AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror mange menn sårt kunne trengt dager der de kan få leve som de er single. En dag i uka/måneden/annenhver måned der de slipper å gjøre rede for hvor de skal, når de kommer hjem, hvem de er med og hva de bedriver. En dag hvor de rett og slett får leve som om du ikke eksisterer. En slags feriedag om en vil. Mange positive effekter kan komme av dette. Han får en etterlengtet fridag å se fram til som vil øke humøret hans hver bidige dag som igjen medfører at du sikkert får bedre behandling på daglig basis. Han får ha noe for seg selv, og han slipper å lengte tilbake til en singeltilværelse som så alt for mange menn gjør etter en stund. Det gir han tid til å savne deg litt også. Kunne du gått med på en sånn ordning? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 1
Gjest Eurodice Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Jeg tror mange menn sårt kunne trengt dager der de kan få leve som de er single. En dag i uka/måneden/annenhver måned der de slipper å gjøre rede for hvor de skal, når de kommer hjem, hvem de er med og hva de bedriver. En dag hvor de rett og slett får leve som om du ikke eksisterer. En slags feriedag om en vil. Mange positive effekter kan komme av dette. Han får en etterlengtet fridag å se fram til som vil øke humøret hans hver bidige dag som igjen medfører at du sikkert får bedre behandling på daglig basis. Han får ha noe for seg selv, og han slipper å lengte tilbake til en singeltilværelse som så alt for mange menn gjør etter en stund. Det gir han tid til å savne deg litt også. Kunne du gått med på en sånn ordning? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Det måtte i så fall ha vært gjensidig. 10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Det måtte i så fall ha vært gjensidig. vel hvis jeg slipper å tenke på at hun eksisterer noen dager så står vel hu fritt til å slå seg løs også. Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2
Fluffe Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 En dag han kan pule rundt mener du? Ikke pokker 13
Gjest navnelapp Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 (endret) Jeg tror mange menn sårt kunne trengt dager der de kan få leve som de er single. En dag i uka/måneden/annenhver måned der de slipper å gjøre rede for hvor de skal, når de kommer hjem, hvem de er med og hva de bedriver. En dag hvor de rett og slett får leve som om du ikke eksisterer. En slags feriedag om en vil. Mange positive effekter kan komme av dette. Han får en etterlengtet fridag å se fram til som vil øke humøret hans hver bidige dag som igjen medfører at du sikkert får bedre behandling på daglig basis. Han får ha noe for seg selv, og han slipper å lengte tilbake til en singeltilværelse som så alt for mange menn gjør etter en stund. Det gir han tid til å savne deg litt også. Kunne du gått med på en sånn ordning? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Viss utroskap ikkje er inne i bildet så har vel vi slike dagar av og til, når eg tenker meg om. Eg har planar kan eg seie, og så møter eg venninner, går på shopping og treng ikkje rapportere. Viss han har behov for ein tur på byen så gjer han det. Endret 20. februar 2013 av Alt godt 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Nei Åja, så du ønsker ikke mannen din noe godt? Nei-holdningen til damene kommer jeg aldri til å bli klok på. Er du bare ute etter å gjøre deg mindre likt hos han.....? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Altså nei han trenger jo ikke nødvendigvis pule rundt da. Man kan jo ha en pakt om at han ikke får pule andre damer. Mendet må være såpass tillit at dere ikke spør og maser dagen etter. Kunne dere gått med på det+ Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Åja, så du ønsker ikke mannen din noe godt? Nei-holdningen til damene kommer jeg aldri til å bli klok på. Er du bare ute etter å gjøre deg mindre likt hos han.....? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Jeg antar at denne "leve som singel-dagen" skal gå med på å ha sex med andre kvinner, og nei, det unner jeg han faktisk ikke. Trenger han å pule rundt så burde han ikke ha giftet seg med meg. Hvis han trenger en dag for seg selv innimellom der han er sammen med kompiser eller driver med hobby eller en eller annen aktivitet som jeg ikke er interessert i, så får han selvsagt det. Om han derimot trenger en dag hvor han later som jeg ikke eksisterer, da har vi et problem. 21
Gjest navnelapp Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Åja, så du ønsker ikke mannen din noe godt? Nei-holdningen til damene kommer jeg aldri til å bli klok på. Er du bare ute etter å gjøre deg mindre likt hos han.....? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Kva legg du i noko godt? Å kunne kline eller å ha sex med andre? Eller å gå på byen? 3
Neket Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Sikkert flott hvis han er sammen med en sjalu kontrollfreak som får spader om han ikke svarer på sms innen fem sekunder, mener han skjuler noe om han ikke forteller i detaljer hvorfor han er forsinket hjem osv.
