Gjest just me 5468 Skrevet 21. mars 2004 #1 Skrevet 21. mars 2004 Forholdet er fantastisk på alle områder... utenom ett.... vi har god sex og alt det der... men jeg har gang på gang sagt klart og tydelig ifra om at jeg virkelig savner romantikk.... en kvinne trenger romantikk for å ønske å ha sex... en mann trenger sex for å føle for å gjøre noe romantisk... har jeg lest gang på gang... ja jeg har gjort min del... men hva når han ikke gjør hans?? problemet forsvinner ikke selv om jeg slutter å mase.. jeg er i ferd med å gi opp... jeg forlanger ikke at han skal gjøre noe hver dag... men kansje en gang i mnd..... føle meg litt mer elsket liksom.... at han bryr seg om meg og ønsker at jeg skal være glad.... hvorfor er gutter slik?? jeg vet han elsker meg.. og han sier det hele tiden.. hvor flott og fantastisk jeg er... men jeg higer etter prikken over i-en... VIS DET DA!!!! synes ikke jeg er kravstor... akkurat som jeg skal nye å ha sex med han og gjøre sexuelle ting... synes jeg han skal like å gjøre romantiske ting for "oss"... spesielt når han vet at jeg savner det så innih.... ?? hva mener dere?
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #2 Skrevet 28. mars 2004 Ta tak i det selv! Gjør romantiske ting for ham, så kanskje han skjønner hva du savner? Overrask ham med god middag, tente stearinlys, en god vin... eller ta med deg blomster hjem.. for eksempel. "Gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg"
moonmood Skrevet 28. mars 2004 #3 Skrevet 28. mars 2004 "Man savner ikke noe før man har mistet det" er det noe som heter. Kanskje blir det konsekvensen av at han ikke følger opp dine behov. I ethvert forhold er det viktig med gjensidighet i det å gi og det å få. Blir denne balansen skakkjørt så blir den ene parten såret. Før dette er det viktig at du som er jenta faktisk gir klart til uttrykk dine behov. Det er ganske vanlig at kvinner forlanger at vi menn skal forstå hvor sterke behovet for "noe" er, men det er umulig for oss menn å vite det hvis dere ikke uttrykkelig sier dette. Helgarder deg, hvis du ikke har gjort det, fortell han at du ikke føler deg elsket. Fortell han hva du mangler. Du sier du har gjort dette, men jeg vet ikke hvor tydelig du har gjort det. Kanskje kommer du til en bitter løsning hvor du forstår at han ikke bryr seg om slike ting, men setter godt pris på sex'en, ikke mer. Hvis det viser seg at han ikke klarer å imøtekomme dette sterke behovet, så spør kanskje hvorfor. Kasnkje han ikke vet hvordan han skal være det? Hvis han derimot vet og ikke ønsker det, så kan jeg ane at du må vurdere hvor mye du ønsker dette mot det å leve uten han. Håper du får det du ønsker, og håper han er mann nok til å i alle fall prøve å imøtekomme noen av dine behov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå