Gå til innhold

Tett i nesa når jeg jogger

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Jeg blir sykt tett i nesa og slimete i halsen når jeg jogger på tredemølla, såpass ille at jeg ikke kan puste gjennom nesa og jeg må ofte hoste og harke for å få bort slimet. Da jeg jogget ute i sommer hadde jeg ikke dette problemet, heller ikke da jeg jogget på mølle i fjor vinter. Jeg er ikke forkjølet eller syk og røyker ikke.

Noen som vet hvorfor dette skjer, om det er vnalig, og evt måter å bli kvitt det på? Holder på å bli gal!

Endret av Kevlarsjäl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det er noe i lufta du reagerer på? Kanskje det er litt muggsopp og/eller støv av et spesielt slag som irriterer dine luftveier? Har du prøvd andre treningssentra?

Skrevet (endret)

Sånt kommer og går. Har opplevd det samme mange ganger. Du må bare puste godt med munnen når nesa er helt tett, og slimet i halsen får du spytte ut en gang i blant. :)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Kanskje det er noe i lufta du reagerer på? Kanskje det er litt muggsopp og/eller støv av et spesielt slag som irriterer dine luftveier? Har du prøvd andre treningssentra?

Kan også være at lufta er for tørr. Evt. noens parfyme e.l du reagerer på. Prøv å løpe ute eller et annet senter og se hva som skjer:)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Takk folkens! Jeg pleier å jogge rett etter åpningstid når gulvene fortsatt er nyvaska og våte, så det kan jo hende det er vaskemiddelet:)

Det er ikke mange månedene til utejogging er mulig igjen heldigvis. :)

Skrevet

Utejogging er mulig året rundt. Untatt når det er 15- 20 minus da ;-)

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Utejogging er mulig året rundt. Untatt når det er 15- 20 minus da ;-)

Det er jeg klar over, jeg ser med beundring og forbauselse på vinterjoggerne! Skjønner ikke hvordan de får det til jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...