Gjest navnelapp Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Altså nei han trenger jo ikke nødvendigvis pule rundt da. Man kan jo ha en pakt om at han ikke får pule andre damer. Mendet må være såpass tillit at dere ikke spør og maser dagen etter. Kunne dere gått med på det+ Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Det kan eg (og han) leve med. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Jeg antar at denne "leve som singel-dagen" skal gå med på å ha sex med andre kvinner, og nei, det unner jeg han faktisk ikke. Trenger han å pule rundt så burde han ikke ha giftet seg med meg. Hvis han trenger en dag for seg selv innimellom der han er sammen med kompiser eller driver med hobby eller en eller annen aktivitet som jeg ikke er interessert i, så får han selvsagt det. Om han derimot trenger en dag hvor han later som jeg ikke eksisterer, da har vi et problem. Men sånn rent teoretisk da, la oss si at han skal få fri en dag til å gjøre noe som han liker med kompiser det har du intet imot. At han velger å gjøre noe som han liker uten kompiser til stedet har du vel heller ikke noe imot? Så kan vi si at det han liker å gjøre er en annen kvinne. sånn teknisk, så har jo ingenting annet skjedd annet enn at han fikk fri til å gjøre noe han liker uavhengig av hva det var. Det krever ikke mer tid, og bruker han beskyttelse så er det jo ingen risiko for komplikasjoner heller. Så sånn teknisk hva er egentlig problemet? Men uansett da, så kan man jo lage en regel om at han ikke får pule andre. Men samtidig ha en regel om at du ikke får mase og plage med spørsmål dagen etter. Kunne du gått med på det? Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2
Gjest Snoken- Skrevet 20. februar 2013 #16 Skrevet 20. februar 2013 Da kan man vel like gjerne ha et åpent forhold om man vil leke singel i et forhold. 13
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #17 Skrevet 20. februar 2013 Om typen har behov for "singeldager"; å kline, flørte og ha seg med andre, ja, da skal han få ha singeldager hverdag i året for min del! Anonym poster: 1ec48e7c6dec7faa66adb9800bd90c54 19
Gjest Purple Haze Skrevet 20. februar 2013 #18 Skrevet 20. februar 2013 Altså nei han trenger jo ikke nødvendigvis pule rundt da. Man kan jo ha en pakt om at han ikke får pule andre damer. Mendet må være såpass tillit at dere ikke spør og maser dagen etter. Kunne dere gått med på det+ Anonym poster: aadb048153de9f2ce0a48175357404d2 Hva slags damer har du vært borti, egentlig? Selv om man er i et forhold er man ikke siamesiske tvillinger som må gjøre alt sammen. Jeg liker veldig godt alenetid, så jeg gjør gjerne ting helt på egenhånd. Og gjerne over flere dager også. 7
Gjest navnelapp Skrevet 20. februar 2013 #19 Skrevet 20. februar 2013 Ja, og eg lurer mest på: Er dette noko menn flest føler at dei manglar? For det virkar som det er rapporteringa dagen derpå og varslinga før ting skjer som ts vil sleppe. Han vil kunne forsvinne utan å seie frå, og ikkje fortelje kva som har skjedd etterpå. Er det eit viktig, men udekt behov hos menn flest? 2
Gjest Pheel Skrevet 20. februar 2013 #20 Skrevet 20. februar 2013 Glad jeg ikke har en mann som ville hatt det slik! Da har man et problem, spør du meg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå