fineste kjæreste :rodmer: Flyttet inn etter 3 uker og vi har nå kjøpt leilighet sammen. Han forteller meg hver dag hvor høyt han elsker meg, hvor fin og fantastisk jeg er. Etter noen håpløs forhold er dette SÅ deilig. Han er min klippe, min eneste ene. Han er kjekk, verdens snilleste, stiller ALLTID opp. Og jeg vet han blir verdens beste far når den dagen kommer. Jeg har ikke ord for hvor mye jeg elsker han, jeg trenger han. Han elsker meg AKKURAT like mye tilbake og jeg vet at han aldri kommer til å gå fra meg. Vi er også forlovet og om 2 og 1/2 år gifter vi oss :rodmer:

Gleder meg til MANGE flere år med denne mannen.

Skrevet

Jeg vil også være med! Jeg er helt sikker på at jeg er den heldigste dama i verden, kjæresten min er den fineste fyren jeg har møtt! Han er så trygg og god, og han kjenner meg bedre enn noen annen. Vi passer så godt sammen. Livet er så uendelig lett å leve når jeg er sammen med ham. Jeg elsker ham så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg selv. Jeg gleder meg sånn til å leve hele livet sammen med ham, og jeg føler meg så inderlig heldig at jeg fant ham så tidlig! Jeg får ikke nok, blir ikke lei, og han blir ikke lei av meg heller :) Han er den aller beste i hele verden :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Skrevet

Ot: men hvor kommer dette kosemoset på et nettforum fra egentlig? Tråder som skaper diskusjon og drama er da mye mer interessant enn dette her. Veldig rart at folk som hevder å ha alle kosemosebehovene dekket også har et behov for å få det dekt på et forum :S

Anonym poster: 33587b35574d20b3f77501759b694f13

Skrevet

Ot: men hvor kommer dette kosemoset på et nettforum fra egentlig? Tråder som skaper diskusjon og drama er da mye mer interessant enn dette her. Veldig rart at folk som hevder å ha alle kosemosebehovene dekket også har et behov for å få det dekt på et forum :S

Anonym poster: 33587b35574d20b3f77501759b694f13

Rart hvordan elendighet er mer akseptert enn lykke i dagens samfunn...

Tråden er vel ment som et lyspunkt, både for de lykkelige og for de som er i ferd med å miste troen og håpet pga alle elendighetsbeskrivelsene her inne :-)

• Liker 4
Gjest fjellhamster
Skrevet

Kjæresten min får frem det beste i meg. Jeg har det utrolig bra sammen med han, noe jeg er tydelig med både irl og på nettforum. Jeg er altså like "kosemosete" i virkeligheten ;)

Skrevet

Kjæresten min er utrolig snill, tålmodig, morsom, støttende, flink og koselig. Han er verdens beste rett og slett. Jeg er veldig forelsket, og han er like forelsket tilbake. Vi har det veldig fint sammen, og tar godt vare på hverandre. Han støtter meg alltid, og er glad i meg på tross av mine feil. Han forteller meg alltid at han elsker meg, og viser det med hele seg og måten han ser på meg på ^_^

Skrevet

Samboeren er verdens beste kjæreste og pappa.

Han er tålmodig, tillitsfull, morsom, hjelpsom (selv om det er etter jeg har bedt om hjelp :fnise: ), snill, handy og spandabel.

Det er aldri noe som er ett problem for han, og han stiller opp stort sett hva det er.

Vi veier opp for hverandre, og der jeg ikke kan, der kan han og omvendt. Sammen er vi et superteam! :hjerter_rundt:

Skrevet

Kanskje litt tidlig for meg å henge meg på her, for jeg har ikke vært sammen med kjæresten så lenge, men vi har det bare så fint :) Jeg har også dårlig erfaring fra tidligere forhold og har aldri før vært sammen med noen jeg er så på nett med, har følt meg trygg på helt fra begynnelsen og hvor alt bare er lett og morsomt og riktig :) Jeg er sikker på at vi er voksne nok til å takle utfordringer og finne gode løsninger på ting som måtte dukke opp (ikke dermed sagt at jeg vet om vi kommer til å være sammen resten av livet ennå). Kjæresten min er kjekk, sterk, snill, en god far (og han har et nydelig barn), morsom, intelligent, løsningsorientert, pragmatisk, passe sporty og passe bohem.

(jeg liker forresten at tråder som dette viser at vi er en god del som liker snille menn, i motsetning til hva enkelte forumtroll/misogynister hevder)

Anonym poster: b1ec32ddab6787936207f27e62303408

• Liker 1
Skrevet

(jeg liker forresten at tråder som dette viser at vi er en god del som liker snille menn, i motsetning til hva enkelte forumtroll/misogynister hevder)

Anonym poster: b1ec32ddab6787936207f27e62303408

For ikke å snakke om at norske menn er oppegående, opptatt av dama si, og ikke bare tenker på å nedlegge flest damer samtidig som de sutrer over hvis vanskelig det er å få seg noe.

• Liker 2
Skrevet

For ikke å snakke om at norske menn er oppegående, opptatt av dama si, og ikke bare tenker på å nedlegge flest damer samtidig som de sutrer over hvis vanskelig det er å få seg noe.

ja, det er faktisk litt viktig å få frem. Leser man for mye her på kvinneguiden tror man jo til slutt at de fleste menn er noen kvinnehatende grinebitere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...