Gå til innhold

En vordende bruds frustrasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enig!

Jeg stilte en gang et spm her ang bryllup, og følte vel etterpå at det skulle jeg da aaaaldri ha gjort.

Man blir jo redd for å starte en tråd.

Anonym poster: 4f23c0d5c89026ace5d61cee2170eb9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at dere tar litt hardt i jeg. Folk spør om andres mening og får svar. Det må være greit å få et svar man ikke nødvendigvis hadde håpet på uten av det skal bli sett på som kritikk eller mobbing. Klart, det foregår trolling her på foraet men jeg syns også at en god del er i overkant hårsåre når de får svar som strider i mot deres egen mening.

• Liker 1
Skrevet

Eg syns det er greit å av og til spørre/svare litt kritisk, for det kan jo hende dei andre ikkje har tenkt den tanken.

Eg har ihvertfall fått mange aha opplevelser her inne som har hjelpt meg til å sjå saken i et anna lys, og det er ofte også derfor eg spør spørsmål som kanskje andre ikkje gjer, fordi eg vil ha fram alle sider av saken.

Eg bruker AB fordi eg har snokere på brukeren min, og eg ønsker derfor ikkje å vere knytta til enkelte tråder. Det kan vere fordi eg skriver noko som lett kan gjenkjennast, (men som ikkje gjer meg noke om noken finner ut er meg, men då vil eg ikkje at dei i etterkant kan lese alt eg har skrevet! ) eller noko eg ikkje vil følge med videre på.

Anonym poster: fbc94aec907083e84fe25a8df1cc4318

Skrevet

Velkommen til nettverda. Om du ser deg rundt, så er det slik på alle fora.

Anonym poster: bdc1c541110c47e7c89f4370fecdbe7a

KG (bryllupsforumet) er mye mer "bitchy" enn andre fora jeg bruker i hvert fall. Jeg synes mange tråder ødelegges når noen kommer med kritikk og drittslenging for et eller annet det ikke spørres etter engang. Det er så kjedelig å lese side etter side med angrep/forsvar.. Jeg har klikket på linken i utgangspunktet fordi jeg var interessert i det den gir inntrykk av å handle om.

Problemet er kanskje at en del er her fordi vi faktisk har et bryllup og planlegge, mens en del er her av hmm.. andre grunner. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor noen skulle ha interesse for å henge på et bryllupsforum når de ikke planlegger bryllup (eller har nylig giftet seg)?

• Liker 1
Skrevet

KG (bryllupsforumet) er mye mer "bitchy" enn andre fora jeg bruker i hvert fall. Jeg synes mange tråder ødelegges når noen kommer med kritikk og drittslenging for et eller annet det ikke spørres etter engang. Det er så kjedelig å lese side etter side med angrep/forsvar.. Jeg har klikket på linken i utgangspunktet fordi jeg var interessert i det den gir inntrykk av å handle om.

Problemet er kanskje at en del er her fordi vi faktisk har et bryllup og planlegge, mens en del er her av hmm.. andre grunner. Jeg kan egentlig ikke skjønne hvorfor noen skulle ha interesse for å henge på et bryllupsforum når de ikke planlegger bryllup (eller har nylig giftet seg)?

Jeg er enig med deg i dette. Bruker flere forum ang andre temaer selv, hvor det er rett og slett trivelig å skrive, diskutere og ytre meninger. Ble overrasket over hvor lite hyggelig det var her...Er ikke så ofte innom pga dette, samtidig interesserer jo temaet når jeg skal gifte meg. Det er jo en hyggelig begivenhet, synd det ikke er spesielt hyggelig her inne... Med endel unntak selvsagt, noen er jo veldig greie :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...