AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Hei! Jeg skal flytte med barnet mitt inn på en leilighet hvor det bare er ett soverom. Jeg tenkte at barnet skulle få ha soverommet alene, og jeg tenkte at jeg derfor skulle skaffe meg en sovesofa. Er det noen som vet om en sovesofa som er god nok til å sove på hver dag? De sovesofaene jeg har prøvd før har ikke akkurat vært de beste.. Anonym poster: 76a3a3e1bfbb09c12f0a8ee034b0b504
Silfen Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Du ville ikke hatt en dagseng da? Sånn som ser ut som en type benk når du legger på sengeteppe og puter og sånt? Jeg tror man kan få kjøpt gode sovesofaer om man er villig til å legge penger i det, men som deg har jeg ikke opplevd det.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Jeg kunne hatt dagseng (tenkt på Hemnes fra IKEA), men det ser ut til at det ikke er plass til både det og sofa (da må jeg evt. kutte ut spisebord, og det har jeg ikke så lyst til..). Og bare dagseng blir kanskje litt dumt som eneste sofa? Anonym poster: 76a3a3e1bfbb09c12f0a8ee034b0b504
Silfen Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Tja, det kommer jo an på. En dagseng og f.eks. et par gode beanbags kunne jo vært stilig.
Gjest Wei Wei Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har denne og er veldig fornøyd. http://www.bohus.no/stue/sofaer/sovesofaer/days-sovesofa-3s/
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har denne og er veldig fornøyd. http://www.bohus.no/stue/sofaer/sovesofaer/days-sovesofa-3s/ Takk! Sover du på den hver natt? Har vurdert den, nemlig Anonym poster: 76a3a3e1bfbb09c12f0a8ee034b0b504
Gjest Wei Wei Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Takk! Sover du på den hver natt? Har vurdert den, nemlig Anonym poster: 76a3a3e1bfbb09c12f0a8ee034b0b504 Sov på den hver natt i løpet av 1,5 år. Ikke noe å klage på. Jeg liker muligheten til å gjemme puta og dynen inni sofaen istede for å bære alt til skapet e.l.
challenger Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har denne og er veldig fornøyd. http://www.bohus.no/...ys-sovesofa-3s/ Synes du virkelig den der er behagelig? Synes denne er helt forferdelig jeg! Steinhard og "bulkete"(mtp de kantene man får der "putene" går)..
Kine28 Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Alternativt kan man jo kjøpe en overmadrass som man legger oppå sofaen ...
Gjest Wei Wei Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Synes du virkelig den der er behagelig? Synes denne er helt forferdelig jeg! Steinhard og "bulkete"(mtp de kantene man får der "putene" går).. Jeg liker å sove på den type underlag og merker ikke bulkene du snakker om. Jeg synes den er behagelig for meg.
Gjest Wei Wei Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Alternativt kan man jo kjøpe en overmadrass som man legger oppå sofaen ... Det er sant. De selges i tillegg, hvis jeg ikke tar feil. Husker at en var inni sofaen på utstilling i butikken.
shoppedilla Skrevet 21. februar 2013 #12 Skrevet 21. februar 2013 Vi har en hemnes dagseng til frøkna her, den er utrolig fin å se på og praktisk. Jeg hadde en helt lik der jeg bodde før som sto på gjesterommet. Jeg syns det gikk veldig fort å gjøre den om fra dobbeltseng til sofa. Jeg sov i den som enkeltseng et par ganger med to madrasser der jeg bodde før og det var behagelig. Nå har jeg prøvd den noen få ganger her med en madrass og den er IKKE god å ligge på den ene madrassen for min rygg(men så har jeg en veldig dum rygg da). Så jeg ville nok valgt noen andre madrasser til om jeg var deg. Tanten min har en dagseng som sofa på hytta si og på andre siden av den har hun en ektorp sofa. Så du kan jo ha en vanlig sofa ved siden av en dagseng, må bare velge å gjennomføre stilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå