AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Det er en fyr på jobben som viser interesse. Han tar alltid kontakt og prater i vei med meg. Jeg har alltid vært litt tilbakeholden, men i det siste har jeg blitt litt trygg på han, så jeg tar kontakt også. Og da virker han avvisende??? De gangen jeg tar kontakt med han, viser han ingen interesse, og prater heller med andre. Men som regel tar han kontakt med meg. Hva skjer? Anonym poster: b0ac37b05558312eff5dec5e21983f9b
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Det er en fyr på jobben som viser interesse. Han tar alltid kontakt og prater i vei med meg. Jeg har alltid vært litt tilbakeholden, men i det siste har jeg blitt litt trygg på han, så jeg tar kontakt også. Og da virker han avvisende??? De gangen jeg tar kontakt med han, viser han ingen interesse, og prater heller med andre. Men som regel tar han kontakt med meg. Hva skjer? Anonym poster: b0ac37b05558312eff5dec5e21983f9b han er en dust 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Kanskje han bare er vennlig? Ikke noe mer. Anonym poster: 4c60ac48b8ae9d1e1f8be0578b734e3c 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 han er en dust Spenstig å hoppe rett til den konklusjonen. Du har jo ikke noe belegg for å kalle ham en dust, du har bare fått referert i svært korte trekk hvordan en person oppfatter en annen persons oppførsel. Syltynt grunnlag for å si sånt. Tipper samme som innlegg #3, basert på den lille informasjonen vi har fått. Han er vel bare vennlig. Når TS tar kontakt er det kanskje, bevisst eller ubevisst, mer flørtete. Anonym poster: 79374730935fcae0964023f8ccd2619b 3
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Spenstig å hoppe rett til den konklusjonen. Du har jo ikke noe belegg for å kalle ham en dust, du har bare fått referert i svært korte trekk hvordan en person oppfatter en annen persons oppførsel. Syltynt grunnlag for å si sånt. Tipper samme som innlegg #3, basert på den lille informasjonen vi har fått. Han er vel bare vennlig. Når TS tar kontakt er det kanskje, bevisst eller ubevisst, mer flørtete. Anonym poster: 79374730935fcae0964023f8ccd2619b slik jeg forstod hovedinnlegget virka han interessert, og når hun tok kontakt ble ha avvisende. Det sier meg at han er en som liker jakten. Er dårlig gjort å la andre misforstå sine intensjoner.
Pene sko... Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Han spiller kanskje litt kostbar vil jeg driste meg til å påstå. Hadde han ikke vært interessert ville han ikke tatt mye kontakt i utgangspunktet. Endret 20. februar 2013 av Pene sko... 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Det er en fyr på jobben som viser interesse. Han tar alltid kontakt og prater i vei med meg. Jeg har alltid vært litt tilbakeholden, men i det siste har jeg blitt litt trygg på han, så jeg tar kontakt også. Og da virker han avvisende??? De gangen jeg tar kontakt med han, viser han ingen interesse, og prater heller med andre. Men som regel tar han kontakt med meg. Hva skjer? Anonym poster: b0ac37b05558312eff5dec5e21983f9b Har en av samme kaliber. Lekent flørtende kar. Han er godt gift og fullstendig uinteressert i noe mer enn artig prat, men vil tro mange kvinner har misforstått. Han glemer også ofte hva han har pratet lenge og ivrig om bare dagen før, så det er nok bare personligheten hans som er slik. Eller så spiller han kostbar, som Pene sko foreslår. I så fall vet du at han er en usikker kar som ikke er mye å samle på. I alle tilfeller er dette dødt løp. Finn deg en annen kar. Anonym poster: e7abef66cf9d73d23fe434edf9c2dcdb 1
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Har en av samme kaliber. Lekent flørtende kar. Han er godt gift og fullstendig uinteressert i noe mer enn artig prat, men vil tro mange kvinner har misforstått. Han glemer også ofte hva han har pratet lenge og ivrig om bare dagen før, så det er nok bare personligheten hans som er slik. Eller så spiller han kostbar, som Pene sko foreslår. I så fall vet du at han er en usikker kar som ikke er mye å samle på. I alle tilfeller er dette dødt løp. Finn deg en annen kar. Anonym poster: e7abef66cf9d73d23fe434edf9c2dcdb da burde han ha gitt f i å flørte
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #10 Skrevet 21. februar 2013 Vet ikke jeg ... Jeg vet iallfall at han er singel. Det er dager hvor han nesten ikke prater med meg, men heller prater med de andre på jobben. Jeg later som ingenting og prater med de andre på jobben. Og når jeg går fra jobb, kan han plutselig komme springende etter meg for å ta trikken med meg .. Da vil han vil prate ... men jeg er litt sjenert, så det er han som prater mest, mens jeg smiler mye ... Han tuller også mye med meg, og da ler jeg alltid, for han er jo morsom. Andre dager prater han mye med meg på jobben ... varierer, tror jeg. Skjønner jo at han vil prate med andre enn meg også, da. Anonym poster: a16039f6c7ad4cd5737c77d55db1b172
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå