Jomma Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 Jeg har datet en fyr en liten stund. Vi møttes på byen hvor han tok kontakt, og det var han som var mest på den først stunden. Men da ganske useriøst, type nach med hele gjengen (vi har masse felles bekjente), nattmat, vandre rundt nattestid. Det var veldig hyggelig, og han virket oppriktig interessert. Vi har vært på noen få mer seriøse date, men da på mitt initiativ. Han har ikke tatt noe kontakt etter den useriøse tiden. Så det er jo ganske klart at han ikke vil treffes mer... Men nå har jeg fått leseplass på skolen (vi er studenter på samme fakultet) i samme (lille) korridor på som han, og vi har alt møttes én klein gang. Han er en hyggelig fyr, og jeg skulle gjerne ha fått avsluttet dette litt mer formelt. Eller i hvert fall spørre hva som skjedde, om han absolutt ikke vil møtes mer. Skal jeg sende en (hyggelig) melding og spørre, eller bare la det gå og late som ingenting når vi møtes? Det er jo den klassiske, gutt viser interesse, jente begynner å vise interesse tilbake og da trekker gutten seg unna... Hva synes dere er best i slike situasjoner?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Nei, synes ikke du skal spørre etter noen grunn. Det er tydelig at han bare ikke er interessert. Blir jo bare pinlig hvis han skal forklare deg hvorfor han ikke er interessert. Men siden dere jo kjenner hverandre litt og har felles kjente, er det vel naturlig at dere kan forholde dere til hverandre på en vennskapelig måte. Du kan jo slå av en liten prat for eksempel når du passerer leseplassen hans. Forhold deg til han som om han skulle være en venn av en venn - en bekjent. Anonym poster: e2308972f39849560616aaeabf4e13b2 1
Nettinettet Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Det er mange som synes det kan være lurt å spørre om grunn for å lære om seg selv og se om det er noe man kan endre. Jeg på min side synes ikke det er noe vits fordi vi er alle forskjellige og det han kanskje ikke liker ved deg, kan den rette synes er sjarmerende. Bare la det ligge du og prøv å ikke bry deg noe om det. Dere var ikke rett for hverandre og thats it.
123bell Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Nei, jeg ville ikke ha gjort det. Han var ikke interessert, så enkelt er det. Trenger ikke å ha noe med deg å gjøre heller, kanskje han ikke var klar for noe forhold, hvem vet Når du møter på han senere bare lat som "ingenting", og ha en overfladisk hyggelig tone. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå