Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dessverre ikke særlig brun i huden naturlig, derfor bruker jeg xen-tan selvbruner på kroppen og solpudder i ansiktet. Jeg får imidertid et lite problem når det kommer det halsen; selvbrunerne jeg har prøvd (st. tropez og xen-tan) flekker seg og ser ugjevnt ut, og hvis jeg heller prøver å sminke meg meg solpudder på halsen, så smitter sminke bare av på klærne:S:S

Er noen fler der ute i samme båt som tilfeldigvis har funnet en genial løsning?;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å Æ GRILLE MÆ - I SOLARIUUUUM

Anonym poster: 642eb05ced135d6cf2a64081b13d673b

• Liker 3
Skrevet

Altså: ta sol! :):) :) :) :) :)

Skrevet

Har du prøvd spraytan? Du får kjøpt sånne spraybokser til hjemmebruk, og da slipper du å gni det rundt :)

Anonym poster: ce380eaeb2bf90039448538fce96dc97

Skrevet

Akseptere sin egen hudfarge og innse at det er helt naturlig å være blek midt på vinteren som nordboer?

• Liker 4
Skrevet

Hehe tar solarium;);) men akkurat nå er jeg gravid, og da er ikke det anbefalt;)

Spraytan ja, hmm, kanskje det kan redde meg:D blir ikke orange det eller? Har du noen å anbefale?

Skrevet

Naria: Tydeligvis gjør jeg ikke det:) og da ønsker jeg råd fra folk som ønsker å dele sine råd og ikke fra folk som ikke har bedre å gjøre enn å svare sånn som deg;)

Skrevet

Hehe tar solarium;) ;) men akkurat nå er jeg gravid, og da er ikke det anbefalt;)

Spraytan ja, hmm, kanskje det kan redde meg:D blir ikke orange det eller? Har du noen å anbefale?

Jeg har brukt den fra Garnier :) Den er rimelig. Ellers bruker jeg de fra x-tan

Skrevet

Du bør også unngå selvbruningskrem/-spray når du er gravid. Det fins stoffer og kjemikalier i disse produktene som tas opp i blodet og som kan være skadelig for fosteret. Tror ikke det er vitenskapelig bevist, men de fleste forskere anbefaler å vente med selvbruningen til du er ferdig med svangerskapet (helst også ferdig med ammingen).

Uansett, er det så ille å være lys i huden på vinterstid da? Som Naria sier, det er jo naturlig som nordboer å ha lys hud på denne årstid. Jeg synes lys, jevn hudfarge kan være kjempevakkert :)

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips! Bruker ikke garnier, men skal om xen tan har i sprayform:)

Siste anonym: jeg skjønner, men skal ikke være gravid så mye lenger:)

Skrevet

Heller bleikfis enn oransje

Anonym poster: d3fe504efc46f56de0cb7b8ef791ad86

• Liker 3
Skrevet

Heller bleikfis enn oransje

Heller hjelpsom enn bitter

• Liker 1
Skrevet

enig. Men ser heldigvis aldri orange ut:) xen tan (hvertfall den fargen jeg bruker) gjør at man ser gyllen ut:)

Skrevet

enig. Men ser heldigvis aldri orange ut:) xen tan (hvertfall den fargen jeg bruker) gjør at man ser gyllen ut:)

Det sier de alle.

• Liker 2
Skrevet

Næmmen herrregud hva er du for noen? Her går jeg inn på et forum og ber om et konkret råd, og blir man møtt med irrelevenate og totalt iditoiske kommentarer fra en som ikke har bedre å gjøre enn å lage kvalm? Har du virkelig ikke noe annet å ta deg til?

Skrevet

Jeg bruker denne på halsen, og den funker fint, blir aldri oransje eller noe, er godt fornøyd med den og har brukt den i mange år. Om sommeren bruker jeg den på leggene, fin farge.

Du kan prøve den, så ser du om den passer deg.

Det verste jeg kan se, er jenter som har pudderfarge i ansiktet og helt hvit på haslen, huff kvalmt!

Men, legger ved bilde.

Pleier å kjøpe den på blivakker, mye billigere enn i salongen. :)

Lykke til! :)

mxgqd96xrDFDD0kccJfLTRg.jpg

Anonym poster: 262c64dd395dc1e99d2578c642c224d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...