Gå til innhold

Beruset far henter barn på skolen-flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan F.... er det mulig?? Hvorfor har INGEN meldt fra til barnevernet før??

Blir så sint så sint!!!!

Skjerpings, til oss alle!

Anonym poster: 1d3340daa8c478e7f0e40e1e5656a001

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så sint så sint!!!!

Jeg jobbet på SFO en periode når jeg sto mellom 2 jobber og da spurte jeg om dette. Da sa den ansatte at dette hadde de ingen rutiner på og de kunne ikke nekte foreldrene ta med seg barna uansett.

Dette var en av de siste dagene så jeg spurte ikke høyere i systemet. Jeg hadde glatt fått refs i ettertid; hadde ikke sendt med barnet om jeg var sikker på at faren var full.

Skrevet

Vel,

. Da sa den ansatte at dette hadde de ingen rutiner på og de kunne ikke nekte foreldrene ta med seg barna uansett.

Den hadde ikke holdt i retten hvis det verste hadde skjedd.

Skrevet

Blir så sint så sint!!!!

Håpløst å diskutere ÉN enkeltsak på KG med dette utgangspunktet.

• Liker 2
Skrevet

Ja da burde de ansatte ringt.. Kanskje snakket med mor også. I vår bhg står det i reglene at barn ikke vil bli sendt avgårde med berusede folk.

Skrevet

Ja da burde de ansatte ringt.. Kanskje snakket med mor også. I vår bhg står det i reglene at barn ikke vil bli sendt avgårde med berusede folk.

Det står det i vår også, men det er flere av de andre reglene som blir brudt, så vet ikke om jeg stoler på noen av dem. Den regelen som ofte blir brudt er hvem som kan hente barnet. Fikk vite for en tid siden at eksens nye dame hadde vært å hentet barnet, og det var før jeg visste at hun eksisterte. Syns det var litt ekkelt :vetikke:

Anonym poster: 0b13a0d20e9a4d46fccd49fb6c2315ca

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det står det i vår også, men det er flere av de andre reglene som blir brudt, så vet ikke om jeg stoler på noen av dem. Den regelen som ofte blir brudt er hvem som kan hente barnet. Fikk vite for en tid siden at eksens nye dame hadde vært å hentet barnet, og det var før jeg visste at hun eksisterte. Syns det var litt ekkelt :vetikke:

Ekkelt? Det var vel årets underdrivelse. Så dere sender barnet med hvem som helst? Alle barnehager skal ha faste rutiner på henting, og de må følges. Man ringer foreldrene hvis man er i tvil om det er greit at andre henter barnet, og man ikke har fått noe beskjed på forhånd.

Dukker foreldre opp ruset, ringer man politiet mens man ber foreldre og barn vente. Hvor slapt er dette rundt omkring. Jeg blir sjokkert.

Skrevet

Ekkelt? Det var vel årets underdrivelse. Så dere sender barnet med hvem som helst? Alle barnehager skal ha faste rutiner på henting, og de må følges. Man ringer foreldrene hvis man er i tvil om det er greit at andre henter barnet, og man ikke har fått noe beskjed på forhånd.

Dukker foreldre opp ruset, ringer man politiet mens man ber foreldre og barn vente. Hvor slapt er dette rundt omkring. Jeg blir sjokkert.

Jeg skrev ekkelt for å ikke virke nevrotisk. Fly forbanna er vel heller riktig ord :fnise:

Den dama har forsåvidt vært en pest og en plage siden dag en.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Da må dere finne ut av hvordan dere skal følge rutinene deres skikkelig. Snakk med barnets far og si at dere må ha ordentlig beskjed om hvem som skal hente.

Skrevet

Da må dere finne ut av hvordan dere skal følge rutinene deres skikkelig. Snakk med barnets far og si at dere må ha ordentlig beskjed om hvem som skal hente.

Ja nå er barnehagehenting det minste problemet faktisk... Hun kan finne på å stå på døra mi å true meg. Greit man kan ha en saklig diskusjon, men når den er på dårlig norsk og "brødrene" blir nevnt, så blir jeg stressa.

Har kontaktet konfliktrådet da, så får se hva slags ordning som blir kranglet frem der.

Skrevet

Jeg kan jo skjønne at du ikke likte det. Jobber selv i barnehage og om en ny kjæreste til far kom for å hente en dag vi trodde far skulle komme vil det være mest naturlig å ringe far for å høre om det er greit at hun henter.. Kan jo ikke forvente at du også blir oppringt de dagene far har samvær, om det er han, farmor eller ny kjæreste som henter er opp til far.

Så får dere heller ha en diskusjon dere imellom.

Skrevet

Jeg kan jo skjønne at du ikke likte det. Jobber selv i barnehage og om en ny kjæreste til far kom for å hente en dag vi trodde far skulle komme vil det være mest naturlig å ringe far for å høre om det er greit at hun henter.. Kan jo ikke forvente at du også blir oppringt de dagene far har samvær, om det er han, farmor eller ny kjæreste som henter er opp til far.

Så får dere heller ha en diskusjon dere imellom.

Jo det kan jeg, for det er jeg som har gitt dem en liste over hvem som kan hente uten beskjed, og de sa de skulel gi meg beskjed hvis det kom noen andre...

Skrevet

Jo det kan jeg, for det er jeg som har gitt dem en liste over hvem som kan hente uten beskjed, og de sa de skulel gi meg beskjed hvis det kom noen andre...

Har far også gitt en liste? Med hvem som kan hente på hans dager?

Hvis ikke bør de jo kontakte deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...