Gå til innhold

hvordan sende blomster hjem på døren?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

heisann

jeg har tenkt å overraske en av mine beste venner med en blmsterbukett på døren hjemme hos dem! det er bare dt at jeg aldri har gjort dette før og vet ikke helt hvordan jeg gjør dette!

skal jeg ringe inne til en eller annen butikk? og hvordan betaler jeg da? kommer det regning hjem til meg? er det noen som vet om noen rimelige blomsterforetninger som gjør dette enektl og greit her i oslo?

håper på et godt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkleste er å ringe en blomsterbutikk, jeg har selv gjort dette og de leverer på døren. Fikk også regningen hjem i ettertid icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har sendt meg blomster på jobben flere ganger. Han hadde en blomsterbutikk i bygningen han jobbet i, så han gikk dit og ordnet betaling, utvalg og utsendelse derfra. Blomstene ble sendt i min by, og levert på døra. (Til stor misunnelse fra de andre jentene her, og mye oppmerksomhet fra gutta - som trodde min kjære hadde dårlig samvittighet for noe.)

Den gangen jeg hadde dratt fra jobb før budet rakk å levere blomsten, ringte han nummeret mitt og kom hjem til meg i stedet.

Det greieste er nok å enten bruke Interflora, som Tusenfryd skrev, eller å finne en blomsterbutikk som har budtjeneste der du vil at blomsten skal sendes. Tror det funker best at blomsten blir levert der du tror de er, enten på jobben eller hjemme. Kan bli stusslig å komme hjem sent og oppdage en bukett med halvvisne blomster på trappa.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten advarsel. Søstra mi skulle sende blomster til bursdagen min for et år sia. Jeg blei veldig overraska og glad da budet ringte på døra, har aldri fått blomster på døra før. Budet gikk og jeg pakka opp blomstene: De var brune og visne! Noen så OK ut, men flere av bladene var brune og hele buketten hadde tydlig vært utsatt for varme og mangel på vann. I tilleg passa typen blomster bedre til en 85-årsdag enn til en 25-åring.

Jeg ringte straks kjeden som leverte og fikk vite at blomstene kom fra Oasen på Brynsenter. Butikken var stengt for kvelden. Dagen etter ringte jeg og fortalte hva jeg hadde fått, og ba dem om å ikke sende regning på blomstene. Dama sa jeg måtte komme til butikken med buketten. Jeg var sjuk og uten bil, og orka ikke reise. Jeg spurte om ikke budet deres kunne komme innom og hente buketten, men det gikk visst ikke.

Advarslen lyder: Styr unne Interflora på Bryn og spesifiser nøye hva slags blomster du vil ha!

Ingy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

uff da!

alltid hatt gode opplevelser med bryn! verden er ikke stor dere ettersom det viser seg at folk her inne også kjenner til det samme senret som jeg vet om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Interflorakan bli dyrt i forhold til andre butikker.

Eksempel om det skal til en annen by, ringer jeg op en butikk i den byen vedkommende bor.

Skal det være i den byen du bor, kan du ringe butikken eller gå innom og betale med en gang. Da sparer du 15 kr i fakturagebyr som mange tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk skal dere ha alle sammen

men er det noen andre gode blomsterbutikker dere kan nevne! var litt inne på interflora siden og det så jammen meg dyrt ut i grunn!!!

takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er så dyrt jeg. Mye penger? Ja, kanskje? Men blomster er nå ikke billig i dette landet... frakten er jo bare rett og rimelig å betale. De tar jo selv kontakt med en butikk i den aktuelle byen. Og så er det enkelt, og jeg har alltid vært veldig fornøyd med servicen. De leverer det de skal når de skal.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått masse blomster fra min kjære via Interflora. De er veldig effektive og min erfaring er at blomsene fra dem holder veldig lenge. Jeg har også sendt blomster fra dem til alle steder i landet og alle har vært fryktelig fornøyde. Og da gjør det ikke noe om regninga kommer noen uker senere. Det viktigste er at de alle sammen har blitt fornøyde.

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...