Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest just me85768
Skrevet

Forholdet er fantastisk på alle områder... utenom ett.... vi har god sex og alt det der... men jeg har gang på gang sagt klart og tydelig ifra om at jeg virkelig savner romantikk.... en kvinne trenger romantikk for å ønske å ha sex... en mann trenger sex for å føle for å gjøre noe romantisk... har jeg lest gang på gang... ja jeg har gjort min del... men hva når han ikke gjør hans??

problemet forsvinner ikke selv om jeg slutter å mase.. jeg er i ferd med å gi opp... jeg forlanger ikke at han skal gjøre noe hver dag... men kansje en gang i mnd..... føle meg litt mer elsket liksom.... at han bryr seg om meg og ønsker at jeg skal være glad.... hvorfor er gutter slik??

jeg vet han elsker meg.. og han sier det hele tiden.. hvor flott og fantastisk jeg er... men jeg higer etter prikken over i-en... VIS DET DA!!!!

synes ikke jeg er kravstor... akkurat som jeg skal nye å ha sex med han og gjøre sexuelle ting... synes jeg han skal like å gjøre romantiske ting for "oss"... spesielt når han vet at jeg savner det så innih....

?? hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde jo være greit for han å innse at om han gjør romantiske ting så blir det mere sex og kanskje til og med bedre sex :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ja... Historien gjentar seg! Vet akkurat hva du mener, jeg hadde det slik med min ex. En tidligere sjef av meg, en klok, herlig person jeg hadde et flott forhold til (ikke "sånt" forhold! Mer som en venn/farsfigur) sa en gang: "Kvinner vurderer kjærlighet utifra romantikk, menn utifra seksualitet". Og vet du - det tror jeg stemmer! Vi jenter trenger det, den ekstra oppmerksomheten, følelsen av å være spesiell. Selv krever jeg ikke så mye, men bare det at han gidder å sende en SMS hvor han sier at han elsker meg, er nok til at dagen min er reddet!

Mens disse mennene våre, de er fornøyde de, så lenge de får seg et nummer uten for langt opphold i mellom... Skal ikke skjære alle over en kam her, men tror det stemmer i stor grad.

Jeg synes heller ikke det er for mye forlangt å forvente at man kan sette ut i praksis det man sier muntlig. Det hjelper så lite å høre 10 ganger i løpet av dagen at han elsker deg hvis du ikke føler at han viser det i form av gjerninger.

Så - enten må du avfinne deg med at slik er veldig mange menn, og frese ut din frustrasjon hos venninner (som sikkert skjønner godt hva du snakker om!), eller så må du søke etter en av de få menn som tenker mer likt deg selv.

Jeg freste først - deretter søkte jeg - og fant han jeg har i dag. Han er ikke perfekt han heller, men forstår mye mer av mine behov.

Lykke til! :)

Gjest Primitive skapninger
Skrevet

F***, jeg synes menn (generaliserer her) er litt...på steinaldernivå.

Jeg er en 31 år attraktiv single kvinne, som vurderer å rett og slett holde meg unna parforhold. Hvorfor?

Fordi jeg har oppdaget at mannen er fornøyd bare han får seg sex med jevne mellomrom. Uten det klarer han seg ikke. :roll:

Jeg er så utrolig skuffet over dette faktum at jeg tror jeg gir opp menn. Jeg er så lei av å konstant holde meg fin for dem og stille opp på sex i tide og utide. Mannen trenger ikke så mye komplekse greier bare han får seg et nummer. :roll:

Og det er jeg så lei av! Puhhh...deilig å få det ut hvertfall. :)

Gjest Danielle 73
Skrevet

Hmm... hører jeg at det er egosime ute og går blandt menn???

Hensynsløst spør du meg. Vist mannfolka skal ha noe dem og, så får de jaggu meg gi noe igjen selv. Dette hadde jeg stilt som et krav for at de idet heletatt skal få sex. I et parforhold skal man også gi og ikke bare ta.

Jeg er singel i dag, men vist typen hadde vært sånn, hadde det vært nok til at jeg ikke ville fortsette lenger. Han tenker jo bare på seg selv og sitt, og så lenge han får så kan det være det samme. Likegyldig ovenfor deg, og han verken respekterer eller verdsetter deg slik han viser det.

Og en sånn mann skal i hvertfall ikke jeg ha.

Det er derfor det er så viktig med kommunikasjonen. Og det helt til å begynne med. Snakk om følelser, behov og hva en forventer seg av sex og forholdet generelt. Da har han noe å forholde seg.

Og vist han tilfredstilte deg til å begynne med, men har sluttet vil jeg påstå å si det samme som han rett og slett ikke har vært helt ærlig med deg.

Skal heller ikke være en ufølsom sexmaskin for å tilfredstille en mann nei. Vet du hva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...