Gå til innhold

Ikke drikk melk!

Gjest Gunfreak

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

"Enhver arts melk er beregnet for dets avkom".

Har noen av dere sett et dyr die moren etter at det ble avvent?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med at melk kan ta liv av fisk og andre dyr i vann har jeg lest om før, så det er ikke noe nytt. Men melk er godt uansett! :danse:

Anonym poster: bd4399393b8d79dea729c137311355b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enhver arts melk er beregnet for dets avkom".

Har noen av dere sett et dyr die moren etter at det ble avvent?

Jeg har ikke sett noen dyr lage vaksiner, operabygg, eller måneraketter heller. Betyr det at vi bør slutte med det? Det er mange ting vi mennesker driver med som ikke dyr vanligvis gjør, drikke melk er en av dem.

Voksne kyr sier ikke nei takk om de blir tilbydt melk heller. Tøm melk i troa, og det går ned på høykant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har ikke sett noen dyr lage vaksiner, operabygg, eller måneraketter heller. Betyr det at vi bør slutte med det? Det er mange ting vi mennesker driver med som ikke dyr vanligvis gjør, drikke melk er en av dem.

Voksne kyr sier ikke nei takk om de blir tilbydt melk heller. Tøm melk i troa, og det går ned på høykant.

Jeg betviler sterkt at melkedrikking fremmer kreativiteten og oppfinnsomheten blant folk :fnise: . Et faktum er at (overdreven) melkedrikking er årsak til mye slimdannelse og opphosting av gørr hos folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler sterkt at melkedrikking fremmer kreativiteten og oppfinnsomheten blant folk :fnise: . Et faktum er at (overdreven) melkedrikking er årsak til mye slimdannelse og opphosting av gørr hos folk.

Slim og gørr har jeg merket lite til, men kreativiteten min kan vel kanskje bedres? (Jup, melkedrikker på min hals - eller ned i da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Slim og gørr har jeg merket lite til, men kreativiteten min kan vel kanskje bedres? (Jup, melkedrikker på min hals - eller ned i da)

Jeg pleier å bli kreativ etter et par glass vin, filosoferende og dyptpløyende :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å bli kreativ etter et par glass vin, filosoferende og dyptpløyende :ler: .

Der er jeg helt på linje.

Som Woody Allen sa det: "Man cannot live off bread alone. Sooner or later he will also need a drink."

Brunt brennevin for meg. Single malt eller Calvados, hvis jeg får velge. Ellers hva som helst som er billig og/eller lokalt. Jeg tror på å prøve nye ting.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Der er jeg helt på linje.

Som Woody Allen sa det: "Man cannot liv off bread alone. Sooner or later he will also need a drink."

Brunt brennevin for meg. Single malt eller Calvados, hvis jeg får velge. Ellers hva som helst som er billig og/eller lokalt. Jeg tror på å prøve nye ting.

Denne likte jeg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å unngå melk så mye så mulig. Tror ikke kroppen min/genene mine er tilpasset til å drikke melk og jeg har lest så mye negativt om melk og effekten det har på helsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne svart, men det gjør så vondt i norsklærerøynene mine etter å ha lest innlegget ditt.

Anonym poster: 8a1ebdddf4b4a0ea31a4f4244822f791

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...