AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Hei! Er det noen av dere som har prøvd å bestille frø på internett før, og eventuelt vet om en bra side? Jeg er en fattig student som elsker og lage mat. Derfor tenkte jeg at jeg kom til å tjene en del på å plante mine egene urter og spirer til mat Så, har dere noen anbefalinger? Hadde vært greit om det var en side som jeg kunne bruke postoppkrav på også Anonym poster: 4c3dce2e9d2b795c26921759c1c87270
elise00 Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har bestilt fra impecta.se, de har stort utvalg. Tror du kan velge faktura Har ikke prøvd frøene enda, tenkte jeg skulle vente til våren, håper de virker
Gjest Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 Frø, jord og potter koster sitt. Har du plass til å dyrke? Jeg dyrker ting fordi jeg liker å se at det spirer, økonomien i det er heller tvilsom. På http://www.raravaxter.com betaler du forresten ved å overføre beløpet til deres norske konto før de sender avgårde bestillingen. Husk å regne kronekurs. Ellers får du ha lykke til med plantepuslingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå