Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2013 #21 Del Skrevet 21. februar 2013 (endret) "Enhver arts melk er beregnet for dets avkom". Har noen av dere sett et dyr die moren etter at det ble avvent? Endret 21. februar 2013 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #22 Del Skrevet 21. februar 2013 Det med at melk kan ta liv av fisk og andre dyr i vann har jeg lest om før, så det er ikke noe nytt. Men melk er godt uansett! Anonym poster: bd4399393b8d79dea729c137311355b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2013 #23 Del Skrevet 22. februar 2013 "Enhver arts melk er beregnet for dets avkom". Har noen av dere sett et dyr die moren etter at det ble avvent? Jeg har ikke sett noen dyr lage vaksiner, operabygg, eller måneraketter heller. Betyr det at vi bør slutte med det? Det er mange ting vi mennesker driver med som ikke dyr vanligvis gjør, drikke melk er en av dem. Voksne kyr sier ikke nei takk om de blir tilbydt melk heller. Tøm melk i troa, og det går ned på høykant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2013 #24 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg har ikke sett noen dyr lage vaksiner, operabygg, eller måneraketter heller. Betyr det at vi bør slutte med det? Det er mange ting vi mennesker driver med som ikke dyr vanligvis gjør, drikke melk er en av dem. Voksne kyr sier ikke nei takk om de blir tilbydt melk heller. Tøm melk i troa, og det går ned på høykant. Jeg betviler sterkt at melkedrikking fremmer kreativiteten og oppfinnsomheten blant folk . Et faktum er at (overdreven) melkedrikking er årsak til mye slimdannelse og opphosting av gørr hos folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. februar 2013 #25 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg betviler sterkt at melkedrikking fremmer kreativiteten og oppfinnsomheten blant folk . Et faktum er at (overdreven) melkedrikking er årsak til mye slimdannelse og opphosting av gørr hos folk. Slim og gørr har jeg merket lite til, men kreativiteten min kan vel kanskje bedres? (Jup, melkedrikker på min hals - eller ned i da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2013 #26 Del Skrevet 22. februar 2013 Slim og gørr har jeg merket lite til, men kreativiteten min kan vel kanskje bedres? (Jup, melkedrikker på min hals - eller ned i da) Jeg pleier å bli kreativ etter et par glass vin, filosoferende og dyptpløyende . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 22. februar 2013 #27 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg elsker iskaldt lettmelk så får bare folk se på meg som en kalv fordi jeg drikker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 22. februar 2013 #28 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Jeg pleier å bli kreativ etter et par glass vin, filosoferende og dyptpløyende . Der er jeg helt på linje. Som Woody Allen sa det: "Man cannot live off bread alone. Sooner or later he will also need a drink." Brunt brennevin for meg. Single malt eller Calvados, hvis jeg får velge. Ellers hva som helst som er billig og/eller lokalt. Jeg tror på å prøve nye ting. Endret 23. februar 2013 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2013 #29 Del Skrevet 22. februar 2013 Der er jeg helt på linje. Som Woody Allen sa det: "Man cannot liv off bread alone. Sooner or later he will also need a drink." Brunt brennevin for meg. Single malt eller Calvados, hvis jeg får velge. Ellers hva som helst som er billig og/eller lokalt. Jeg tror på å prøve nye ting. Denne likte jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest taco1 Skrevet 22. februar 2013 #30 Del Skrevet 22. februar 2013 Jeg prøver å unngå melk så mye så mulig. Tror ikke kroppen min/genene mine er tilpasset til å drikke melk og jeg har lest så mye negativt om melk og effekten det har på helsa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. februar 2013 #31 Del Skrevet 22. februar 2013 Skulle gjerne svart, men det gjør så vondt i norsklærerøynene mine etter å ha lest innlegget ditt. Anonym poster: 8a1ebdddf4b4a0ea31a4f4244822f791 :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå